Thread: VIP Question

Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    i7vSa7vi7y's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    642
    Reputation
    10
    Thanks
    73

    VIP Question

    i always woundered when you have VIP is there a hack in there that allows you to change your name so when your flying around and shit like that you dont get banned. i know this works or used to work with MHS but i tried not that long ago and when i locked my name to something else my CA closed so im curious.
    .-_.Latest._-.

    Mods





    Title:Combat Arms
    Type:FPS Shooter
    Summary:There is no way IN HELLyour getting more than 10 kills unless you have hacks

  2. #2
    masterall555's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Ina Box?
    Posts
    152
    Reputation
    11
    Thanks
    27
    i think they use noob acc's or make new ones each time banned

  3. #3
    i7vSa7vi7y's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    642
    Reputation
    10
    Thanks
    73
    Quote Originally Posted by masterall555 View Post
    i think they use noob acc's or make new ones each time banned
    thats kinda gay how are you gunna rank up. they need to make a hack that your can edit your name
    .-_.Latest._-.

    Mods





    Title:Combat Arms
    Type:FPS Shooter
    Summary:There is no way IN HELLyour getting more than 10 kills unless you have hacks

  4. #4
    Synns's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Gender
    male
    Posts
    5,176
    Reputation
    170
    Thanks
    2,554
    My Mood
    Bitchy
    Just use nametags and chams.

  5. #5
    skool's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Up in MPGH looking for hacks .OMG _______________________
    Posts
    720
    Reputation
    11
    Thanks
    401
    My Mood
    Cool
    Uhm I think its patched.

  6. #6
    maxisking's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    129
    Reputation
    10
    Thanks
    27
    nah theirs no shet like that. it would be cool if their was

  7. #7
    i7vSa7vi7y's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    642
    Reputation
    10
    Thanks
    73
    Quote Originally Posted by Longevity View Post
    Just use nametags and chams.
    true but like 4 vip u have all this other stuff so they should make some where you can edit your name
    .-_.Latest._-.

    Mods





    Title:Combat Arms
    Type:FPS Shooter
    Summary:There is no way IN HELLyour getting more than 10 kills unless you have hacks

  8. #8
    gmanji's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    68
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    Quote Originally Posted by i7vSa7vi7y View Post
    true but like 4 vip u have all this other stuff so they should make some where you can edit your name
    Hey this is kinda off topic, but didn't you just get banned? Or are you asking in general.

    I looked ur Name up and I says you are a recruit with 500+ kills with the black scar, and 700+ with the AK 74U.

    Yeah I just use simple hacks with my main acc.

  9. #9
    destroyer04's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    39
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    Ive been using speedhack, chams, no rocoil and a couple of public hacks. i don't change my name and i dont get banned.. only thing that happened was lowered rank but then they gave it back the next day..

  10. #10
    i7vSa7vi7y's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    642
    Reputation
    10
    Thanks
    73
    Quote Originally Posted by gmanji View Post
    Hey this is kinda off topic, but didn't you just get banned? Or are you asking in general.

    I looked ur Name up and I says you are a recruit with 500+ kills with the black scar, and 700+ with the AK 74U.

    Yeah I just use simple hacks with my main acc.
    dats old account my new 1 is i7vSa7vi7y- but yah im jus sayn i dont wanna get vip den get banned 4 flying n shit. i dont c the point in vip if your gunna get banned
    .-_.Latest._-.

    Mods





    Title:Combat Arms
    Type:FPS Shooter
    Summary:There is no way IN HELLyour getting more than 10 kills unless you have hacks

  11. #11
    niks12's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    204
    Reputation
    10
    Thanks
    18
    Quote Originally Posted by i7vSa7vi7y View Post
    dats old account my new 1 is i7vSa7vi7y- but yah im jus sayn i dont wanna get vip den get banned 4 flying n shit. i dont c the point in vip if your gunna get banned
    Do you play for rank or for fun and pissing people off? Vip is made to rebel the game and for gamers to enjoy the games they love to play while they own people and others bitch about it hahaha!
    "READ MORE POST LESS FUCKING CHOOBS!!!!!"

    [YOUTUBE]vfhVbEaMQEg[/YOUTUBE]

    Last MuthaFuka Breathin - Tupac

Similar Threads

  1. VIP question
    By whomper in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 3
    Last Post: 05-07-2007, 07:59 AM

Tags for this Thread