Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 25 of 25
  1. #1
    skull100's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Florida
    Posts
    111
    Reputation
    10
    Thanks
    15

    Funny ass shit lol Azncr3w vrs eXtasy

    lol epic battle full of hackers LOL as you all know these are the top 2 clans I will say that I join Azn crew and i dont hack on that account.
    Whats leet is when i got on AznCrews vent it was being spamed and attacked by guess who!@# eXtasy so we go to this other dudes vent and no more attacks so we just keep on going untill the (vent owner) changes pw and locks down the server lol. We battled eXtasy once and kicked there asses then some dude joined them and he was in eXtasy but he was on our team lolol so we won onther 2x but when we had a real game we kicked eXtasys bitchy little asses but then they Brutal forced all of our pw and kept loging in and out So bottom thing is eXtasy fucking sucks there mothers cock!
    Last edited by skull100; 08-16-2008 at 07:38 AM.

  2. #16
    skip's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    181
    Reputation
    10
    Thanks
    8
    Quote Originally Posted by skull100 View Post
    ..................[choped]...........................Brutal forced all of our pw and kept loging in and out So bottom thing is eXtasy fucking sucks there mothers cock!
    Man your a fucking idiot to have a noob password if they brute forced it rofl idiot..

  3. #17
    Wankster's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Posts
    52
    Reputation
    9
    Thanks
    4
    lol yeh they both r noobs my clan has beat extasy 12 times and the chinkcrew 9

  4. #18
    fallentemplar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    39
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    yep im in azncrew, and the vent was down cause stupid eXtasy took over lol

  5. #19
    kingnoobe's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    104
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    you sure it was brue force... maybe they have a spy in the azncrew...

  6. #20
    skull100's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Florida
    Posts
    111
    Reputation
    10
    Thanks
    15
    Quote Originally Posted by skip View Post
    Man your a fucking idiot to have a noob password if they brute forced it rofl idiot..
    we dont get to pick :-( admins do mine was 4 letters and they prob guessed mine lol

  7. #21
    silvider's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    Mooney
    Posts
    98
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    I've had a really funny experience with eXtasy. We're playing S&D and they kill our last team mate. However, our last team mate was AFK in a hiding spot, and their dude went directly to him. We ask them how they knew where he was and they were like "It's called vent, nubs"
    My retaliation: HOW the f, can you use vent for your team mates to tell you where our team mates are? Do your team mates hack, then?

    My experience with aZncr3w was bad. Their smoke grenades: 100 to 10hp in 2 seconds. I'm sure most of them hack but they try to hide it. Anyways, it's safe to say that most clans in the top 10 are ridden with hackers.

    That's why I joined a clan only in the top 50, lol.

  8. #22
    XeoG4m4's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    88
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    So what? They're just hackers like everyone in here.

  9. #23
    aznricerboi's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    male
    Posts
    123
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    Some of you deny hacking or sound against it on here....those that are should GTFO MPGH.

  10. #24
    minho's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    69
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    extasy is crap without their hacks they eat DIRT

  11. #25
    fallentemplar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    39
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    Quote Originally Posted by rawr317 View Post
    They're both noob clans. We win every time we play them.
    Dude theres 77 people in AzNCr3W, you'd probably play the noob part of it.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. Funny ass comedian!
    By jesse900 in forum General
    Replies: 20
    Last Post: 04-28-2008, 05:39 PM
  2. Funny ass hacks
    By castaway in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 37
    Last Post: 02-07-2008, 08:44 AM
  3. Replies: 16
    Last Post: 12-15-2007, 10:12 PM
  4. [Humor] Funny ass Videos :D
    By systemx84 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 14
    Last Post: 04-30-2007, 02:15 PM
  5. Funny Ass Pic
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 10
    Last Post: 09-03-2006, 01:25 AM

Tags for this Thread