Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18
  1. #1
    eusounoobxd123's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    Arrow - eusounoob Gallery;

    Hey all, i'm from Brazil and i've been working in Photoshop a long time, since 2002 i improove to make some arts, like Avatars, Signatures...

    Recently, i'm the Contest Winner of a noob forum, that you guys dont like so much, yea im talking about ***, *********** whatever. I made the Logotype of this site, and i sure i'm not come back in ***, cuz i made the Logo and all he's do is take the logo from himselfs, and i dont win nothing.

    Sooo, i know i talk too much, and that its my ACTUAL Gallery;


















  2. #2
    Juan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    4,034
    Reputation
    242
    Thanks
    507
    RIPPED RIPPED RIPPED RIPPED
    MindTek Exists As A Harm Reduction Nigga And Does Not Condemn Or Condone.

    Rap & Hip Hop section.

  3. #3
    eusounoobxd123's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by mindtek View Post
    RIPPED RIPPED RIPPED RIPPED
    lmfao, you can check my actual account on some faggot site and sure you can check the psd files if you want.

  4. #4
    SpaWn's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Posts
    633
    Reputation
    15
    Thanks
    56
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by eusounoobxd123 View Post
    lmfao, you can check my actual account on some fag site and sure you can check the psd files if you want.
    Give proof,
    Also working with Photoshop since 2002? And you still can't blend some colours together... Damn!

    He Who Dares Wins
    And i'll die to win, cause i'm born to lose
    Fucking Civilian

  5. #5
    eusounoobxd123's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by The-Unknown View Post
    Give proof,
    Also working with Photoshop since 2002? And you still can't blend some colours together... Damn!
    oh im sorry but i just check this area and think i can show my work together in one topic, you wanna proof? i already say, if you want the psd files (dont think im idiot) ill proof to you, btw, i think you dont have more skillz than me to say what is right or wrong.

  6. #6
    Juan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    4,034
    Reputation
    242
    Thanks
    507
    youre from thegaysquad?
    you can gtfo. you piece of shit
    youre not needed or wanted here.
    MindTek Exists As A Harm Reduction Nigga And Does Not Condemn Or Condone.

    Rap & Hip Hop section.

  7. #7
    eusounoobxd123's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    im not from 'thegaysquad', are you a poor kid that dont understand nothing about? im watching you and seems you like to insulting in everywhere.

    whatever, just because of your comment now everyone will going to punishing me, ooh well, how sweet you are, if im a piece of shit you're what? useless argument.

  8. #8
    Juan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    4,034
    Reputation
    242
    Thanks
    507
    Quote Originally Posted by eusounoobxd123 View Post
    lmfao, you can check my actual account on t..g..s and sure you can check the psd files if you want.
    and you say youre not from thegaysquad
    who understands you faggot
    MindTek Exists As A Harm Reduction Nigga And Does Not Condemn Or Condone.

    Rap & Hip Hop section.

  9. #9
    Czar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,652
    Reputation
    1136
    Thanks
    4,294,967,295
    Decent work, but as mind said..
    if you are from "The Gay Squad" you can pack up your shit and GTFO.
    Its nothing personal... ^-^

  10. #10
    Juan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    4,034
    Reputation
    242
    Thanks
    507
    its very personal
    MindTek Exists As A Harm Reduction Nigga And Does Not Condemn Or Condone.

    Rap & Hip Hop section.

  11. #11
    eusounoobxd123's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    1 year ago i was of thegaysquad, i got account THERE, and there have psd files of my works, THATS what im saying, im not saying i ARE from there, i just say i WAS from there, and i acctualy dont like there, prefer more here, but like i said you insulting in this way and even know me... man, thats real boring. Saying im RIP? Rip for what? If im dont win nothing with that, i do signatures because i like that, i dont need RIP to show my work to you guys, understand that.

    IM NOT FROM THEGAYSQUAD, from now... im trying to be from here.

  12. #12
    Czar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,652
    Reputation
    1136
    Thanks
    4,294,967,295
    O_o Lol..
    MPGH gives warm welcomes, get used to it..
    And i wish you luck, just keep the whole "past" shit to yourself..
    And the MPGH GFX section is one big spam/flame hell right now..
    enjoy your stay..

  13. #13
    GOD's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    I am the God
    Posts
    11,084
    Reputation
    15
    Thanks
    1,516
    My Mood
    Amazed
    Shaddap and gtfo

    WE DONT WANT UR AIDS HERE
    I am the God.

  14. #14
    Juan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    4,034
    Reputation
    242
    Thanks
    507
    MPGH WANTS YOUR AIDS! THEN YOU CAN LEAVE
    MindTek Exists As A Harm Reduction Nigga And Does Not Condemn Or Condone.

    Rap & Hip Hop section.

  15. #15
    A⁴'s Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    I want my minion back /fosho.
    Posts
    4,001
    Reputation
    67
    Thanks
    437
    My Mood
    Flirty
    Quote Originally Posted by mindtek View Post
    and you say youre not from thegaysquad
    who understands you faggot
    quoted for truth.

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Chronologix's Gallery
    By Chronologix in forum Art & Graphic Design
    Replies: 350
    Last Post: 09-02-2008, 06:56 AM
  2. Bull3t's Gallery
    By Bull3t in forum Art & Graphic Design
    Replies: 42
    Last Post: 07-01-2007, 01:11 AM
  3. Xzz's Gallery
    By h0ang in forum Art & Graphic Design
    Replies: 15
    Last Post: 06-26-2006, 05:10 AM
  4. Jadedfrog's Gallery
    By jadedfrog in forum Art & Graphic Design
    Replies: 23
    Last Post: 05-15-2006, 03:29 AM
  5. Gallery
    By Bull3t in forum Suggestions, Requests & Help
    Replies: 1
    Last Post: 02-19-2006, 07:13 AM

Tags for this Thread