Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    GeoForReal's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Idk?
    Posts
    685
    Reputation
    10
    Thanks
    35
    My Mood
    Hot

    Check this stuff out......

    I just tryed to log onto combat arms and it says Error Code = -2, 10060
    Did i get banned???
    Thanx _Martin (Vladimir) for the SIG!!!!



    ITS AWESOME!!@!@

    My Playstation Network ID has an i at the end its just capitol...


  2. #2
    ChopSuey's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    hfghgfh
    Posts
    113
    Reputation
    10
    Thanks
    11
    My Mood
    Fine
    server check over?

    edit: dude the server check isnt over yet
    of course u cant log into ur account
    Last edited by ChopSuey; 09-24-2008 at 12:46 PM.
    Check it out and read the testimonials
    [url]www.myfreewii.t k
    Got 2 NX Cards and 1 Wii point card from it and saving for more.

  3. #3
    RJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Over there.
    Posts
    5,545
    Reputation
    1082
    Thanks
    1,403
    My Mood
    Twisted

    END THE FED

  4. #4
    GOD's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    I am the God
    Posts
    11,084
    Reputation
    15
    Thanks
    1,516
    My Mood
    Amazed
    -2 is the maintenance code... lol server check

    -1
    and
    -3 are the ban codes
    I am the God.

  5. The Following User Says Thank You to GOD For This Useful Post:

    420Suicide (09-24-2008)

  6. #5
    GeoForReal's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Idk?
    Posts
    685
    Reputation
    10
    Thanks
    35
    My Mood
    Hot
    o lol sorry ty guyz..... i fogot im not PST...
    Thanx _Martin (Vladimir) for the SIG!!!!



    ITS AWESOME!!@!@

    My Playstation Network ID has an i at the end its just capitol...


  7. #6
    420Suicide's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    122
    Reputation
    10
    Thanks
    56
    Quote Originally Posted by -GOD- View Post
    -2 is the maintenance code... lol server check

    -1
    and
    -3 are the ban codes
    thank you, nice to know.

  8. #7
    Tour0fduty's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Posts
    50
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    Haha, yep I figured it was because of the server checking.

  9. #8
    GeoForReal's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Idk?
    Posts
    685
    Reputation
    10
    Thanks
    35
    My Mood
    Hot
    lol yea sorry for the useless thread. close this Mods. plz.
    Thanx _Martin (Vladimir) for the SIG!!!!



    ITS AWESOME!!@!@

    My Playstation Network ID has an i at the end its just capitol...


  10. #9
    scapecoolioboy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    277
    Reputation
    10
    Thanks
    35
    yea im getting this to but i went to the site with non haxors and there are getting the same problem

  11. #10
    Ian's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    ส้้้้้้้้้้้้้
    Posts
    5,828
    Reputation
    506
    Thanks
    892
    server is on maintenance and it should be done any minute now...

  12. #11
    Joshcarr2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    ☠☆★☆★☆☠
    Posts
    11,017
    Reputation
    880
    Thanks
    2,626
    My Mood
    Lurking
    i have been getting that for a week now

  13. #12
    Aimeri's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    58
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    Quote Originally Posted by joshcarr2006 View Post
    i have been getting that for a week now
    Maintenance is a lengthy process!

  14. #13
    Tour0fduty's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Posts
    50
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    Lol, its all good everyone makes mistakes bro. Especially with us hackers lol, it makes us wonder sometimes if we were banned lol.

Similar Threads

  1. Check This Deal Out
    By TheFireboltMan in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 9
    Last Post: 08-12-2007, 04:04 AM
  2. yo guys check this anime out
    By shakib in forum Anime
    Replies: 10
    Last Post: 01-07-2007, 11:00 AM
  3. Check this out!
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 7
    Last Post: 11-24-2006, 01:58 AM
  4. CMG anthem, check this out FoM lovers ;)
    By Beer_Hunter in forum General Gaming
    Replies: 2
    Last Post: 10-17-2006, 04:48 PM
  5. Guys check this out
    By kvmn8 in forum General
    Replies: 13
    Last Post: 06-26-2006, 03:10 AM

Tags for this Thread