Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold

    Gift for Mouzie Your welcome friend :)


  2. #2
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    i dun like it
    i dun like ur liquifying the lines thing imo looks crap and doesnt look good on this sig


    Shifty sexy shit


  3. #3
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by Scrcrw View Post
    i dun like it
    i dun like ur liquifying the lines thing imo looks crap and doesnt look good on this sig
    Well its not what you fucking like iight he likes it soo sdfu tbh

  4. #4
    Mouzie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Saegertown
    Posts
    9,151
    Reputation
    520
    Thanks
    2,036
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by Luke420 View Post


    Well its not what you fucking like iight he likes it soo sdfu tbh
    Owned, Saalaam my friend.

  5. #5
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Luke420 View Post


    Well its not what you fucking like iight he likes it soo sdfu tbh
    doesnt stop it from looking bad


    Shifty sexy shit


  6. #6
    jmend736's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Summoners Rift
    Posts
    654
    Reputation
    12
    Thanks
    78
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by Scrcrw View Post
    doesnt stop it from looking bad
    LMAO sorry but thats tru..looks like something from paint.

    I’m afraid of three things: Women, snakes, and the police. They all have the ability to hurt me and make it look like it was my fault.

  7. #7
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,525
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    Quote Originally Posted by Scrcrw View Post
    i dun like it
    i dun like ur liquifying the lines thing imo looks crap and doesnt look good on this sig
    didnt i make a sticky for this kind of comment?

  8. #8
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Flash View Post

    didnt i make a sticky for this kind of comment?
    i know, its only me u ever pick up on
    so then some actual cnc like i am doing atm
    the blending need a lot of work
    the lighting needs some improvement, try using a set light source
    and because those weird things are going every which way there is limited flow
    hows that
    now get the others who do it


    Shifty sexy shit


Similar Threads

  1. Gift for my Friend~
    By .Isaac251 in forum Showroom
    Replies: 5
    Last Post: 07-15-2011, 06:13 PM
  2. Gifts For My Friends
    By .Isaac251 in forum Showroom
    Replies: 3
    Last Post: 07-15-2011, 02:57 AM
  3. [RELEASE-JM] ImmaNinja555 of JM Presents: Gift for a friend
    By Sinsation. in forum Combat Arms Mods & Rez Modding
    Replies: 13
    Last Post: 07-06-2011, 09:07 PM
  4. 2 Ways to Create a Special Father's Day Gift for Your Beloved Dad
    By legendlamb in forum Buying Accounts/Keys/Items
    Replies: 1
    Last Post: 06-22-2011, 12:04 AM
  5. for liz your welcome!
    By Luke420 in forum Showroom
    Replies: 0
    Last Post: 10-25-2009, 07:16 PM