Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 52
  1. #1
    Harold's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    302
    Reputation
    23
    Thanks
    855

    [Warning] Not my hack

    Ok, so some fucker is planning on releasing a virus laden version of my hack. I just wanted to warn you people so if you see someone releasing it saying its "updated" or anything like that. Dont download it...

    Krazyboi325 (8:27:19 PM): hji harold i have binded my trojan to your hacks =D
    Blankboy909 (8:27:34 PM): And your point is ?
    Krazyboi325 (8:27:46 PM): im gonna see if i can catch hackers
    Krazyboi325 (8:27:47 PM): =D
    Blankboy909 (8:27:49 PM): All your proving is that youre an immature kid...
    Krazyboi325 (8:27:59 PM): well ur only one who has ca hacks
    Krazyboi325 (8:28:02 PM): i hate hackers ?
    Blankboy909 (8:28:19 PM): If you hate hackers then why the fuck are you talkin to me ?
    Blankboy909 (8:28:22 PM): Im a hacker...
    Krazyboi325 (8:28:33 PM): neh
    Krazyboi325 (8:28:35 PM): you make em
    Blankboy909 (8:29:01 PM): you are so hipicrytical
    Blankboy909 (8:29:05 PM): so you hate hackers but you like me ?
    Krazyboi325 (8:29:12 PM): i never said i liked you haha
    Blankboy909 (8:29:51 PM): You were kissin my ass two days ago.
    Krazyboi325 (8:30:03 PM): wtf i was asking you questions skid
    Blankboy909 (8:30:17 PM): lol, you call me a kid and yet your 18 with a mistake of a child ?
    Krazyboi325 (8:30:29 PM): i didnt call you a kid
    Krazyboi325 (8:30:33 PM): i called you a SKID
    Blankboy909 (8:30:34 PM): Krazyboi325 (8:30:03 PM): wtf i was asking you questions skid
    Blankboy909 (8:30:42 PM): Looks like the word kid to me ...
    Krazyboi325 (8:30:46 PM): SKID
    Blankboy909 (8:31:00 PM): And you expect me to know what that is ?
    Blankboy909 (8:31:08 PM): You think i stay up to date with faggot lingo ?
    Blankboy909 (8:31:09 PM): lulz
    Blankboy909 (8:31:24 PM): go take care of your mistake of a child while the whore mother spreads aids
    Krazyboi325 signed off at 8:31:29 PM.

    thats his aim name, go make fun of him for having a kid and hes only 18 lulz...

  2. #2
    Iwin's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    2,401
    Reputation
    26
    Thanks
    338
    I lol'd at this.

    Thanks for the warning harold.

    now go fuck a teacher.

    edit: btw you absolutely wrecked that kid haha.
    Last edited by Iwin; 09-02-2008 at 10:40 PM.

  3. #3
    i7vSa7vi7y's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    642
    Reputation
    10
    Thanks
    73
    wow what a nub lmao he has no life
    .-_.Latest._-.

    Mods





    Title:Combat Arms
    Type:FPS Shooter
    Summary:There is no way IN HELLyour getting more than 10 kills unless you have hacks

  4. #4
    warrick983's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Weed, California. Look it up
    Posts
    866
    Reputation
    10
    Thanks
    39
    My Mood
    Happy
    Theres my lol of the day
    Mistake child
    lolololol

  5. #5
    LivetoDie's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    11
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    Thanks for the tip man.

  6. #6
    Hahaz's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    Matrix World
    Posts
    1,170
    Reputation
    64
    Thanks
    4,083
    My Mood
    Bored
    sorry i'm new here.. but which hack is it?

  7. #7
    warrick983's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Weed, California. Look it up
    Posts
    866
    Reputation
    10
    Thanks
    39
    My Mood
    Happy
    hahaz dont become fag leacher like some people and dont post viruses like r_e_d oh and it was Harolds Bypass as elite vision
    Last edited by warrick983; 09-02-2008 at 10:46 PM.

  8. #8
    lilxbyakuya's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    38
    Reputation
    10
    Thanks
    10
    Lol, Hilarious. That made my day.

  9. #9
    Iwin's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    2,401
    Reputation
    26
    Thanks
    338
    Quote Originally Posted by hahaz View Post
    sorry i'm new here.. but which hack is it?
    this is what the title would be:

    "[Release] Elite Vision 4.0" or "[Release] Elite Vision Updated"

  10. The Following User Says Thank You to Iwin For This Useful Post:

    meatyballs (09-03-2008)

  11. #10
    Rickyrudy's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Gender
    male
    Posts
    277
    Reputation
    10
    Thanks
    26
    Ehh poor shit.

    Rep/Thanks should not be asked for but earned.




    Lol..

  12. #11
    Hahaz's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    Matrix World
    Posts
    1,170
    Reputation
    64
    Thanks
    4,083
    My Mood
    Bored
    guys.. don't get me wrong, i had just register yerterday and found out this site after checking combat arms hack in youtube and if u think i'm a bad person go ask mod to check my ip, i'm from small country >.>

  13. #12
    warrick983's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Weed, California. Look it up
    Posts
    866
    Reputation
    10
    Thanks
    39
    My Mood
    Happy
    lol what a retard how old is the kid
    OMG
    I better use a condoms
    before I lose my special thing

  14. #13
    Rickyrudy's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Gender
    male
    Posts
    277
    Reputation
    10
    Thanks
    26
    Quote Originally Posted by warrick983 View Post
    lol what a retard how old is the kid
    OMG
    I better use a condoms
    before I lose my special thing
    Wow, English has gone to shit.. "I better use a condoms

    Either way I say we pass his ign on to a friend of mine and then we ban him because we can

    Rep/Thanks should not be asked for but earned.




    Lol..

  15. #14
    warrick983's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Weed, California. Look it up
    Posts
    866
    Reputation
    10
    Thanks
    39
    My Mood
    Happy
    Quote Originally Posted by Rickyrudy View Post
    Wow, English has gone to shit.. "I better use a condoms

    Either way I say we pass his ign on to a friend of mine and then we ban him because we can
    lol, that is the point, I, by the way do great in English classes.
    Fine then, I beter use condoms so I dont inpregnate my girlfriend.

  16. #15
    king.joker.9's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    In the ground >.<
    Posts
    510
    Reputation
    10
    Thanks
    25
    My Mood
    Amused
    ......................


    O.o i wanna make a virus O.o seems cool

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. [WARNING]CA Speed hack has...........
    By lethalhuman8 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 23
    Last Post: 10-25-2008, 10:22 AM
  2. help? not about hacking...
    By kj52 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 18
    Last Post: 08-25-2008, 06:43 PM
  3. not a hack, but great glitch
    By icemaster377 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 3
    Last Post: 07-11-2008, 01:13 AM
  4. Not game hacking...but Surf Control
    By Meowinator in forum General Game Hacking
    Replies: 2
    Last Post: 02-27-2008, 10:02 AM
  5. Warning about Public Hacks
    By Naughty in forum Call of Duty 4 - Modern Warfare (MW) Hacks
    Replies: 1
    Last Post: 02-02-2008, 01:37 AM

Tags for this Thread