Thread: Problems In CA

Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    apeguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    A box :)
    Posts
    3,384
    Reputation
    18
    Thanks
    328
    My Mood
    Tired

    Problems In CA

    Problems.
    1. Log in Screen not loading fast.
    2. When log in, shows error saying Failed to log in thing.
    3. The message "Connecting to server, please wait" takes like 1 min to load.
    4. When you get into shop and buy something, lags sometimes.

    Reason y i posted these: I have seen choobs posting random error message threads.

    Error Codes.

    ErrorCode 30021
    Your account is not verified

    ErrorCode 30022
    Your country can't play Combat Arms, Try Combat Arms EUROPE.

    ErrorCode 10060

    The servers are down.

    ErrorCode 30004
    Your account is banned, You-Just-PHAILED!~!
    Last edited by apeguy; 11-16-2008 at 09:39 PM.

  2. #2
    kevin66062's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    Wiscompton
    Posts
    1,551
    Reputation
    13
    Thanks
    211
    My Mood
    Sleepy
    Redownload it.
    ]

  3. #3
    apeguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    A box :)
    Posts
    3,384
    Reputation
    18
    Thanks
    328
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by kevin66062 View Post
    Redownload it.
    Does the same thing...

  4. #4
    lethalhuman8's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    London Ontario, Canada
    Posts
    523
    Reputation
    10
    Thanks
    243
    My Mood
    Psychedelic
    I get the same thing... But I only have 280 gb of RAM..... Lol, I'm buying like 300-400 gb of ram >=D



    me if i help you
    Lethal
    Epic Quotes...lol
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    i home them niggas kil who white dum as.. shit i wish i was 1 of em id fucking kil u .. hope u get jumped and get yo ass beat... and what u talkin bout get caught having sex yo dick 2 small bra.. stop lying 2 ya self 2 inch muthafuka
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    u fucking white ugly as bitch ho as nigga racist as bitch.. wth this gotta do wit niggas u racist bitch go suck some dick fucking 2 inch ho..

  5. #5
    apeguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    A box :)
    Posts
    3,384
    Reputation
    18
    Thanks
    328
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by lethalhuman8 View Post
    I get the same thing... But I only have 280 gb of RAM..... Lol, I'm buying like 300-400 gb of ram >=D
    I got a 2004 pc and runs GREAT. Im getting a new pc in Christmas.

  6. #6
    gh0st01's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    21
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    300 gb huh?

  7. #7
    lethalhuman8's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    London Ontario, Canada
    Posts
    523
    Reputation
    10
    Thanks
    243
    My Mood
    Psychedelic
    280 gb of "RAM" the rquirments for ca is 550-580 or w/e.. Lol, my CPU is from 2004 too apeguy



    me if i help you
    Lethal
    Epic Quotes...lol
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    i home them niggas kil who white dum as.. shit i wish i was 1 of em id fucking kil u .. hope u get jumped and get yo ass beat... and what u talkin bout get caught having sex yo dick 2 small bra.. stop lying 2 ya self 2 inch muthafuka
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    u fucking white ugly as bitch ho as nigga racist as bitch.. wth this gotta do wit niggas u racist bitch go suck some dick fucking 2 inch ho..

  8. #8
    apeguy's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    A box :)
    Posts
    3,384
    Reputation
    18
    Thanks
    328
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by lethalhuman8 View Post
    280 gb of "RAM" the rquirments for ca is 550-580 or w/e.. Lol, my CPU is from 2004 too apeguy
    Rofl, we have lots of things alike! =D

  9. #9
    lethalhuman8's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    London Ontario, Canada
    Posts
    523
    Reputation
    10
    Thanks
    243
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by apeguy View Post
    Rofl, we have lots of things alike! =D
    yeah! We do, I'm in a hotel right now! and we r totally alike when it comes too coolness! And being pro at ca!



    me if i help you
    Lethal
    Epic Quotes...lol
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    i home them niggas kil who white dum as.. shit i wish i was 1 of em id fucking kil u .. hope u get jumped and get yo ass beat... and what u talkin bout get caught having sex yo dick 2 small bra.. stop lying 2 ya self 2 inch muthafuka
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    u fucking white ugly as bitch ho as nigga racist as bitch.. wth this gotta do wit niggas u racist bitch go suck some dick fucking 2 inch ho..

  10. #10
    Joshcarr2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    ☠☆★☆★☆☠
    Posts
    11,017
    Reputation
    880
    Thanks
    2,626
    My Mood
    Lurking
    my pc is slow as hell it takes like 5 or 6 mins to get in a game

  11. #11
    lethalhuman8's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    London Ontario, Canada
    Posts
    523
    Reputation
    10
    Thanks
    243
    My Mood
    Psychedelic
    same. 2-9... Or a little bar on the bottom right hand of the screen blinks rlly fast and I hhave to Alt-tab out and ctrl-Alt-delete to close it. Then open ca, get an error and have to reload ca.. Then it keeps the error connecting to server for 20 seconds or it never goes away... Lmfao! That is my ca story! Thx me if its like urs xD



    me if i help you
    Lethal
    Epic Quotes...lol
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    i home them niggas kil who white dum as.. shit i wish i was 1 of em id fucking kil u .. hope u get jumped and get yo ass beat... and what u talkin bout get caught having sex yo dick 2 small bra.. stop lying 2 ya self 2 inch muthafuka
    Quote Originally Posted by jetathor1 View Post
    u fucking white ugly as bitch ho as nigga racist as bitch.. wth this gotta do wit niggas u racist bitch go suck some dick fucking 2 inch ho..

Tags for this Thread