Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Green4Ever's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    somewhere
    Posts
    31
    Reputation
    10
    Thanks
    2

    Arrow Post your Cham Colors

    I'm looking for some different Cham colors... the green/red is kinda boring, i want something that sticks out more...
    so post what you use and the # for the color please.
    Also. i was wondering if there are more than 1 crosshair... like if you put 2, 3, etc..

  2. #2
    ghettofox's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    96
    Reputation
    11
    Thanks
    7
    try this
    g_hv.frontWall.r=255
    g_hv.frontWall.g=0
    g_hv.frontWall.b=0
    g_hv.frontWall.a=255

    g_hv.behindWall.r=255
    g_hv.behindWall.g=128
    g_hv.behindWall.b=0
    g_hv.behindWall.a=255

    this was my old setup post those its a suprise

    nice pic btw lol
    i like a choob with ambition
    edit i take that back no i dont
    Last edited by ghettofox; 10-17-2008 at 11:54 PM.

  3. #3
    Fairplay?'s Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    On the Cat-Land
    Posts
    485
    Reputation
    9
    Thanks
    174
    [chams]
    //FRONT TEXTURE COLOR IN RGB
    fr=255
    fg=0
    fb=0

    //BACK TEXTURE COLOR IN RGB
    br=0
    bg=200
    bb=55


    i dont even test it, tough...

  4. #4
    caboomboom's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    9
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    Quote Originally Posted by ghettofox View Post
    try this
    g_hv.frontWall.r=255
    g_hv.frontWall.g=0
    g_hv.frontWall.b=0
    g_hv.frontWall.a=255

    g_hv.behindWall.r=255
    g_hv.behindWall.g=128
    g_hv.behindWall.b=0
    g_hv.behindWall.a=255

    this was my old setup post those its a suprise

    nice pic btw lol
    i like a choob with ambition
    edit i take that back no i dont
    hmm u have *** code for chams mpgh doesnt have 4 thing s only 3 nice job noob

  5. #5
    s4itox's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    99
    Reputation
    19
    Thanks
    12
    Quote Originally Posted by caboomboom View Post
    hmm u have *** code for chams mpgh doesnt have 4 thing s only 3 nice job noob
    If YOU weren't such a noob, you would have realized that the last number for each block, the .a, represented alpha which was set at 255, or 100% opacity. So, in other words, you can discount it and only focus on the RGB values.
    I just use the default green/red, it gets the job done. I'll consider fluffing around later.

  6. #6
    pkmike's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    la
    Posts
    11
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    He'll probably deny it, but meh, looks like he's using T G S's pub.

Similar Threads

  1. whats your cham colors?
    By megaflcl in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 8
    Last Post: 01-10-2009, 07:57 PM
  2. Post your Chams!
    By kirapwns in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 24
    Last Post: 10-21-2008, 07:07 PM
  3. If You Post Chams Colors....
    By Guitar Hero in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 5
    Last Post: 10-20-2008, 11:09 PM
  4. Change the colors of your chams
    By Synns in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 17
    Last Post: 10-13-2008, 07:46 PM
  5. Want more colors for your chams?
    By Synns in forum C++/C Programming
    Replies: 3
    Last Post: 08-20-2008, 08:31 PM

Tags for this Thread