Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 38 of 38
  1. #1
    Bombsaway707's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Gym
    Posts
    8,817
    Reputation
    791
    Thanks
    3,947
    My Mood
    Amused

    CA Rez Downloader V1.0 [Updated 5/26]

    Alright guys, this is my rez file downloader for the 5/26 patch. If your wondering what this is for, it is for the modders that corrupt a rez file accidentally and need a replacement rez file but don't want to reinstall CA. So i have made a program that downloads fresh, uncorrupted rez files. Includes the following files for download:
    All GUNS_M_ Files
    All GUNS_T_ Files
    All GUNS_SND_ Files
    GUNS_PT File
    GUNS_SC File
    All files have been compressed into .rar format for quicker download speeds. Pics:

    ------------

    ------------
    Virus Scans:
    Virustotal. MD5: a55dbd9fd1fb36e2eb32985fd4595ca8
    CA Rez Downloader[Updated 5.26].rar MD5:a55dbd9fd1fb36e2eb32985fd4595ca8 - VirSCAN.org Scanners did not find malware!
    Thank me if you want updates
    Last edited by Bombsaway707; 05-26-2010 at 05:55 PM.

  2. The Following 19 Users Say Thank You to Bombsaway707 For This Useful Post:

    Alby-kun (07-19-2010),BlueBean (05-28-2010),Crosby123 (05-26-2010),God601 (05-26-2010),HeliDomo (05-26-2010),Iron7Rebel (05-26-2010),iSkyFinity (05-26-2010),jeffrophin (05-28-2010),Khalifa (05-26-2010),[MPGH]KING (05-26-2010),mariostar1 (06-16-2010),MasonF (05-28-2010),maxheijden (05-27-2010),Mc565 (06-10-2010),old-el-passo (05-31-2010),redlord24 (05-26-2010),ShadowTheHedgehog (05-28-2010),thedogsays (05-29-2010),WOLFPACK X69X (05-26-2010)

  3. #31
    ShadowTheHedgehog's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    In Heroes of Newereth
    Posts
    190
    Reputation
    11
    Thanks
    31
    My Mood
    Cynical
    Just plain freaking awesome.
    §~Shadow Of Darkness~§





    Add me on Aim

  4. #32
    bloodybulletz's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    136
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Amused
    i can redownload ca faster then that thing lol it takes like 6-7 minute to completly download ca and intsall

  5. #33
    /b/oss's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    13,652
    Reputation
    795
    Thanks
    3,543
    awesome... VB or c#?

  6. #34
    Bombsaway707's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Gym
    Posts
    8,817
    Reputation
    791
    Thanks
    3,947
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by Major_the_hacker View Post
    awesome... VB or c#?
    Visual Basic yo
    Quote Originally Posted by ShadowTheHedgehog View Post
    Just plain freaking awesome.
    Thanks man
    Quote Originally Posted by bloodybulletz View Post
    i can redownload ca faster then that thing lol it takes like 6-7 minute to completly download ca and intsall
    Good for you but most people cant install CA in 7 minutes. For me it take 30.

  7. #35
    owens12's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    378
    Reputation
    10
    Thanks
    31
    My Mood
    Aggressive
    Quote Originally Posted by bizkit View Post
    what it do?
    ur a noob i cant even tell u BECAUS IM LMFAO!!!!!!!!!!!!

  8. #36
    jeffrophin's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Behind You
    Posts
    165
    Reputation
    10
    Thanks
    22
    My Mood
    Psychedelic

    what a coinsidence

    you must have helped this guy lots
    http://www.mpgh.net/forum/266-combat...s_m_pv_ar.html
    you were just in time lol

  9. #37
    Allan990's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Gender
    male
    Posts
    300
    Reputation
    11
    Thanks
    39
    My Mood
    Bored
    pretty damn good I would say. Ill try it because I have a super knifer and everytime i get it placed in there I have to reinstall ca because mine is crap.

  10. #38
    Bombsaway707's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Gym
    Posts
    8,817
    Reputation
    791
    Thanks
    3,947
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by jeffrophin View Post
    you must have helped this guy lots
    http://www.mpgh.net/forum/266-combat...s_m_pv_ar.html
    you were just in time lol
    Haha yeah probably
    Quote Originally Posted by Allan990 View Post
    pretty damn good I would say. Ill try it because I have a super knifer and everytime i get it placed in there I have to reinstall ca because mine is crap.
    Thanks yo

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Similar Threads

  1. [RELEASE] REZ EDIT EASY OPEN [UPDATED]
    By RedThunder in forum Combat Arms Mods & Rez Modding
    Replies: 14
    Last Post: 09-19-2010, 09:27 PM
  2. Combat Arms Clean REZ Downloader with Updater!
    By Viper 85626 in forum Combat Arms Mods & Rez Modding
    Replies: 41
    Last Post: 07-07-2010, 08:34 AM
  3. U.Stuffed.It v1.0 Rez Downloader.
    By Jason in forum Combat Arms Mods & Rez Modding
    Replies: 30
    Last Post: 05-17-2010, 01:06 PM
  4. [Release] CA Rez Downloader BETA
    By Bombsaway707 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 66
    Last Post: 05-11-2010, 04:52 PM
  5. [Release] Mpgh Rez File-copy tool[Updated]
    By Zoom in forum Combat Arms Mods & Rez Modding
    Replies: 2
    Last Post: 12-13-2009, 10:53 AM

Tags for this Thread