Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 24
  1. #1
    lethalhuman8's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    London Ontario, Canada
    Posts
    523
    Reputation
    10
    Thanks
    243
    My Mood
    Psychedelic

    [WARNING]CA Speed hack has...........

    Well the Combat arms cheat engine speed hack has been found and ruined as of: October 24th (today) and the message that comes out of it after you open combat arms is: A hacking tool has been found in The file (programed files>Cheat Engine.exe)
    Sorry for the inconvenience,i am trying to find more solutions for this and im sure the Mpgh staff team and other users will be trying to find the solution to this hack Error.
    But Hey! There is allways VIP!!! Yay!! (im buying this weekend)
    Hope my warning has solved Your problem!
    Just buy Vip or find out how to make ur own hacks, untill
    there is a public v1.05 hack! enjoy your public hacks
    have a nice Weekend!



    me if i help you
    Lethal
    Epic Quotes...lol
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    i home them niggas kil who white dum as.. shit i wish i was 1 of em id fucking kil u .. hope u get jumped and get yo ass beat... and what u talkin bout get caught having sex yo dick 2 small bra.. stop lying 2 ya self 2 inch muthafuka
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    u fucking white ugly as bitch ho as nigga racist as bitch.. wth this gotta do wit niggas u racist bitch go suck some dick fucking 2 inch ho..

  2. #2
    di_the_man's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    11
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    so u cant use the MPGH public hack for bypass anymore?!!!

  3. #3
    lethalhuman8's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    London Ontario, Canada
    Posts
    523
    Reputation
    10
    Thanks
    243
    My Mood
    Psychedelic
    Yes, you can. but from what i see combat arms has either detected me being a crazy maniac kill like 50-60 people and dying 5 times... lol. they have surely found out how to stop it... so yes, you can still sue it.. but they still detect it



    me if i help you
    Lethal
    Epic Quotes...lol
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    i home them niggas kil who white dum as.. shit i wish i was 1 of em id fucking kil u .. hope u get jumped and get yo ass beat... and what u talkin bout get caught having sex yo dick 2 small bra.. stop lying 2 ya self 2 inch muthafuka
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    u fucking white ugly as bitch ho as nigga racist as bitch.. wth this gotta do wit niggas u racist bitch go suck some dick fucking 2 inch ho..

  4. #4
    di_the_man's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    11
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    WHAT?
    so i take that as in a no nexon will detect the hack even if the public is running right

  5. #5
    RedHulk's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    64
    Reputation
    10
    Thanks
    15
    u.u, the pub hack has been patched =s

  6. #6
    lethalhuman8's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    London Ontario, Canada
    Posts
    523
    Reputation
    10
    Thanks
    243
    My Mood
    Psychedelic
    Red, the pub is working fine, if you want i can help you??? if so just message me on this thread



    me if i help you
    Lethal
    Epic Quotes...lol
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    i home them niggas kil who white dum as.. shit i wish i was 1 of em id fucking kil u .. hope u get jumped and get yo ass beat... and what u talkin bout get caught having sex yo dick 2 small bra.. stop lying 2 ya self 2 inch muthafuka
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    u fucking white ugly as bitch ho as nigga racist as bitch.. wth this gotta do wit niggas u racist bitch go suck some dick fucking 2 inch ho..

  7. #7
    SEGnosis's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    In the face of every child
    Posts
    333
    Reputation
    10
    Thanks
    20
    You all know Nexon is reading all this laughing their arses off >.>

  8. #8
    CombatCheck's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Your house.
    Posts
    15
    Reputation
    11
    Thanks
    7
    Quote Originally Posted by SEGnosis View Post
    You all know Nexon is reading all this laughing their arses off >.>
    Heh heh, they probably are.

  9. #9
    lethalhuman8's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    London Ontario, Canada
    Posts
    523
    Reputation
    10
    Thanks
    243
    My Mood
    Psychedelic
    lmao, here is something els they can read... "FUCK YOU NEXON!!!! xDD ROFL!!!



    me if i help you
    Lethal
    Epic Quotes...lol
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    i home them niggas kil who white dum as.. shit i wish i was 1 of em id fucking kil u .. hope u get jumped and get yo ass beat... and what u talkin bout get caught having sex yo dick 2 small bra.. stop lying 2 ya self 2 inch muthafuka
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    u fucking white ugly as bitch ho as nigga racist as bitch.. wth this gotta do wit niggas u racist bitch go suck some dick fucking 2 inch ho..

  10. #10
    Jared50's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    well thats sucks lol

  11. #11
    lethalhuman8's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    London Ontario, Canada
    Posts
    523
    Reputation
    10
    Thanks
    243
    My Mood
    Psychedelic
    lmao, nexon can suck my juicy cock... ill hack them if it helps me hack ;> lmao



    me if i help you
    Lethal
    Epic Quotes...lol
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    i home them niggas kil who white dum as.. shit i wish i was 1 of em id fucking kil u .. hope u get jumped and get yo ass beat... and what u talkin bout get caught having sex yo dick 2 small bra.. stop lying 2 ya self 2 inch muthafuka
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    u fucking white ugly as bitch ho as nigga racist as bitch.. wth this gotta do wit niggas u racist bitch go suck some dick fucking 2 inch ho..

  12. #12
    hackerko's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    36
    Reputation
    9
    Thanks
    13
    Quote Originally Posted by lethalhuman8 View Post
    lmao, here is something els they can read... "FUCK YOU NEXON!!!! xDD ROFL!!!
    I'll join with you brotha!!

    NEXON IF YOU'RE READING THIS I HAVE 3 WORDS FOR YOU

    FUCK YOU MOTHERFUCKER

  13. #13
    lethalhuman8's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    London Ontario, Canada
    Posts
    523
    Reputation
    10
    Thanks
    243
    My Mood
    Psychedelic
    WOOT!!! LOL!!! hackerko, we gotta make a friggen clan, that says"nexon is hackerko and lethal's Bitch!! rolf!!! that would be amazing



    me if i help you
    Lethal
    Epic Quotes...lol
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    i home them niggas kil who white dum as.. shit i wish i was 1 of em id fucking kil u .. hope u get jumped and get yo ass beat... and what u talkin bout get caught having sex yo dick 2 small bra.. stop lying 2 ya self 2 inch muthafuka
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    u fucking white ugly as bitch ho as nigga racist as bitch.. wth this gotta do wit niggas u racist bitch go suck some dick fucking 2 inch ho..

  14. #14
    rwade's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Dang that sucks

  15. #15
    Hyak's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    120°16.1'W 47°20'N
    Posts
    11,525
    Reputation
    508
    Thanks
    844
    THIS IS Y U BUY VIP 2 GET ARE VIP HACKS SPEED HACK

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Speed Hack for WarRock
    By ypg_gamer in forum Hack Requests
    Replies: 9
    Last Post: 02-04-2012, 12:28 AM
  2. Noob Speed Hack
    By raz127 in forum Gate To Heaven Hacks
    Replies: 9
    Last Post: 01-30-2009, 04:13 PM
  3. Speed Hack
    By 22061988 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 16
    Last Post: 06-29-2006, 08:43 PM
  4. Lineage II (Speed Hack,Zoom)
    By aldregon in forum General Game Hacking
    Replies: 4
    Last Post: 04-01-2006, 07:45 AM
  5. Speed hack
    By themystic in forum General Game Hacking
    Replies: 6
    Last Post: 02-07-2006, 03:00 PM

Tags for this Thread