Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Czar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,652
    Reputation
    1136
    Thanks
    4,294,967,295

    Wtf, Why would i post this. [LP]

    shitty with the text and border, I know.
    I think its decent, around 54 layers
    I used some personal stock, some random shit, and I used the "Faux style"
    [aka the lines, just wanted to mess around]

    O_o Anyways....





    The real American revolution.
    Last edited by Czar; 07-22-2009 at 11:23 PM.

  2. #2
    OO7's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Under Join Date :@
    Posts
    1,248
    Reputation
    11
    Thanks
    27
    My Mood
    Dead
    He is beside the dali museum...

  3. #3
    Czar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,652
    Reputation
    1136
    Thanks
    4,294,967,295
    Quote Originally Posted by OO7 View Post
    He is beside the dali museum...
    He gonna eat their asses! D:

  4. #4
    Lostie's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    199
    Reputation
    10
    Thanks
    8
    My Mood
    Amused
    its really cool but it doesnt blend well with the building :/

  5. #5
    Czar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,652
    Reputation
    1136
    Thanks
    4,294,967,295
    Quote Originally Posted by Lostie View Post
    its really cool but it doesnt blend well with the building :/
    Godzilla blends in with his surroundings?
    Idk, Lol
    Thx for the input ^-^

  6. #6
    Lostie's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    199
    Reputation
    10
    Thanks
    8
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Czar View Post
    Godzilla blends in with his surroundings?
    Idk, Lol
    Thx for the input ^-^
    shut up you fucking bitch i hate you :P
    stop making me um .blushes...... jealous!!!!

  7. #7
    Czar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,652
    Reputation
    1136
    Thanks
    4,294,967,295
    Quote Originally Posted by Lostie View Post
    shut up you fucking bitch i hate you :P
    stop making me um .blushes...... jealous!!!!
    Lolz, If i didn't know it sucked already.......
    *mumble*
    Lost is better. x]

  8. #8
    cpepablito's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    2,582
    Reputation
    2
    Thanks
    171
    My Mood
    Angelic
    u should of smudged building lil and erased it sum with eraser opacity like 30-50 and contrasted then it wouldve looked kewl

    its good 7/10

  9. #9
    blueduece2's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    South of Heaven
    Posts
    787
    Reputation
    17
    Thanks
    239
    My Mood
    Buzzed
    Why is everyones answer to everything,"Smudge it some."?
    I dont think its supposed to "fit in". It's a cool piece, your sense of style and stuff is a lil out there for me sometimes C, but it's still good. I think you achieved what you were going for.

  10. #10
    Lostie's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    199
    Reputation
    10
    Thanks
    8
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Czar View Post
    Lolz, If i didn't know it sucked already.......
    *mumble*
    im better then lost forever <3. x]

    read again ^

Similar Threads

  1. any idea why my crosshairs do this?
    By boomstick in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 12
    Last Post: 09-05-2008, 11:55 PM
  2. WTF WHY ONLY VIP HACKS
    By Sahilb in forum Flaming & Rage
    Replies: 14
    Last Post: 01-03-2008, 06:36 PM
  3. Why you guys play this?
    By Spoking in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 20
    Last Post: 05-13-2007, 02:23 PM
  4. Is it okay if my make and post this hack?
    By KenCat in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 11
    Last Post: 04-12-2007, 12:12 AM
  5. Just had to post this.
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 5
    Last Post: 09-06-2006, 05:35 PM

Tags for this Thread