Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 44 of 44
  1. #31
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,525
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    its np that u dnt got psd the sig is proof enough

    ima make my own with same render lol

  2. #32
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,335
    My Mood
    Twisted
    Its alright. Not my kinda style tbh, i prefer your other sigs. But your i guess aint no arse ripper.

  3. #33
    SupB's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    In Your Pants
    Posts
    982
    Reputation
    23
    Thanks
    137
    My Mood
    Inspired
    Quote Originally Posted by drsynyster View Post
    Its alright. Not my kinda style tbh, i prefer your other sigs. But your i guess aint no arse ripper.
    Yeah man, i know it was 3 am and i was just desperate to do anything that was half decent as fast as i can.. lmao it pissed me off how people thought i was ripping, i guess the outcome was ok. Some shit i could've polished seeing it after i wake up.
    RESPECT
    LIST:


    InHuman <-- Minion connections
    Czar <-- Open minded!
    Omarzz <-- Your sigs make me Fap
    P1MP <-- Better watch your sister. x400
    Obama <-- President Of the United States
    Energy.K <-- GFSex
    moosicgawd <-- Former GFSex :P
    Faux <-- GFauX
    Illum <-- GFSeXy.
    M 3 R K 3 D <-- GFSeX in training.
    TheGame <-- Cool dude
    D |\| F <-- Dont ever piss me off again..

    Check List:

    [ ] LEARN C++ <-- Going Pretty Well!
    [ ] 50 REP POINTS <-- Lol nobody loves me..

    [] 100 THANKS <-- OMG NO WAI
    150 THANKS Hopefully
    [] 800! POSTS Expert Member?
    850<-- Soon


  4. The Following User Says Thank You to SupB For This Useful Post:

    junyumi1 (08-02-2009)

  5. #34
    apeguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    A box :)
    Posts
    3,384
    Reputation
    18
    Thanks
    328
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by hyak View Post
    i never accused him of ripping i jus said its suspicious

    jus bcuz u checked a few and didnt find any dont mean he cant still have ripped
    Lol hyak is now a cock sucker. SUCK MEH COCKZ NOW!

    @topic: Hmmm, looks nice thought some of them are crappy but then some are great. D: Suspicious... can u like take ss of layers?

  6. #35
    SupB's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    In Your Pants
    Posts
    982
    Reputation
    23
    Thanks
    137
    My Mood
    Inspired
    Quote Originally Posted by apeguy View Post
    Lol hyak is now a cock sucker. SUCK MEH COCKZ NOW!

    @topic: Hmmm, looks nice thought some of them are crappy but then some are great. D: Suspicious... can u like take ss of layers?
    i dont save my psd files, cause i already am using like 80% of harddrive so.. yeah but After everyone said i don't rip you STILL don't believe me.
    RESPECT
    LIST:


    InHuman <-- Minion connections
    Czar <-- Open minded!
    Omarzz <-- Your sigs make me Fap
    P1MP <-- Better watch your sister. x400
    Obama <-- President Of the United States
    Energy.K <-- GFSex
    moosicgawd <-- Former GFSex :P
    Faux <-- GFauX
    Illum <-- GFSeXy.
    M 3 R K 3 D <-- GFSeX in training.
    TheGame <-- Cool dude
    D |\| F <-- Dont ever piss me off again..

    Check List:

    [ ] LEARN C++ <-- Going Pretty Well!
    [ ] 50 REP POINTS <-- Lol nobody loves me..

    [] 100 THANKS <-- OMG NO WAI
    150 THANKS Hopefully
    [] 800! POSTS Expert Member?
    850<-- Soon


  7. The Following User Says Thank You to SupB For This Useful Post:

    junyumi1 (08-02-2009)

  8. #36
    Metro's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Cali
    Posts
    1,989
    Reputation
    27
    Thanks
    149
    its alright ape, hes legit.


  9. #37
    mcjang's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    That's what she said.
    Posts
    923
    Reputation
    16
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Angelic
    grats hyak!

  10. #38
    apeguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    A box :)
    Posts
    3,384
    Reputation
    18
    Thanks
    328
    My Mood
    Tired
    Lol kai~ and teh sig that u made for hyak looks so~so but the pentooling...D: pwnage! MAKE ME A TUT NAO~!

  11. #39
    SpaWn's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Posts
    633
    Reputation
    15
    Thanks
    56
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by SupB View Post
    i dont save my psd files, cause i already am using like 80% of harddrive so.. yeah but After everyone said i don't rip you STILL don't believe me.
    Nope i don't believe you, words are nothing unless they are backed up by solid proof.

    Cut the whole i don't save PSDs crap, whats the point in that? Showing off work, should be to improve that piece too, great one if you don't save PSDs. They take around 5mb, thats not a lot, at least to have recent one saved. I don't care about everyone saying you don't rip, they know nothing factually about this.
    Last edited by SpaWn; 07-28-2009 at 06:05 PM.

    He Who Dares Wins
    And i'll die to win, cause i'm born to lose
    Fucking Civilian

  12. #40
    Metro's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Cali
    Posts
    1,989
    Reputation
    27
    Thanks
    149
    Quote Originally Posted by Anecdote View Post
    Nope i don't believe you, words are nothing unless they are backed up by solid proof.

    Cut the whole i don't save PSDs crap, whats the point in that? Showing off work, should be to improve that piece too, great one if you don't save PSDs. They take around 5mb, thats not a lot, at least to have recent one saved. I don't care about everyone saying you don't rip, they know nothing factually about this.
    my opinion has been changed :X


  13. #41
    hotdog393's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    cs_office
    Posts
    654
    Reputation
    24
    Thanks
    23
    My Mood
    Fine
    Quote Originally Posted by Anecdote View Post
    Nope i don't believe you, words are nothing unless they are backed up by solid proof.

    Cut the whole i don't save PSDs crap, whats the point in that? Showing off work, should be to improve that piece too, great one if you don't save PSDs. They take around 5mb, thats not a lot, at least to have recent one saved. I don't care about everyone saying you don't rip, they know nothing factually about this.
    He's 100% right you could easily have added text to that billy Joel sig psd's back it up so all we need isnone make a new sig tomorow then save the psd upload then u can delete it. We need jus to make sure. K thanks
    dead account sorry lads

  14. #42
    SupB's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    In Your Pants
    Posts
    982
    Reputation
    23
    Thanks
    137
    My Mood
    Inspired
    OH MY FUCKING GOD OK. I'LL TAKE A FUCKING REQUEST FROM THE FUCKING THING AND ILL UPLOAD THE MOTEHR FUCKING PSD.. WOW YOU FUCKERS>
    RESPECT
    LIST:


    InHuman <-- Minion connections
    Czar <-- Open minded!
    Omarzz <-- Your sigs make me Fap
    P1MP <-- Better watch your sister. x400
    Obama <-- President Of the United States
    Energy.K <-- GFSex
    moosicgawd <-- Former GFSex :P
    Faux <-- GFauX
    Illum <-- GFSeXy.
    M 3 R K 3 D <-- GFSeX in training.
    TheGame <-- Cool dude
    D |\| F <-- Dont ever piss me off again..

    Check List:

    [ ] LEARN C++ <-- Going Pretty Well!
    [ ] 50 REP POINTS <-- Lol nobody loves me..

    [] 100 THANKS <-- OMG NO WAI
    150 THANKS Hopefully
    [] 800! POSTS Expert Member?
    850<-- Soon


  15. The Following User Says Thank You to SupB For This Useful Post:

    junyumi1 (08-02-2009)

  16. #43
    Magisterium's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    ♦ ♣ ♥ ♠
    Posts
    492
    Reputation
    13
    Thanks
    57
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by SupB View Post
    OH MY FUCKING GOD OK. I'LL TAKE A FUCKING REQUEST FROM THE FUCKING THING AND ILL UPLOAD THE MOTEHR FUCKING PSD.. WOW YOU FUCKERS>
    Lolz..
    Rage

  17. #44
    SpaWn's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Posts
    633
    Reputation
    15
    Thanks
    56
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by SupB View Post
    OH MY FUCKING GOD OK. I'LL TAKE A FUCKING REQUEST FROM THE FUCKING THING AND ILL UPLOAD THE MOTEHR FUCKING PSD.. WOW YOU FUCKERS>
    Stop crying, and just do it.

    He Who Dares Wins
    And i'll die to win, cause i'm born to lose
    Fucking Civilian

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Similar Threads

  1. Thought I'd show some of my shit.
    By Greg in forum Showroom
    Replies: 0
    Last Post: 04-09-2010, 10:59 AM
  2. Some Agent Zero Shit
    By whtlight in forum Showroom
    Replies: 5
    Last Post: 11-26-2009, 01:06 PM
  3. Some true shit
    By m4c4r0ni3z in forum Art & Graphic Design
    Replies: 6
    Last Post: 08-06-2009, 10:42 PM
  4. Some freaky shit..
    By Obey in forum General
    Replies: 100
    Last Post: 04-19-2009, 07:52 PM
  5. Some crazy shit.
    By Obey in forum General
    Replies: 5
    Last Post: 07-16-2008, 11:44 PM

Tags for this Thread