Thread: New Sig

Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Robert's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    4,376
    Reputation
    430
    Thanks
    409
    My Mood
    Bitchy

    New Sig

    Rate/Hate, Meh I followed a tut with new style so idk lol.

  2. #2
    Obama's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    The Black house
    Posts
    22,197
    Reputation
    870
    Thanks
    6,071
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by Sw337k1ll View Post
    Rate/Hate, Meh I followed a tut with new style so idk lol.
    Like always great job. Idk why his hands are dif colors. but 9/10

  3. #3
    Joshcarr2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    ☠☆★☆★☆☠
    Posts
    11,017
    Reputation
    880
    Thanks
    2,626
    My Mood
    Lurking
    4 days and thats all you can come up with i like it 2/2

  4. #4
    Robert's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    4,376
    Reputation
    430
    Thanks
    409
    My Mood
    Bitchy
    Thats out of my hands. The render was like that when I got it. Also,
    naaa lol i didnt spend all my time on this.I spent the rest gatering brushes and trying to learn that gradient overlay cloud thign zhell was trying to teach me. I still failed at that, I dont understand it.

  5. #5
    smash987's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    pembroke pines florida (the wanna be gheto...)
    Posts
    340
    Reputation
    10
    Thanks
    46
    My Mood
    Twisted
    i like da GIR sig better =/ ut yea I like that 1 alot aso maby 8/10
    KIRBY!!!!!!!!!!!! ,<(^^)> <(^^<) (>^^)> GO KIRBY!!!! YAY

    CLICK THE THANKS BUTTON IF YOU LOVE KIRBY!!!!!

    [img]http://************.com/sig/005/smash987.jpg[/img]





    props 2 Sw337k1ll for the sigs YAY!!

  6. #6
    Robert's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    4,376
    Reputation
    430
    Thanks
    409
    My Mood
    Bitchy
    Lulz yeh, Nothing beats gir xD
    Anyways, There are 4 major flaws with my sig, suprised nobody noticed them lol

  7. #7
    smash987's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    pembroke pines florida (the wanna be gheto...)
    Posts
    340
    Reputation
    10
    Thanks
    46
    My Mood
    Twisted
    the guitar is smoking? ummmmmmmmmmmmmmmmmmm his arms are on fire? i dunno what?
    KIRBY!!!!!!!!!!!! ,<(^^)> <(^^<) (>^^)> GO KIRBY!!!! YAY

    CLICK THE THANKS BUTTON IF YOU LOVE KIRBY!!!!!

    [img]http://************.com/sig/005/smash987.jpg[/img]





    props 2 Sw337k1ll for the sigs YAY!!

  8. #8
    Robert's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    4,376
    Reputation
    430
    Thanks
    409
    My Mood
    Bitchy
    Not smoking, The render was cutting off the end of the guitars so I added couds to the end to cover it up, then i used the eraser and tryed to curve the ends of the guitars lol. Anyhow, if I tell then everybody would focus on the and it would turn into crap. Lol

  9. #9
    smash987's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    pembroke pines florida (the wanna be gheto...)
    Posts
    340
    Reputation
    10
    Thanks
    46
    My Mood
    Twisted
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111 1111111111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1




    lol 1nse XD
    KIRBY!!!!!!!!!!!! ,<(^^)> <(^^<) (>^^)> GO KIRBY!!!! YAY

    CLICK THE THANKS BUTTON IF YOU LOVE KIRBY!!!!!

    [img]http://************.com/sig/005/smash987.jpg[/img]





    props 2 Sw337k1ll for the sigs YAY!!

  10. #10
    Genocide..'s Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    50
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    shrink your sig you fag

  11. #11
    Robert's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    4,376
    Reputation
    430
    Thanks
    409
    My Mood
    Bitchy
    Lol Its 400 x 125

    Thats standard

    Or where you talking to smash?

  12. #12
    Obama's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    The Black house
    Posts
    22,197
    Reputation
    870
    Thanks
    6,071
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by Genocide View Post
    shrink your sig you fag
    Get a sig b4 you say anything fucker. Sorry for flame...

  13. #13
    Robert's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    4,376
    Reputation
    430
    Thanks
    409
    My Mood
    Bitchy
    Lulz xD Im bored I wanna gfx challenge lol

Similar Threads

  1. my new sig and avatar
    By wannabehacker00 in forum Art & Graphic Design
    Replies: 3
    Last Post: 02-07-2006, 03:11 PM
  2. i think its time for a new sig
    By darkone1149 in forum Help & Requests
    Replies: 9
    Last Post: 02-06-2006, 04:52 PM
  3. My new sig + avatar
    By AthlaS in forum Art & Graphic Design
    Replies: 5
    Last Post: 02-06-2006, 04:01 PM
  4. new sig?
    By $GHOST$ in forum Art & Graphic Design
    Replies: 2
    Last Post: 02-05-2006, 07:56 PM
  5. New sig
    By moocow in forum Art & Graphic Design
    Replies: 4
    Last Post: 01-24-2006, 04:50 PM

Tags for this Thread