Thread: NOOB H4X Elite

Page 8 of 24 FirstFirst ... 67891018 ... LastLast
Results 106 to 120 of 359
  1. #1
    NOOB's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    male
    Posts
    3,863
    Reputation
    425
    Thanks
    8,598

    NOOB H4X Elite



    Special Instructions:

    You MUST run Combat Arms from the Nexon website otherwise you will disconnect during the loading screen.

    Virus Scans:



    Credits:

    • Gordon'
    • Gellin
    • kotentopf
    • mmbob
    • SNal2f
    • whit
    • freedompeace
    • Departure
    • ᴺᴼᴼᴮ
    Last edited by NOOB; 04-14-2011 at 06:14 PM.

  2. The Following 50 Users Say Thank You to NOOB For This Useful Post:

    -malware_suxs- (04-14-2011),aadcrasher (04-14-2011),agnostic00 (04-16-2011),antonio9601 (04-16-2011),[MPGH]AVGN (04-14-2011),bhavinparmar (04-15-2011),bluesky23614 (04-16-2011),boievo (04-14-2011),Cosmic234 (04-15-2011),d34thm4d3r (04-14-2011),damienq (04-14-2011),dammic2000 (04-16-2011),dashzz (04-15-2011),DFR (04-14-2011),[MPGH]Disturbed (04-14-2011),dragonat112 (04-14-2011),Enj0i (04-14-2011),FukoBackup (04-14-2011),FullStatic (04-16-2011),Ghost8631 (04-16-2011),hunter0315 (04-17-2011),imbeejit (04-14-2011),imflipyo (04-16-2011),[MPGH]Jabuuty671 (04-16-2011),jaiminho (04-14-2011),jidabug23 (04-14-2011),jman_nunez (04-16-2011),jmm0122 (04-15-2011),kenaldaii (04-14-2011),kill3rdavid1 (04-14-2011),LionelMessi10 (04-14-2011),megakilla12 (04-15-2011),Midrash (04-15-2011),nicklasse7 (04-14-2011),pbf98 (04-14-2011),Physcadelic (04-15-2011),radiocuche (04-15-2011),Rezwordzec (04-15-2011),Shir (04-16-2011),Sketchy (04-17-2011),Smooth-haX (04-15-2011),sniper672 (04-16-2011),Solify (04-16-2011),Steve Aoki™ (04-14-2011),Taco (04-16-2011),TastyEggroll (04-14-2011),Toservou (04-15-2011),x-ViRuS-x (04-14-2011),yoonjae98 (04-14-2011),ZULU021 (04-17-2011)

  3. #106
    Sid's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    10,714
    Reputation
    927
    Thanks
    1,265
    Quote Originally Posted by whit View Post
    That why its open Sauce

    Imma go leech code from websites
    C+P them into notepad and sell the os on mpgh .

  4. #107
    pbf98's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    male
    Location
    MN
    Posts
    15
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Yeehaw
    Very Nice!
    Works great, did dc durring 2nd game, but its public, so what do you expect for free!
    Props to you!
    Things to do: [ ] = done [ ] = not yet


    Learn Java
    Learn C#
    Learn C++
    Learn VB.NET
    Make a Hack
    Get kicked for being legit
    Don't get kicked while hacking
    Make cheesy list

  5. #108
    shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    1,680
    Reputation
    19
    Thanks
    154
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by x-ViRuS-x View Post
    I just did and it's still saying it. I clicked repair when I went back to the setup.

    Edit: Still saying the same thing.
    You need to get the things in order. Its Windows installer 2.0, net framework 2.0, 2.5, sp2 for both then windows installer 3.1, net framework 3.0 then 3.5 then sp2... its bs and it takes a day to get everything

  6. The Following User Says Thank You to shadowxeno For This Useful Post:

    x-ViRuS-x (04-14-2011)

  7. #109
    x-ViRuS-x's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Gender
    male
    Location
    MPGH
    Posts
    259
    Reputation
    6
    Thanks
    16
    My Mood
    Fine
    Quote Originally Posted by shadowxeno View Post
    You need to get the things in order. Its Windows installer 2.0, net framework 2.0, 2.5, sp2 for both then windows installer 3.1, net framework 3.0 then 3.5 then sp2... its bs and it takes a day to get everything
    That's really fking gay honestly. Thanks for the advice though.
    x-ViRuS-x




















  8. #110
    shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    1,680
    Reputation
    19
    Thanks
    154
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by x-ViRuS-x View Post
    That's really fking gay honestly. Thanks for the advice though.
    and then theres net fw 4 and then u get like 200 updates from microsoft -_-

  9. #111
    mefrom510's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Somewhere
    Posts
    679
    Reputation
    11
    Thanks
    18
    Aimbot.
    hope it doesnt work
    you noobs can cham all you want though =)

  10. #112
    shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    1,680
    Reputation
    19
    Thanks
    154
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by mefrom510 View Post
    Aimbot.
    hope it doesnt work
    you noobs can cham all you want though =)
    lol it works + theres super bullet. My opk is faster tho cause i opked some 1 using this hack 3 times b4 he killed me

  11. #113
    kant92's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Gender
    male
    Posts
    57
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Mellow
    guys. if you get a MSVCR100D error, use your injector to inject the file manually along with the missing dll (put the missing dll's in the list first, then at the end put the hack) and DONT OPEN tHE MENU WHILE STARTING (i.e, after entring your login info, wait till you get to the list of servers screen and then press insert and choose ur hax). Just like the precious hacks, DONT OPEN THE MENU AFTER THE FIRST GAME, it wil crash your CA

  12. #114
    mefrom510's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Somewhere
    Posts
    679
    Reputation
    11
    Thanks
    18
    Quote Originally Posted by shadowxeno View Post
    lol it works + theres super bullet. My opk is faster tho cause i opked some 1 using this hack 3 times b4 he killed me
    then i hope this gets patched =)

    sorry noobs?

  13. #115
    Implify's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Gender
    male
    Location
    Jigsaw's Pants
    Posts
    8,383
    Reputation
    629
    Thanks
    974
    Quote Originally Posted by shadowxeno View Post
    lol it works + theres super bullet. My opk is faster tho cause i opked some 1 using this hack 3 times b4 he killed me
    i already know where your opk is from . *wink* *wink* "gorfag"

  14. #116
    shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    1,680
    Reputation
    19
    Thanks
    154
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by mefrom510 View Post
    then i hope this gets patched =)

    sorry noobs?
    lol i dont use so idk

    Quote Originally Posted by Xx1337xX View Post
    i already know where your opk is from . *wink* *wink* "gorfag"
    lol gorfags are cock suckers. No i use a different free vip from my friend

  15. #117
    CAFlames's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Gender
    male
    Location
    Where ever my imagination takes me
    Posts
    3,014
    Reputation
    202
    Thanks
    2,934
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by shadowxeno View Post
    lol i dont use so idk



    lol gorfags are cock suckers. No i use a different free vip from my friend
    Cuz that was so frikin worth while saying

    Current Works:
    ---Horror Game






    Special thanks to drgnforce9 for my sig picture

    Quote Originally Posted by m_t_h View Post

    CAflames is one epic coder.

    Rep and thanks him.. or you're perma banned.

  16. #118
    shadowxeno's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Under your bed
    Posts
    1,680
    Reputation
    19
    Thanks
    154
    My Mood
    Amused
    Quote Originally Posted by CAFlames View Post


    Cuz that was so frikin worth while saying
    No that wasted 2.6 second of my time

  17. #119
    Tony Stark`'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Chicago
    Posts
    5,370
    Reputation
    212
    Thanks
    458
    Thought auto injectors weren't allowed.......

  18. #120
    mefrom510's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Somewhere
    Posts
    679
    Reputation
    11
    Thanks
    18
    Quote Originally Posted by AgentP View Post
    Thought auto injectors weren't allowed.......
    they arent?
    i thought it was just auto-updaters

Page 8 of 24 FirstFirst ... 67891018 ... LastLast