Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 46 to 58 of 58
  1. #1
    Protendo's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    19
    Reputation
    10
    Thanks
    1

    [Patch] August 6th, 10:00pm - August 7th, 3:00am PDT

    Combat Arms will be going through a scheduled server patch on Wednesday, August 6th, 2008.

    This involves all the game servers, and will last for approximately 5 hours. Because of the length of time required, we have moved the patch to offpeak night hours, from our regular morning schedule.



    Combat Arms Patch Details:

    -- Servers: All Game Servers

    -- Time: Wednesday, August 6th, 10:00pm ~ Thursday, August 7th, 3:00am PDT

    The website will be available during the patch.


    - Combat Arms Command -
    Good job everyone for over doing it.

  2. #46
    canucksboy's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Posts
    44
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    oh man it was fun..hacking iam guessing if they do patch it MAKE NEW ONES :P

  3. #47
    Rickyrudy's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Gender
    male
    Posts
    277
    Reputation
    10
    Thanks
    26
    Quote Originally Posted by NetSuspsend View Post
    Yeah it can, SF fixed tapping didn't they? You can still tap just not kill people when you lag. Some games make all players invulernable when you lag (GunZ) not allowing you to kill people.
    They didn't fix it.

    What SF did was kinda fuck up the game >.>
    They made it so instead of each player connecting they made it so each player connected to the host of the room, The host can tap if he want which is rather unfair.. Yes tap kill not just teleport.>.> Thus if the host has 500 ping the whole game has his 500 ping or how much ever he has so the room lags.. Kinda sad.

    Rep/Thanks should not be asked for but earned.




    Lol..

  4. #48
    Rajinn's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    280
    Reputation
    10
    Thanks
    31
    Quote Originally Posted by Harold View Post
    Cant wait till you all bitch and moan till I release and updated bypass...


    Which btw will happen if they even bother patching my old one.
    knowing nexon - nope.
    curious what they will actually do, probably just unlock the maps and turn the servers back on without touching hackers at all!

  5. #49
    Rickyrudy's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Gender
    male
    Posts
    277
    Reputation
    10
    Thanks
    26
    Lol and have a hackshield update don't forget that.

    Rep/Thanks should not be asked for but earned.




    Lol..

  6. #50
    Rajinn's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    280
    Reputation
    10
    Thanks
    31
    oh boy hackshield update *yawn*
    wake me up when hackshield is worth a damn.

    i mean you guys can obviously see how worried we all are, we're sitting here on a forum instead of hacking before the patch comes lol.

  7. #51
    Rickyrudy's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Gender
    male
    Posts
    277
    Reputation
    10
    Thanks
    26
    Naw im not worried that game is boring >.> lol having everything in the game is pretty boring. Then theres going to be a 15 hr patch(nexon is so cool?) >.> Guess ill go hax cabal or ko >.> wow.. Just noticed i over use >.>

    Rep/Thanks should not be asked for but earned.




    Lol..

  8. #52
    Rajinn's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    280
    Reputation
    10
    Thanks
    31
    i bought the tactical vest for 30 days, just to see its stats (5% armor -5% runspeed) but cant find the IDs for the 3/4/santa/1/2 backpacks.
    was searching trying to see if there was a knife hidden away in premium items. i want a new knife.
    you dont have everything until you HAVE everything.
    shame you can only hold 50 items, hm i guess i could see if i could remove that limit? nah 50 items is enough.

    anyone tried opening the premium tab or gift buttons??

  9. #53
    Rickyrudy's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Gender
    male
    Posts
    277
    Reputation
    10
    Thanks
    26
    Lol.. I wanted a new knife didn't know how to even attempt it lulz

    Rep/Thanks should not be asked for but earned.




    Lol..

  10. #54
    lemonadez's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Gender
    male
    Posts
    55
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    Quote Originally Posted by Combatant View Post
    I'm glad that they'll start patching stuff. Best part is, pointers can never be patched.
    Pointers can be patched .

    If u ever played like Gunbound or Warrock. Pointers do change if they update a new engine.exe

  11. #55
    Rajinn's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    280
    Reputation
    10
    Thanks
    31
    yeah pointers can change, the offset and base both.
    good news is they are still easy to find

  12. #56
    lemonadez's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Gender
    male
    Posts
    55
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    Quote Originally Posted by ****** View Post
    yeah pointers can change, the offset and base both.
    good news is they are still easy to find
    lol. not if the nexon start doing a IP-Range ban.

    Also if they pack Engine.exe to different instead of UPX :P

  13. #57
    Rajinn's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    280
    Reputation
    10
    Thanks
    31
    doesnt really matter what its packed with, and what does banning have to do with anything?

  14. #58
    droppoint's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Black Hole! OMG
    Posts
    309
    Reputation
    11
    Thanks
    270
    W00t. I power leveled like 10 people last night on tw0 towers. ROFLz, I got 3 of them up to GOA.
    I invited lots of people and after the match got over one guy was like "thats cheating" I was like deal with it b1tch And he left.
    Last edited by droppoint; 08-06-2008 at 01:48 PM.

Page 4 of 4 FirstFirst ... 234

Similar Threads

  1. August 18 Hack patch update
    By mzkilla in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 62
    Last Post: 08-20-2009, 05:37 PM
  2. NEw patch August 18...
    By blackmage312 in forum WarRock Discussions
    Replies: 19
    Last Post: 08-20-2009, 02:08 PM
  3. August 12 patch and zombie update?
    By pojo114 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 8
    Last Post: 08-06-2009, 09:18 AM
  4. Replies: 20
    Last Post: 10-24-2008, 02:15 AM
  5. [Patch] August 6th, 10:00pm - August 7th, 3:00am PDT
    By Vashe in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 3
    Last Post: 08-06-2008, 11:16 AM

Tags for this Thread