Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 31 to 45 of 66
  1. #1
    austin1117's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Gender
    male
    Posts
    27
    Reputation
    10
    Thanks
    1

    My first hacking Vid :P

    Well, this is for the contest but I wanted to hear other people's opinions on how it is :P. So, be truthful, try not to swear, and enjoy the vid.

    Combat Arms.wmv | Veoh Video Network

    EDIT:
    I knew people was going to flame me for using ***.
    Listen.
    ***'s hacks are better then MPGH because they provide more features. I'm not trying to cause any trouble nor am I trying to advertise.
    MPGH's video contest says they recommend we use it, not that we have to use it.
    If there was a rule that we can't use ***'s hack in the video, I would have never entered in it.
    The watermark thing was already blurred out by the lack of quality so no one can see the link.
    Also, the MPGH hack doesn't work for me as it disconnects me half the time where ***'s hack does not.
    Last edited by austin1117; 10-29-2008 at 12:20 AM.

  2. #31
    nubster100's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Gender
    male
    Location
    I live in CA
    Posts
    100
    Reputation
    11
    Thanks
    6
    i liek that stuff to and rap and pop =D

  3. #32
    kj52's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    183
    Reputation
    10
    Thanks
    67
    WHILE we're on the subject, can i use my friends hacks? MPGH dc's too much. Its just chams/no spread/aimbot. Funny how he put no spread XDD

  4. #33
    kirbythepuff's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    305
    Reputation
    10
    Thanks
    24
    wow another choob using that noob hack ....pathetic
    Destroy Nexon!

  5. #34
    hardfoot510's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    94
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    Quote Originally Posted by kirbythepuff View Post
    wow another choob using that noob hack ....pathetic
    but still it was an Okayy video not like a choob posting up pictures of them and there top momments i hate when people do that like sometimes on the video he showed himself and a good momment and then he kept playing

  6. #35
    austin1117's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Gender
    male
    Posts
    27
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    Quote Originally Posted by kirbythepuff View Post
    wow another choob using that noob hack ....pathetic
    If it's a noob hack, how come it works so perfectly? How come it has such great features? How come you can change the settings to how you please such as the chams color or weither you want the hacks to be on or off when you start playing? Or is it just a noob hack because it is from ***? There is a difference between a noob "hack" and a noob "site" and you should say that the site "***" is noob instead of the hack itself because on my point of view the hack is awesome.

    Quote Originally Posted by XxeekXx View Post
    1. Using GaySquads hack for MPGH video contest
    2. It lags, alot
    3. You suck
    4. Go to hell and die
    Never gave you one of my "rants".
    1.Yes, I am using ***'s hack for a MPGH video contest BUT there is no rule about it.
    2. I never lagged when I was taking the video and when I am using there hack so there is probably something wrong with your computer because the video and my game play has no lag at all. Especially with a great computer like mine. Intel core 2 duo, 3GB of ram, Nvideo Geforce 8600GT Series.
    3. Suck what?
    4. I rather go to hell instead of being here if this is how people treat others.
    Last edited by austin1117; 10-29-2008 at 09:56 AM.

  7. #36
    rmman125's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    155
    Reputation
    10
    Thanks
    13
    ban ban ban ban ban no t g s anything

  8. #37
    lethalhuman8's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    London Ontario, Canada
    Posts
    523
    Reputation
    10
    Thanks
    243
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by kyleforrest View Post
    omg I'm seeing choobs
    HOLY SHIT KYLE!!! I AM TOO! RUN! lmfao



    me if i help you
    Lethal
    Epic Quotes...lol
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    i home them niggas kil who white dum as.. shit i wish i was 1 of em id fucking kil u .. hope u get jumped and get yo ass beat... and what u talkin bout get caught having sex yo dick 2 small bra.. stop lying 2 ya self 2 inch muthafuka
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    u fucking white ugly as bitch ho as nigga racist as bitch.. wth this gotta do wit niggas u racist bitch go suck some dick fucking 2 inch ho..

  9. #38
    Joshcarr2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    ☠☆★☆★☆☠
    Posts
    11,017
    Reputation
    880
    Thanks
    2,626
    My Mood
    Lurking
    can't use TheGaySquads hacks

  10. #39
    Aoe3_CA's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    everywhere but nowhere
    Posts
    705
    Reputation
    12
    Thanks
    49
    Hey jw how do u edit a video to put like MPGH VID Contest or w.e what do u use

  11. #40
    weckerle's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    67
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    holy shit u noob useing thegaysquads hack and posting here shame on u

  12. #41
    MrVader's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    355
    Reputation
    16
    Thanks
    38
    My Mood
    Lurking
    good vid to bad your using there hacks though

  13. #42
    bllacke's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    46
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    Holy shit, everybody know he's using T G S hack. STFU!

  14. #43
    MrVader's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    355
    Reputation
    16
    Thanks
    38
    My Mood
    Lurking
    no shit jack ass i was just putting in my opinion so you stfu

  15. #44
    Aoe3_CA's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    everywhere but nowhere
    Posts
    705
    Reputation
    12
    Thanks
    49
    Quote Originally Posted by bllacke View Post
    Holy shit, everybody know he's using T G S hack. STFU!
    Quote Originally Posted by MrVader View Post
    no shit jack ass i was just putting in my opinion so you stfu
    Hey settle the fuck down lol

    and how do you edit vids to put in MPGH and stuff

  16. #45
    bllacke's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    46
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    I recommend Adobe Premiere Pro.

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Similar Threads

  1. My First Hack {release}
    By purenoob134 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 20
    Last Post: 07-05-2007, 10:02 PM
  2. My first hack
    By tednugent in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 3
    Last Post: 06-26-2007, 06:59 AM
  3. My FIRST HACK! (GPS)
    By frankf123 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 4
    Last Post: 06-26-2007, 06:34 AM
  4. Shotgun & Stamina Hack [My first hack]
    By ltkort213 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 21
    Last Post: 06-10-2007, 02:00 PM
  5. [release]my First Hack
    By yoos007 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 7
    Last Post: 05-13-2007, 04:39 AM

Tags for this Thread