Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 25
  1. #1
    abk1234's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Posts
    36
    Reputation
    10
    Thanks
    2

    Bypass that work!

    is anyone have bypass that work now??

  2. #2
    malbolger's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    38
    Reputation
    10
    Thanks
    0

    ...........

    Dont beg, just wait... if someone wants to share, they will. Begging will do nothing but prolong the time period in which they feel generous... Dont mind the typo's im drunk!!! like normal people should be on a fucking friday!

  3. #3
    PrO-xSkillZx's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    ReD dOt
    Posts
    56
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    dude don't worry evrything one is waiting for a bypass even me couse i need to make my hacks so you all ready know

  4. #4
    SomeDude123's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    441
    Reputation
    20
    Thanks
    39
    My Mood
    Relaxed
    lets hope it comes out soon cuz im bored in the mean time

  5. #5
    abk1234's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Posts
    36
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    i heard there is a piece that work but idk which so am trying to find out

  6. #6
    droppoint's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Black Hole! OMG
    Posts
    309
    Reputation
    11
    Thanks
    270
    Quote Originally Posted by malbolger View Post
    Dont mind the typo's im drunk!!! like normal people should be on a fucking friday!
    Shit tell me about it... Everyone just wait around for a stupid bypass? Like its the end of the world -_-'' Can't you noobs just play a normal game for once?? Geezsh. If you are in that desperate need to hack, there is something wrong with you..

    (OMG, what are you drinking? I had Sparks..)
    Last edited by droppoint; 08-23-2008 at 04:43 AM.

  7. #7
    woody77's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Posts
    302
    Reputation
    10
    Thanks
    1,173
    Lol! yea dont even play the game you will ruin your kill death ratio!

  8. #8
    SomeDude123's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    441
    Reputation
    20
    Thanks
    39
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by droppoint View Post
    Shit tell me about it... Everyone just wait around for a stupid bypass? Like its the end of the world -_-'' Can't you noobs just play a normal game for once?? Geezsh. If you are in that desperate need to hack, there is something wrong with you..

    (OMG, what are you drinking? I had Sparks..)
    ... I always play normally, I occasionally play with chams and thats it
    I play a bit of Halo too.

  9. #9
    swiftboy36's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Gender
    male
    Location
    In the World Wide Web
    Posts
    158
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    hehe i would drink however im not in the suitable position health wise to begin that again.. not yet.. soon tho.. hehe

  10. #10
    kommisar's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    43
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    Proskills you sir are a fucken faggot.
    You type more bullshit then the russians during the 1980s

  11. #11
    Uno's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    In this chair
    Posts
    488
    Reputation
    10
    Thanks
    22
    Lmao I agree with kommisar

  12. #12
    fuffka's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    17
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    rofl. its gunna take a while to get a new bypass, u might as well stop bitching and play legit. my kdrs 1.82 and ive been playing legit since the patch =D.

    making these retarded threads is just pointless becuase theres already alot of them. when someone makes a bypass and hack , theyll release it and you can return to your hacking life . till then , play legit or download like warrock or soldierfront and hack in those games.
    peace

  13. #13
    Marsicano's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Brazil
    Posts
    371
    Reputation
    16
    Thanks
    66
    My Mood
    Lonely
    Play legit without guns sux.
    All my accounts weapons are expired.
    One of my account get demoted and guns/armors deleted.
    and I can't create a new account to get another Sniper Rifle + 9k GP + another gun at the start

  14. #14
    aznsul's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    187
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    just wait.....they wont release any sooner if u keep begging

  15. #15
    woody77's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Posts
    302
    Reputation
    10
    Thanks
    1,173
    I hope he waits before he releases let these people continue to cry.

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. One bypass that might work fur skool internet
    By iverson954360 in forum Spammers Corner
    Replies: 7
    Last Post: 08-18-2012, 10:17 AM
  2. [Release] Bypass that works + Chams
    By Seth in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 289
    Last Post: 11-09-2009, 02:08 AM
  3. Can someone send me a hack shield bypass that works?
    By fishout in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 1
    Last Post: 04-15-2009, 05:04 PM
  4. Bypasses That Work (5 min. release) (Leeched)
    By TimeWraith in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 8
    Last Post: 07-19-2007, 04:12 AM
  5. [Trading] very new bypass that works for lvl 16 + wr
    By englishpom in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 0
    Last Post: 05-20-2007, 10:16 AM

Tags for this Thread