Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18
  1. #1
    Ryguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    New Jersey
    Posts
    6,380
    Reputation
    127
    Thanks
    854

    Question Would this work?

    Okay so i was in a clan and then i went on my noob (hacker acc) and i started stalking my clan
    i stalked them by adding them to messenger
    i was also on their ventrillo server so i coulld hear them talking
    anyways so i added them to buddy and they accepted it and then like i followed them and hacked in their games and stuff and they said over ventrillo to delete me
    anyways when they left to do so they said they couldnt and i was hacking the messenger (i wasnt)
    anyways so i was thinking if u used a UCE and had a friend help u...
    could u like:
    send a friend invite to ur friend and search for the value changed and then freeze it so like they cant like remove u or block u (like they'll always be online on ur BL)

    this isnt really useful but it would be fun to stalk people lol (i get bored a lot and i want to stalk the hell out of that clan, they kicked me)


    FAIL!
    Last edited by Ryguy; 09-14-2008 at 10:50 PM.

  2. #2
    Gourav2122's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Location
    Pittsburgh, Pennsylvania, United States
    Posts
    12,531
    Reputation
    212
    Thanks
    2,026
    My Mood
    Dead
    no it wont work
    stupid thread
    i feel more stupid that i actually read it gah!

  3. #3
    donie1's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    72
    Reputation
    10
    Thanks
    34
    Quote Originally Posted by Ryguy View Post
    Okay so i was in a clan and then i went on my noob (hacker acc) and i started stalking my clan
    i stalked them by adding them to messenger
    i was also on their ventrillo server so i coulld hear them talking
    anyways so i added them to buddy and they accepted it and then like i followed them and hacked in their games and stuff and they said over ventrillo to delete me
    anyways when they left to do so they said they couldnt and i was hacking the messenger (i wasnt)
    anyways so i was thinking if u used a UCE and had a friend help u...
    could u like:
    send a friend invite to ur friend and search for the value changed and then freeze it so like they cant like remove u or block u (like they'll always be online on ur BL)

    this isnt really useful but it would be fun to stalk people lol (i get bored a lot and i want to stalk the hell out of that clan, they kicked me)
    lol that be funny but useless thing but correct me if im wrong isnt buddy server sided?

  4. #4
    Ryguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    New Jersey
    Posts
    6,380
    Reputation
    127
    Thanks
    854
    Quote Originally Posted by Gourav2122 View Post
    no it wont work
    stupid thread
    i feel more stupid that i actually read it gah!
    its not stupid its just a thought (i cant find a UCE so im just sharring an idea)

  5. #5
    Andyklk2009's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Red Dots
    Posts
    178
    Reputation
    10
    Thanks
    38
    ofcourse not lmao

  6. #6
    Jo33333's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Washington St.
    Posts
    808
    Reputation
    13
    Thanks
    308
    Should be named like "Stalker Hax"
    Lol, would be fun to do to some people.

  7. #7
    ezjpimp's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    In Yo Face
    Posts
    194
    Reputation
    11
    Thanks
    26
    Quote Originally Posted by Jo33333 View Post
    Should be named like "Stalker Hax"
    Lol, would be fun to do to some people.
    That would be nice against the geek squad or the Bio dude. lol.

  8. #8
    ahlun89's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    255
    Reputation
    10
    Thanks
    12
    lol stalkers freaky

  9. #9
    joshugrate's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    58
    Reputation
    10
    Thanks
    12
    Lol, I should stalk people who wouldnt want to give me their hax.

  10. #10
    Jo33333's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Washington St.
    Posts
    808
    Reputation
    13
    Thanks
    308
    Quote Originally Posted by ezjpimp View Post
    That would be nice against the geek squad or the Bio dude. lol.
    Lmao, it would be so fun.
    BTW, where the hell you been EZ?

  11. #11
    GeoForReal's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Idk?
    Posts
    685
    Reputation
    10
    Thanks
    35
    My Mood
    Hot
    Yea this would be fun to just bother people but i doubt itz possible.
    Thanx _Martin (Vladimir) for the SIG!!!!



    ITS AWESOME!!@!@

    My Playstation Network ID has an i at the end its just capitol...


  12. #12
    Ryguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    New Jersey
    Posts
    6,380
    Reputation
    127
    Thanks
    854
    yea i kno (its not very useful) but it would be fun to do

  13. #13
    hotfudge2100's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    next to ur house
    Posts
    1,423
    Reputation
    11
    Thanks
    475
    stalking people is fun when it nots happening to u and if u going 2 stalk and hack it dum 1 or the other >.<
    respect list:
    NabDab (teh Arab Of America)
    Plokmii

    Dorado (<3 HIM MORE than plokmii the cooliest in CS group!)

    DEAD BONES BROOK

  14. #14
    KVizzle's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    J-Town
    Posts
    184
    Reputation
    10
    Thanks
    43
    My Mood
    Lonely
    Wtf... ur a fucking weirdo... get a life?

  15. #15
    Ryguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    New Jersey
    Posts
    6,380
    Reputation
    127
    Thanks
    854
    Quote Originally Posted by KVizzle View Post
    Wtf... ur a fucking weirdo... get a life?
    who me...?
    no im not i just love stalkin this clan becuz they hate hackers and they kicked me cuz they said i hacked when i only played with them on my legit acc

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. [Help] me would this work?
    By spiderpig666 in forum General
    Replies: 21
    Last Post: 09-15-2010, 11:32 PM
  2. [SOLVED]would this work?
    By thepinhead in forum Call of Duty Modern Warfare 2 Help
    Replies: 4
    Last Post: 08-08-2010, 08:52 PM
  3. would this work?
    By fatpiehomo in forum Showroom
    Replies: 8
    Last Post: 02-24-2010, 11:21 PM
  4. Would this work
    By SheGotIt in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 3
    Last Post: 09-15-2008, 11:51 PM
  5. Would this work...?
    By Frolite in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 6
    Last Post: 01-16-2006, 02:39 PM

Tags for this Thread