Thread: Some of my Work

Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 46 to 58 of 58
  1. #46
    .Amnesia's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    I'm the ghost who is haunting you.
    Posts
    3,655
    Reputation
    45
    Thanks
    241
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by 420Suicide View Post
    yeah i watched some of them, they were quite interesting.


    lmao. guess i was correct.
    No, but if you don't have such a good past, and if I say something like that about it, I think you wouldn't laugh about it either.
    * I HAVEN'T BEEN ANALLY RAPED*

  2. #47
    BPK's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Gender
    male
    Location
    N/A
    Posts
    6,049
    Reputation
    24
    Thanks
    205
    My Mood
    Angelic
    Are you so sure.

    Why do you guys turn every thread into an off topic one. o_O
    Procrastination Fascination.

  3. #48
    BPK's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Gender
    male
    Location
    N/A
    Posts
    6,049
    Reputation
    24
    Thanks
    205
    My Mood
    Angelic
    *fuken post lag o_O*
    Procrastination Fascination.

  4. #49
    Devin1230's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    381
    Reputation
    8
    Thanks
    116
    My Mood
    Sleepy
    Quote Originally Posted by BPK View Post
    Are you so sure.

    Why do you guys turn every thread into an off topic one. o_O
    Lmao it doesnt help when you say stuff like this.

  5. #50
    Wolfinho's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    I liked it, what did you use? Photoshop?
    I'm new to it, the only thing i used was paint XD but i wanted to make some cool stuff like you did ._.

  6. #51
    420Suicide's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    122
    Reputation
    10
    Thanks
    56
    Quote Originally Posted by Wolfinho View Post
    I liked it, what did you use? Photoshop?
    I'm new to it, the only thing i used was paint XD but i wanted to make some cool stuff like you did ._.
    yeah i use Photoshop.

  7. #52
    MrVader's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    355
    Reputation
    16
    Thanks
    38
    My Mood
    Lurking
    Good work! Makes me wanna go chief away!! I have a couple old bongs but they are caked like hell and I doubt I could make art out of them :P

  8. #53
    420Suicide's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    122
    Reputation
    10
    Thanks
    56
    Quote Originally Posted by MrVader View Post
    Good work! Makes me wanna go chief away!! I have a couple old bongs but they are caked like hell and I doubt I could make art out of them :P
    thanx, scrape em and it smoke it good? lol

  9. #54
    Zhellbound's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    In Your Mind
    Posts
    5,192
    Reputation
    21
    Thanks
    447
    My Mood
    Happy
    CLR it.


    Make sure to give it a good wash after.
    Deutschland wird wieder Reign!

    Ganja King
    Thank me if i helped

  10. #55
    BPK's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Gender
    male
    Location
    N/A
    Posts
    6,049
    Reputation
    24
    Thanks
    205
    My Mood
    Angelic
    You people and your weed. *sigh*
    Procrastination Fascination.

  11. #56
    evilsatan32's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    not saying
    Posts
    2
    Reputation
    10
    Thanks
    1

    Combat arms

    How do i set up the hacks plzz some1 tell me right now and if ot only goes to 420 suicide sorry if i misspell ur name but i only glanced at it and how do i post to everyone! lolz sorry if this goes out to everyone lolz!

  12. #57
    Ozzy30020_Is_Back's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    153
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Shocked
    lol the purple ones look weird
    [img]http://************.com/sig/001/Aka_666.jpg[/img]

  13. #58
    STIDEM's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    69
    Reputation
    10
    Thanks
    16
    Quote Originally Posted by 420Suicide View Post
    some of my graphic work, don't flame plz, fyi all of this stuff has copyrights, so fuck off if you try to cop this shit, i got .psd files for proof, dont be a dick.
    Sigs:






    icefirex.deviantart.com
    Suicide nice sigs and screw the guy that said shh* bout the purple cuz that purple haze sig is phat!!
    but u think u could make me 1 like yours but green cuz i wouldnt want the exact same 1 and ill give u the credit right under the sig and trust me every1 will know that u made it

Page 4 of 4 FirstFirst ... 234

Similar Threads

  1. some of my work.
    By HergahFatal in forum General
    Replies: 1
    Last Post: 06-11-2009, 10:12 PM
  2. some more away work
    By Metro in forum Showroom
    Replies: 3
    Last Post: 04-04-2009, 06:00 PM
  3. some of my work
    By Joshcarr2006 in forum Showroom
    Replies: 5
    Last Post: 02-17-2009, 03:36 AM
  4. Planting a bomb on some one does work!!!! [Sort Of]
    By Gotchuthief in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 69
    Last Post: 11-08-2008, 11:08 AM
  5. Some of my work
    By toshiharu in forum Art & Graphic Design
    Replies: 5
    Last Post: 01-09-2006, 09:33 PM

Tags for this Thread