Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold

    frist render ever done

    once agen i am a do it your self no help guy and i dont watch tuts i play with shit tell its nice

    ok i failed this is better now right ?

    my girlfriend:P
    Last edited by Luke420; 10-31-2009 at 05:32 AM.

  2. #2
    revengepls's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Gender
    male
    Posts
    57
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    did you use pen tool? it shouldnt look like that...

  3. #3
    Brizingir's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    GFX section
    Posts
    3,810
    Reputation
    36
    Thanks
    124
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by revengepls View Post
    did you use pen tool? it shouldnt look like that...
    it looks like that when a newbie works with it..

  4. #4
    revengepls's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Gender
    male
    Posts
    57
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    lol it shouldnt look like that with pen tool even with a nub lol unless.. he used like.. 10000 anchors.. lol so jagged

  5. #5
    NoloveSC's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Los Angeles, CA
    Posts
    1,746
    Reputation
    12
    Thanks
    121
    My Mood
    Twisted
    Lol, 5/10..

    I think we need a neighborhood watch.
    I think thats what happened, you got robbed and the neighborhood watched!
    ------------------------------------------------------
    Press Thanks if i helped.
    Current Status: Offline.

  6. #6
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    ahahah lawls its da hulk yoo

  7. #7
    Biggfoot's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    122
    Reputation
    9
    Thanks
    9
    My Mood
    Breezy
    LMAOOOO THA HULK SHE DOES LOOK LIKE HIM :P
    lawl jk bro nice work just keep working on it and ullg et better

  8. #8
    Czar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    12,652
    Reputation
    1136
    Thanks
    4,294,967,295
    Kinda looks like you used magic wand..
    Takes a lot of practice to get good.. but rendering is a good skill to have under your belt.
    Keep up the good work. [=

  9. #9
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,901
    Reputation
    659
    Thanks
    1,345
    My Mood
    Pensive
    Fuck the pen tool.

    But 4 cereals, thats a shitty render. I never used tuts for renderin, but you probally should, cus you aint playin wit it till its nice.


  10. #10
    Nexulous's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    in dbb's vagina.
    Posts
    4,047
    Reputation
    63
    Thanks
    218
    My Mood
    Innocent
    What empire sed. and dont put a bg to hide the shittiness plz.

Similar Threads

  1. Worst Thing I Have Ever Done
    By jawa1802 in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 0
    Last Post: 06-14-2010, 10:53 AM
  2. Wanna see the biggest Bad nexon ever done?
    By dean-wingess in forum Combat Arms EU Discussions
    Replies: 9
    Last Post: 04-24-2010, 01:47 PM
  3. Second Render Ever.
    By .Amnesia in forum Art & Graphic Design
    Replies: 6
    Last Post: 06-17-2009, 06:57 PM
  4. Replies: 14
    Last Post: 08-27-2008, 01:20 AM
  5. Most illegal thing ever done?
    By arunforce in forum General
    Replies: 175
    Last Post: 04-25-2006, 10:09 AM

Tags for this Thread