Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 27 of 27
  1. #16
    Ryan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    7,924
    Reputation
    411
    Thanks
    998
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by Doc View Post


    Well I see people tear others new ones over sharpen, smart sharpen, high pass, motion blur, lens blur, lens flare, gradient maps, saturation, exposure and so on.
    HIGH PASS IS COOL OKAY

  2. #17
    hansenkuo13's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    142
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Stressed
    I really think that the first one would be better without the topaz, the topaz just makes it feel too... bleh idk.
    Some nice effects if you made those yourself, but you have some contrast issues there.

    I like the 2nd one more simply cause the cartoonish render fits the background more.

  3. #18
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by hansenkuo13 View Post
    I really think that the first one would be better without the topaz, the topaz just makes it feel too... bleh idk.
    Some nice effects if you made those yourself, but you have some contrast issues there.

    I like the 2nd one more simply cause the cartoonish render fits the background more.
    Why you no make tags?

  4. #19
    hansenkuo13's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    142
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Stressed
    I kinda quit photoshop
    I wish i had continued haha still nice to see the art and everything

  5. #20
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by hansenkuo13 View Post
    I kinda quit photoshop
    I wish i had continued haha still nice to see the art and everything
    That's disappointing. I loved your shit.

  6. #21
    hansenkuo13's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    142
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Stressed
    Quote Originally Posted by Doc View Post


    That's disappointing. I loved your shit.
    <3 thanks
    maybe when i finish college apps this year.
    Who made your sig?

  7. #22
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by hansenkuo13 View Post
    <3 thanks
    maybe when i finish college apps this year.
    Who made your sig?
    I did

  8. #23
    hansenkuo13's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    142
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Stressed
    Quote Originally Posted by Doc View Post


    I did
    seriously?
    psd plox / tut

  9. #24
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by hansenkuo13 View Post
    seriously?
    psd plox / tut
    Maybe. If I have time

  10. #25
    hansenkuo13's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    male
    Posts
    142
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Stressed
    Quote Originally Posted by Doc View Post


    Maybe. If I have time
    at least tell me how you did it :P
    smudge? with pentool? and burn/dodge?

  11. #26
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,336
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by hansenkuo13 View Post
    at least tell me how you did it :P
    smudge? with pentool? and burn/dodge?
    Smudge,pentool, burn/dodge, paint brush, and thats about it. I didn't do the cloud thingys btw :P

  12. #27
    Mr.Seyeko's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    female
    Posts
    7,491
    Reputation
    927
    Thanks
    1,196
    My Mood
    Stressed
    thanks for stealing my thread guys lol


Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. [Patched] Assassin'sCreed V10 (D3D And More!! WITH GUN SOUND!)
    By Assassin's Creed in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 164
    Last Post: 02-09-2012, 09:25 AM
  2. Darkness overcomes me And ice scream :D
    By Fjsieb in forum Showroom
    Replies: 9
    Last Post: 02-28-2011, 09:34 PM
  3. Assassin's Creed B&W and Coloured
    By Make My Day in forum Showroom
    Replies: 15
    Last Post: 11-03-2009, 08:51 AM
  4. i need short icq number pls and hack to wr..
    By BoneXDBreaker in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 1
    Last Post: 12-26-2005, 06:08 PM