Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 23
  1. #1
    skool's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Up in MPGH looking for hacks .OMG _______________________
    Posts
    720
    Reputation
    11
    Thanks
    401
    My Mood
    Cool

    Legend?Hack Maker?

    I know this is offtopic but I wanna know what happend to Harold.
    He got banned for what purpose?

  2. #2
    ArbitraryDrone's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    245
    Reputation
    10
    Thanks
    21
    Well, you can search for the posts that specific users leave. If you do search, a mod left a note (last post of the thread) that the users were banned for signature infractions.
    Maybe I should have just let you search.

    Response to next message:
    Don't search "Harold". Search for posts left by Harold in the advanced search options. Its to the right of the regular search.
    Last edited by ArbitraryDrone; 08-29-2008 at 12:56 PM. Reason: Message below

  3. #3
    Threadstarter
    Expert Member
    skool's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Up in MPGH looking for hacks .OMG _______________________
    Posts
    720
    Reputation
    11
    Thanks
    401
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by ArbitraryDrone View Post
    Well, you can search for the posts that specific users leave. If you do search, a mod left a note (last post of the thread) that the users were banned for signature infractions.
    Maybe I should have just let you search.
    I have searched about harold but I couldnt find a message about him.

  4. #4
    djsebizzle's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Earth
    Posts
    103
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    Quote Originally Posted by ArbitraryDrone View Post
    Well, you can search for the posts that specific users leave. If you do search, a mod left a note (last post of the thread) that the users were banned for signature infractions.
    Maybe I should have just let you search.
    LMAO they banned HAROLD? for a freaking sig? wow thats pretty gay, he was a good hack-maker

  5. #5
    crazykid401's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Have you checked your sister's room?
    Posts
    676
    Reputation
    10
    Thanks
    87
    My Mood
    Fine
    his bann will be lifted soon-.- and plus he pretty made cuz the were using elite vision 4.0 chams

  6. #6
    Iwin's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    2,401
    Reputation
    26
    Thanks
    338
    Who needs him lol. He made a bypass when CA was barely patched...
    Although he did code in a nice little menu with C++, not too hard to do if you got the time. I think he had help from some people he just didn't mention their names.

  7. #7
    Ryguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    New Jersey
    Posts
    6,380
    Reputation
    127
    Thanks
    854
    yea i kno that is retarted

  8. #8
    bartjr's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Gender
    male
    Posts
    768
    Reputation
    13
    Thanks
    250
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by Iwin View Post
    Who needs him lol. He made a bypass when CA was barely patched...
    Although he did code in a nice little menu with C++, not too hard to do if you got the time. I think he had help from some people he just didn't mention their names.

    dude "who needs harold" we do he was one of the best hackers they gave public hacks its better then ur bypass...

  9. The Following 3 Users Say Thank You to bartjr For This Useful Post:

    shelbyblue96 (09-03-2008),skinnyboy77 (08-29-2008),skool (08-29-2008)

  10. #9
    Threadstarter
    Expert Member
    skool's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Up in MPGH looking for hacks .OMG _______________________
    Posts
    720
    Reputation
    11
    Thanks
    401
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by Iwin View Post
    Who needs him lol. He made a bypass when CA was barely patched...
    Although he did code in a nice little menu with C++, not too hard to do if you got the time. I think he had help from some people he just didn't mention their names.
    We need him, because we need all the people we can get to make hacks, and the more we lose the more the pressure gets on a person.

  11. The Following User Says Thank You to skool For This Useful Post:

    shelbyblue96 (09-03-2008)

  12. #10
    shoeman6's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Posts
    70
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    YO BULLIES! unban him now!

  13. The Following User Says Thank You to shoeman6 For This Useful Post:

    shelbyblue96 (09-03-2008)

  14. #11
    Leleski's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    46
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    lol, he is newb. ;/

  15. #12
    Threadstarter
    Expert Member
    skool's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Up in MPGH looking for hacks .OMG _______________________
    Posts
    720
    Reputation
    11
    Thanks
    401
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by Leleski View Post
    lol, he is newb. ;/
    Who the hell are you calling a newb?

  16. #13
    Twirlyman15's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Posts
    111
    Reputation
    9
    Thanks
    31
    I hope he doesn't post anymore hacks . mods didn't have to do something like that.

  17. #14
    Threadstarter
    Expert Member
    skool's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Up in MPGH looking for hacks .OMG _______________________
    Posts
    720
    Reputation
    11
    Thanks
    401
    My Mood
    Cool
    Quote Originally Posted by Twirlyman15 View Post
    I hope he doesn't post anymore hacks . mods didn't have to do something like that.
    What do you mean, he shouldnt post anymore hacks? Harold is by far one of the best hack maker ever. (well im not sure that he is the best, but i mean he was there to make hacks when we needed them)

  18. #15
    hael's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    13
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by Iwin View Post
    Who needs him lol. He made a bypass when CA was barely patched...
    Although he did code in a nice little menu with C++, not too hard to do if you got the time. I think he had help from some people he just didn't mention their names.
    u really SUX man!!!

    who need him?? WHO NEED YOU?!!!

    his hax was so better than ur simple bypass

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. I can help hack makers!
    By flclman2212 in forum Suggestions, Requests & Help
    Replies: 3
    Last Post: 04-21-2009, 04:22 AM
  2. HHHHELPPP !!! im a noob hack-maker :(
    By muzymuzy in forum C++/C Programming
    Replies: 13
    Last Post: 04-16-2009, 10:49 PM
  3. Nitto 1320 Legends Hacks?
    By iNsTaNtDeAtH in forum General Hacking
    Replies: 3
    Last Post: 01-01-2009, 09:01 AM
  4. i need the hack maker f=download
    By jd3996 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 1
    Last Post: 10-22-2008, 06:49 PM
  5. WOOT! look at this hack makers!
    By wedgie1212 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 10
    Last Post: 02-21-2007, 08:24 PM

Tags for this Thread