Thread: Ghost Hunter

Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic

    Ghost Hunter

    Tried stuff a little different



    Shifty sexy shit


  2. #2
    Spook's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Posts
    4,649
    Reputation
    26
    Thanks
    568
    The blue around the eye sort of ruins the face.
    I'm back.

  3. #3
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    the render was like that


    Shifty sexy shit


  4. #4
    Yin's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    130
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    Ah Ok then Well done!

  5. #5
    Brizingir's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    GFX section
    Posts
    3,810
    Reputation
    36
    Thanks
    124
    My Mood
    Yeehaw
    all that blue stuff @ the bottom kinda drags away the attention from render.
    IMO, there is too much of it.

  6. #6
    Super Martin's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Gender
    male
    Location
    Cloud and thunder, storm and rain, I will summon these elements to bring you the most intense pain.
    Posts
    2,833
    Reputation
    164
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Amazed
    Quote Originally Posted by Ali G View Post
    all that blue stuff @ the bottom kinda drags away the attention from render.
    IMO, there is too much of it.
    IMO, you're still a bad artist.
    You haven't made any progress in several weeks.

  7. #7
    Brizingir's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    GFX section
    Posts
    3,810
    Reputation
    36
    Thanks
    124
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by Axel View Post
    IMO, you're still a bad artist.
    You haven't made any progress in several weeks.
    ur right

    I got a life and school, exams.

    So, im learning for exams.

    Sig making..is getting boring.
    Gonna start doing more photo manip

    U havent even made a sig for half a year, so, shut up

    Why did u start that theme? i just commented his sig.
    Last edited by Brizingir; 05-05-2010 at 01:57 PM.

  8. #8
    Ryan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    7,924
    Reputation
    411
    Thanks
    998
    My Mood
    Relaxed
    Major Tik style here.
    He normally does those pentool lines in a cross, yes, but it should probably be kept to a minimum...they take a away from the focal here.
    From what I've seen, he doesn't really use them in excess. He has more variety.
    KIU.

  9. #9
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,161
    My Mood
    Amused
    I feel the blue color clashes with the bg tbh.
    Execution of the effects could have been better.

  10. #10
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Ryan View Post
    Major Tik style here.
    He normally does those pentool lines in a cross, yes, but it should probably be kept to a minimum...they take a away from the focal here.
    From what I've seen, he doesn't really use them in excess. He has more variety.
    KIU.
    wrong this isnt tik style
    this is blane style


    Shifty sexy shit


  11. #11
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,901
    Reputation
    659
    Thanks
    1,345
    My Mood
    Pensive
    i like it......9/10 for ghost recon. Never played, so it looks good.


Similar Threads

  1. Any one watch Ghost hunters
    By Extractional in forum SCI-FI
    Replies: 10
    Last Post: 11-19-2011, 09:25 PM
  2. Mystic Pennsylvania Ghost Hunters
    By AVGN in forum General
    Replies: 18
    Last Post: 07-18-2010, 06:10 PM
  3. Ghost Hunters (LIVE)
    By ShadowWrath in forum General
    Replies: 6
    Last Post: 11-01-2009, 03:45 AM
  4. Welcome to Mystic Pennsylvania Ghost Hunters
    By Gourav2122 in forum General
    Replies: 5
    Last Post: 10-01-2009, 12:12 AM
  5. Ghost Hunters
    By Jerk in forum Entertainment
    Replies: 6
    Last Post: 08-04-2009, 04:28 AM