Thread: mac-10 and m14

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 26 of 26
  1. #1
    grekx's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    bob snyder
    Posts
    435
    Reputation
    8
    Thanks
    40
    My Mood
    Dead

    mac-10 and m14

    yeah the 2 new weapons on CA i have them both and use them alot the mac-10 is better than the ump by a long shot and if you know how to use the m14 it will tear anything apart what do you thnik bout them?

  2. #16
    RSMEyre's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    16
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    I looked at the comparison charts for the M14 and the K2.. and the M14 is friggin scary. However, the M14 was lacking badly in fire rate. Also, just out of no particular reason, the M14 battle rifle (yep. It's a proper battle rifle) is a battle rifle because it uses the full 7.62x51mm round. It's got a standard working parts layout with the magazine in front of the grip and has a long barrel. And it would have to have semi-automatic firing modes because in Vietnam when they used it, the soldiers couldn't actually control a fully automatic M14 really well. The 7.62x51mm round was too powerful.

    Also, is there are particular cut-off in trading fire rate for power / accuracy and vice versa ?
    Last edited by RSMEyre; 10-17-2008 at 06:00 AM. Reason: Cause I know.

  3. #17
    .Amnesia's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    I'm the ghost who is haunting you.
    Posts
    3,655
    Reputation
    45
    Thanks
    241
    My Mood
    Amused
    COMBAT ARMS SUX!
    Get CoD4 ...

  4. #18
    grekx's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    bob snyder
    Posts
    435
    Reputation
    8
    Thanks
    40
    My Mood
    Dead
    yeah if you know how to control it i can snipe with it in full auto

  5. #19
    ken135's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Gender
    male
    Posts
    158
    Reputation
    10
    Thanks
    20
    Quote Originally Posted by grekx View Post
    yeah if you know how to control it i can snipe with it in full auto
    Yeah i wish they had better scopes customization scopes for farther scope zoom in...

    its quite pointless to have such a strong gun like the m14 when it zooms in like a ak47

    I FUCKING ATE THE MUFFIN MAN!
    [CENTER]


    Quote Originally Posted by RaxiE View Post
    l_l <== carecup = empty
    Epic Quote.

    Quote Originally Posted by NateC View Post
    wheres my fucking bypass dave.
    Quote make me LOL


  6. #20
    Zhellbound's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    In Your Mind
    Posts
    5,192
    Reputation
    21
    Thanks
    447
    My Mood
    Happy
    I dont use the new weapons. There gay. I stick with my scar and cqb shotty
    Deutschland wird wieder Reign!

    Ganja King
    Thank me if i helped

  7. #21
    grekx's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Location
    bob snyder
    Posts
    435
    Reputation
    8
    Thanks
    40
    My Mood
    Dead
    Quote Originally Posted by ken135 View Post
    Yeah i wish they had better scopes customization scopes for farther scope zoom in...

    its quite pointless to have such a strong gun like the m14 when it zooms in like a ak47
    i know the only scopes they have are 2x zoom they need the sniper type zoom for the scopes it would be so much better then i could rape harder with my m14

  8. #22
    420Suicide's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    122
    Reputation
    10
    Thanks
    56
    Quote Originally Posted by Emokashi View Post
    Really if your gunna use the M-14... You gotta scope with it... It's almost impossible to shoot straight at somebody wihtout going insane. And buy an iTech or Something similar, ACOG can do the job, but not as well. BUt it is amazing, by a longshot, espiecially for sniping.

    I liked the Mac-10. But it's gay how the avatar holds it, Mac should be 1 hander... Stupid Nexon.
    it can be either or, and with one handed the recoil and aim would be out the roof.

  9. #23
    cnr's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    8
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    I'll probably use the M14 exclusvely. it may not be the best gun, but I love firing them in real life lol

  10. #24
    Iwin's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    2,401
    Reputation
    26
    Thanks
    338
    I dont like any of those guns lol

  11. #25
    XxDrazzoXxZ's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    turn around, im behind u!
    Posts
    671
    Reputation
    11
    Thanks
    54
    Quote Originally Posted by hyak View Post
    lol u just suck at the game
    Hahah Stfu. Im a 5.00 K/D with 3000 kills I know which guns are good and bad

  12. #26
    RJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Over there.
    Posts
    5,545
    Reputation
    1082
    Thanks
    1,403
    My Mood
    Twisted
    Well if you use MPGH's VIP any gun you pic up will own. :]

    END THE FED

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. Level 1 with barret, L85, and Mac 10!
    By gunny101 in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 5
    Last Post: 07-24-2007, 11:45 PM
  2. WTS lvl 2 account with Mac M10, Barrett and L85a1 for 4 days!!!
    By Xcessive in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 2
    Last Post: 07-24-2007, 07:02 PM
  3. Changing MAC and Dynamic IP Manually
    By MagikBullet in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 32
    Last Post: 12-27-2006, 11:33 PM
  4. Lineag2 and Ragnarok
    By suppaman in forum General Gaming
    Replies: 12
    Last Post: 01-01-2006, 05:07 PM
  5. i need short icq number pls and hack to wr..
    By BoneXDBreaker in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 1
    Last Post: 12-26-2005, 06:08 PM

Tags for this Thread