Thread: JumpStart..

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 40 of 40
  1. #31
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted
    Lol at the troll.

    @Jake - It goes
    Low Novice
    Solid Novice
    High Novice
    Low Moderate
    Solid Moderate
    High Moderate
    Low Intermediate
    Solid Intermediate
    High Intermediate
    Semi Professional
    Professional

  2. #32
    ForsakenFX's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Posts
    155
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Sad
    Quote Originally Posted by Scrcrw View Post
    u srsly dont know jack shit bout rankings
    haha, your sadly wrong.
    i know how to rank tags.
    i may be wrong at times. becuz we're only humans but i do know how to rank.

  3. #33
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by ForsakenFX View Post
    haha, your sadly wrong.
    i know how to rank tags.
    i may be wrong at times. becuz we're only humans but i do know how to rank.
    Nope, you have no idea. Come back when you do it as a job.

  4. #34
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,161
    My Mood
    Amused
    Lmao..I tried to warn you nigs about this kid.

  5. #35
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted
    lol yeah. Let's see him try to defend his ranking abilities. Unless he's trolling which is likely as no one is that stupid.

  6. #36
    Ethereal's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    13,518
    Reputation
    1850
    Thanks
    3,161
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by drsynyster View Post
    lol yeah. Let's see him try to defend his ranking abilities. Unless he's trolling which is likely as no one is that stupid.
    Trust me dood, he's not trolling.

  7. #37
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,525
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    Quote Originally Posted by drsynyster View Post
    Lol at the troll.

    @Jake - It goes
    Low Novice
    Solid Novice
    High Novice
    Low Moderate
    Solid Moderate
    High Moderate
    Low Intermediate
    Solid Intermediate
    High Intermediate
    Semi Professional
    Professional

    oh i see
    so this is how you rank signatures correct?

  8. #38
    Scrcrw's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Sydney
    Posts
    8,229
    Reputation
    95
    Thanks
    808
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Flash View Post



    oh i see
    so this is how you rank signatures correct?
    yeah, i learnt all this shit on BK
    and forsaken u obviously dont know rankings
    trust me dud ive seen ur work over like a 5 month period, uve gone from pretty much low novice to solid novice


    Shifty sexy shit


  9. #39
    Nexulous's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    in dbb's vagina.
    Posts
    4,047
    Reputation
    63
    Thanks
    218
    My Mood
    Innocent
    yay
    songkipark be trolling
    @forsaken
    you suck dildos.

  10. #40
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted
    Ima close this now. If Forsaken would like to demonstrate his ranking ability he is welcome to VM me and Ill post a topic for him to demonstrate on hell I might even make a topic for the hell of it.

Page 3 of 3 FirstFirst 123