Thread: ColdWar

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 49
  1. #16
    Doc's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In your meatus
    Posts
    23,560
    Reputation
    2912
    Thanks
    5,335
    My Mood
    Twisted
    When i first saw this i thought songki made it, it looks like something he'd do.

  2. #17
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,525
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    lawl bueenos ripping from songki

  3. #18
    Empire's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    .Alwayz.
    Posts
    19,901
    Reputation
    659
    Thanks
    1,345
    My Mood
    Pensive
    because the cold war was fought with flashlights and cameras.....


  4. The Following User Says Thank You to Empire For This Useful Post:

    shaheenster (12-07-2009)

  5. #19
    shaheenster's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Posts
    476
    Reputation
    9
    Thanks
    15
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Empire View Post
    because the cold war was fought with flashlights and cameras.....
    rofl, u made me laugh hehe



    i agree with the majority of posts. i like your work mostly because its unique. this aint unique, and looks damn simple if i must say
    __________
    _________________________
    _________________________________________

    RIP ILLUM. My only collabbuddy
    [/CENTER]
    ____________________________________________
    ______________________________
    _______________

  6. #20
    Nexulous's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    in dbb's vagina.
    Posts
    4,047
    Reputation
    63
    Thanks
    218
    My Mood
    Innocent
    Yeah, I would completely do this. Lol. Lemme get back to you on this, guys. Time to rip stocks and shit.

    And If buueno was indeed ripping from me, that would be sad. Sad, indeed.

  7. #21
    bueeno's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Rio Grande do Sul
    Posts
    729
    Reputation
    17
    Thanks
    374
    Quote Originally Posted by songkipark View Post
    Yeah, I would completely do this. Lol. Lemme get back to you on this, guys. Time to rip stocks and shit.

    And If buueno was indeed ripping from me, that would be sad. Sad, indeed.
    Ripping from you? My god what the fuck was that.

  8. #22
    DoubleDutch's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Gender
    male
    Posts
    10,681
    Reputation
    786
    Thanks
    1,000
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by bueeno View Post
    Ripping from you? My god what the fuck was that.
    Maybe hes jalouse

  9. #23
    Kamikaze's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Deutchland jajajajajajaja
    Posts
    1,456
    Reputation
    17
    Thanks
    46
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by bueeno View Post
    Ripping from you? My god what the fuck was that.
    Don't start more shit, you've embarressed yourself enough.
    Latest:


    GIFTS


    Quote Originally Posted by Obama View Post
    If kamikazes sig had a dick, id suck it.

    Quote Originally Posted by Flash View Post
    yea im mad

  10. #24
    Sjoerd's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Gender
    male
    Location
    Aurora Borealis
    Posts
    16,862
    Reputation
    1198
    Thanks
    2,065
    My Mood
    Hot
    it looks good but its simple







  11. #25
    Greg's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,806
    Reputation
    51
    Thanks
    86
    My Mood
    Amused
    Doesn't show off your talent that much. Btw, whatsup with everyone saying you rip man?

  12. #26
    bueeno's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Rio Grande do Sul
    Posts
    729
    Reputation
    17
    Thanks
    374
    Quote Originally Posted by vaan View Post
    Don't start more shit, you've embarressed yourself enough.
    I know what i start and you don't know me to talk like this.

  13. #27
    R3V's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Well
    Posts
    3,924
    Reputation
    36
    Thanks
    328
    Actually we do know you.

    Ur tht guy tht ripped a sig and took credit 4 it

  14. #28
    Kamikaze's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Deutchland jajajajajajaja
    Posts
    1,456
    Reputation
    17
    Thanks
    46
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by Gesus View Post
    Actually we do know you.

    Ur tht guy tht ripped a sig and took credit 4 it
    QUOTE
    FOR
    TRUTH
    Latest:


    GIFTS


    Quote Originally Posted by Obama View Post
    If kamikazes sig had a dick, id suck it.

    Quote Originally Posted by Flash View Post
    yea im mad

  15. #29
    shaheenster's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Posts
    476
    Reputation
    9
    Thanks
    15
    My Mood
    Pensive
    i have obviously missed alot in the gfx forums while i was away ... o.o
    __________
    _________________________
    _________________________________________

    RIP ILLUM. My only collabbuddy
    [/CENTER]
    ____________________________________________
    ______________________________
    _______________

  16. #30
    bueeno's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Rio Grande do Sul
    Posts
    729
    Reputation
    17
    Thanks
    374
    Quote Originally Posted by vaan View Post


    QUOTE
    FOR
    TRUTH
    vaan, first you ask me the smudge options, trying to be nice, now you come with this shits, I acctualy don't fully understand you, i think you just want to appear, or idk what you and Gesus want.

    Anyway, i said before, who wants to flame, go ahead, but vaan, you choose one of the two things, or you are nice or you are a jerk, so don't come with questions if you will be a asshole.

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast