Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 56
  1. #1
    Flash²'s Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Changing As Colour Does.
    Posts
    17
    Reputation
    12
    Thanks
    10

    Flash² - Simple Chams 1.1 - CoderNever Source.

    Hell everybody

    Today I've made a hack with CoderNever's tutorial.

    It's just the simple chams until I work out how to add more addresses without them bonking out.

    Virus Scans
    VirScan
    Virus Total

    Screen Shot
    It should turn out a bit like this hack


    NOTE: THAT PICTURE IS NOT FROM MY HACK BUT I USED EXACTLY THE SAME SOURCE AS IT!

    Credits
    Me - Building solution, Putting in .rar naming my hack, Scanning, uploading
    CoderNever - All the hard stuff, Source, And his Brilliant tutorial

    Note: Everyone go to his tutorial and thank and + rep him.
    Note: This is my alternative account.. I'M TOXIN JR
    Note: Don't rage bout my post count
    Last edited by Flash²; 07-13-2010 at 02:06 PM.

  2. The Following 10 Users Say Thank You to Flash² For This Useful Post:

    4live2kill (07-13-2010),CoderNever (07-13-2010),CyClore (07-14-2010),Drake (07-19-2010),hunter0315 (07-14-2010),I-JlStepper-I (07-13-2010),omg killer21 (07-13-2010),ShogunZ (07-14-2010),Truly Free (07-17-2010),winytiny123 (07-15-2010)

  3. #31
    taregh's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Gender
    male
    Posts
    125
    Reputation
    10
    Thanks
    30
    My Mood
    Brooding
    Quote Originally Posted by TVXQ View Post
    go to the C++ section and get ready for a LOOOOONG learning period
    can i get a link of the c++ section plz so i can learn i have the program c++ but never know how to use it !

  4. #32
    Amatowarrior's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    629
    Reputation
    14
    Thanks
    102
    My Mood
    Inspired
    Quote Originally Posted by 4live2kill View Post
    how did u make it plz tell me i wanna make hacks too
    Learn C++

    @OP
    You need screenshots
    Tools UNDETECTED - PATCHED [I will only have recent versions up!]
    Tapper V1.15: http://www.mpgh.net/forum/164-combat...r-v1-15-a.html
    Amato Inject V1.15: http://www.mpgh.net/forum/292-combat...t-v1-15-a.html

    Mods
    L96A1 - Arctic Wolf
    Super M416 CQB
    Super M16A3
    MW2 M92FS (M9)
    Starcraft 2 L96A1

    PVT VIP
    Aimbot: 65% (Have full source code)
    OPK: 100% (Uses Enemy Class)
    Telekill: 100% (Uses Enemy Class)
    Ghost Mode: 80% (In Semi-Stages)
    Super Bullets: 100% (Thanks Deadlinez/hahaz!)
    Menu Sprite: 100% (Thanks whit!)



  5. #33
    cookie hack's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Everywhere
    Posts
    150
    Reputation
    10
    Thanks
    11
    My Mood
    Relaxed
    I made that too. Why would you release it? Pretty much anyone can do that tutorial very easily.






  6. #34
    ~Shadow's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    STL
    Posts
    3,063
    Reputation
    33
    Thanks
    410
    My Mood
    Happy
    yes the CA chams that coder gave out helped a lot of people

  7. #35
    Flash²'s Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Changing As Colour Does.
    Posts
    17
    Reputation
    12
    Thanks
    10
    Quote Originally Posted by nameurdeath View Post
    Someone sed that this is only gonna work for the person that made the hack no one else unless they have the same preprocessor or some shit.
    So every hack released in this section won't work for people with different processers?

    Gee along with your spelling your pretty gullible.

  8. #36
    Taylor Swift's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Spangdahlem, Germany
    Posts
    6,384
    Reputation
    357
    Thanks
    635
    My Mood
    Buzzed
    Is there even a hack in that SS?
    If you need somebody to talk to... click here. This is not a scam, or a joke.
    Help me afford my next tattoo!


    Scammers List:
    1. patti123 - $50.00

  9. #37
    SgtStarr's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Location
    Benton, Arkansas
    Posts
    820
    Reputation
    11
    Thanks
    112
    Lmao I dont see the hacks on the ss

  10. #38
    Flash²'s Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Changing As Colour Does.
    Posts
    17
    Reputation
    12
    Thanks
    10
    Quote Originally Posted by UnGodly View Post
    Is there even a hack in that SS?
    Meh you know my main,, ToxinJR

    I'm trusted enough on that not to post viruses and fake's.

    Quote Originally Posted by SgtStarr View Post
    Lmao I dont see the hacks on the ss
    As said before I'm trusted on my main.

    Note: Iwill be updating this and hopefully with more hacks next time.

  11. #39
    CoderNever's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    female
    Location
    http://mpgh.net MPGHCash: $700,458,011
    Posts
    1,196
    Reputation
    131
    Thanks
    2,233
    My Mood
    Buzzed
    "Someone sed that this is only gonna work for the person that made the hack no one else unless they have the same preprocessor or some shit." Thats the most retarded thing I heard for a mouth.

    This is for you toxin xD...

    I Apologize for my latest release "CN Hack 7-11-11" I assure you it is not up to "CN Standard", and I feel bad due to all its flaws. I'm working hard, and steadily to remake it for I can bring everyone a hack they will really like!


    Support NSY Inject

    CoderNever
    GameArena
    _Fk127_
    ViSiON
    -Lunar_
    Bubbles Kittys

    Code:
    ¢N Mike says
    Cyber Bulling is bad
    J Whit says
    Yea bob wants to fuck my pussy
    ¢N Mike says
    Whit
    dont be a cyber bully
    J Whit says
    FUCK YOU
    ¢N Mike says
    Words hurt
    ѱ NOOB says
    whit gets bullied in school so he goes online and bullies kids online
    J Whit says
    DUH
    Stress relieve
    relieving
    The kintergarden kids beat my ass
    ¢N Mike says
    Thats just sad

  12. #40
    Flash²'s Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Changing As Colour Does.
    Posts
    17
    Reputation
    12
    Thanks
    10
    Thank's Coder Never.

    That's hilarious XD

    But could you reply to my VM about the sample of two addresses together as I want to add Box ESP in the next update.

  13. #41
    Stifmeister's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    3,173
    Reputation
    70
    Thanks
    183
    My Mood
    Innocent
    Yep, kinda pointless hack.




    Previous names
    -darknezzrox
    -Subpoena















  14. #42
    Flash²'s Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    Changing As Colour Does.
    Posts
    17
    Reputation
    12
    Thanks
    10
    Quote Originally Posted by darknezzrox View Post
    Yep, kinda pointless hack.
    Oh really?

    Good to know.

    Play legit then.

    All hacks are useful.

    For us.

  15. #43
    nicky843's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Gender
    male
    Posts
    12
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Busy
    Quote Originally Posted by Flash² View Post


    Oh really?

    Good to know.

    Play legit then.

    All hacks are useful.

    For us.
    still undetected????

  16. #44
    icrah's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    Townsville
    Posts
    30
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Amused

    Thumbs down dosent work cause its my hack and u need a sertin D3dx file to make it run

    Quote Originally Posted by PHΛNTOMVΣX View Post
    Because there's an somewhat an exact one on MPGH lol.
    this is mine i posteed it here saying Unpatchable and i posted it on *********.com
    so dont steel Credit its the same siz down to the Mg Px's jsut renamed From Basecode

  17. #45
    iSkyFinity's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Gender
    male
    Location
    Elk Grove, California
    Posts
    1,197
    Reputation
    12
    Thanks
    113
    My Mood
    Bored
    Yeah but there's around like 4p people with the same source code, which is stupid, especially they are EXACTLY alike xD




    Vindictus Section of MPGH
    I'm an ex-player and hacker of Mabinogi, Need help? PM or VM will do it.
    My Contacts:
    Facebook | YouTube | Tumblr | Twitter


Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

  1. simple chams problem
    By NAV33D in forum Combat Arms Europe Hacks
    Replies: 20
    Last Post: 03-05-2009, 09:46 AM
  2. Simple chams v1.2
    By willydu69120 in forum Combat Arms Europe Hacks
    Replies: 13
    Last Post: 03-05-2009, 07:23 AM
  3. Simple Chams v1.2 Fixed Crash(By Silex)
    By silentrunner2 in forum Combat Arms Europe Hacks
    Replies: 255
    Last Post: 03-03-2009, 09:34 AM
  4. Simple Chams v1.1 With Menu By (by Silex)
    By silentrunner2 in forum Combat Arms Europe Hacks
    Replies: 73
    Last Post: 02-23-2009, 02:12 PM
  5. help me|i have error in Simple Chams =\
    By Ben_JeRi in forum Combat Arms Europe Hacks
    Replies: 2
    Last Post: 02-19-2009, 11:03 AM