Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 20
  1. #1
    Gotchuthief's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Gourav2122's belly button
    Posts
    603
    Reputation
    11
    Thanks
    266

    Combat Arms is becomming Chambot Arms

    Due to all of the noobs now, before, and possibly after. They are turning a perfectly good game into a not perfectly good game.

    I'm okay with the hacking, but not with the over hacking.

    I can still never find one legit game to play. Although this is a hacking forum (I used to hack) I'm just saying it's overrun with noobs.

    There needs to be a higher requirement in posts and a regional download area (so the brazillians can't get a hold of them). I'm just tired of the over hacking and I want you poeple to try, to try to play legitimately.

    You'll make friends finally!


    And you can find it more fun to play.

    I'm pretty sure 97.3% of you will continue your hacking habbits, and claim your legit in game. Using the gay squad hacks.


    And if you do hack, please don't make it noticible and put people down. It ruins the fun.
    Last edited by Gotchuthief; 01-27-2009 at 11:16 PM.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Gotchuthief For This Useful Post:

    apeguy (01-28-2009),ChopSuey (01-29-2009),kardoso (01-28-2009),SiberialEmp (01-28-2009)

  3. #2
    megaflcl's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    In Your Head
    Posts
    1,262
    Reputation
    27
    Thanks
    276
    My Mood
    Inspired
    anyone that uses hacks cant complain about the problem since there part of it
    but it has made it much harder and the constant noob remarks from other hackers is annoying -.-
    Last edited by megaflcl; 01-27-2009 at 11:26 PM. Reason: reread <.<


  4. #3
    Gotchuthief's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Gourav2122's belly button
    Posts
    603
    Reputation
    11
    Thanks
    266
    If your telling me, I used to hack.

  5. #4
    micools's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    a far away land
    Posts
    29
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Twisted
    I am a CA hacker......but i try and do keep my hacking to a low and make in unnoticable. I keep my my k/d ratio to a low(2 kills per death) but latly i have found that in every game some one is getting atleast 5 kills per death so.....if you find a person like that you hunt them and keep on killing them if you are up 2 it.

  6. #5
    megaflcl's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    In Your Head
    Posts
    1,262
    Reputation
    27
    Thanks
    276
    My Mood
    Inspired
    i remember i could get 60/5 k/d a match easy...ya i like to piss people off...
    now i get about 35/10 >.>


  7. #6
    Gotchuthief's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Gourav2122's belly button
    Posts
    603
    Reputation
    11
    Thanks
    266
    Thing is you have VIP... Didn't you pay for it.

    Never mind, if you practice hacking, you get good at it.
    Once it gets patched, what now!

    Get good legit, people respect you and you don't need to worry about ban.

  8. #7
    megaflcl's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    In Your Head
    Posts
    1,262
    Reputation
    27
    Thanks
    276
    My Mood
    Inspired
    ya i payed for vip but its still not updated =/
    get good at hacking it gets patched wait a couple days hack some more >.>
    get good at legit be called a hacker and not be as good as one

    meh i enjoy watching little kids getting pissed off and talking shit to me so ill stick with the hacks


  9. #8
    SiberialEmp's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    7
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    I agree. I cannot play one single without seeing some choob getting unbelievable with a knife. :/

  10. #9
    maxxcreator's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    USSR
    Posts
    278
    Reputation
    14
    Thanks
    20
    My Mood
    Relaxed
    lol lol lol lol lol lol thats because i need a post to use a hack

  11. #10
    hsicarlos's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Hiding
    Posts
    454
    Reputation
    11
    Thanks
    119
    My Mood
    Amused
    I used to hate it when I would go to a safe hiding spot (in a glitch) and some noob would find me/ nade me and kill me. I don't even call him out and he say's "omg i dont hax". Even when he's looking at me through the wall.

    I agree to highest post count for downloads.

    @max
    Just, because of your spelling mistakes and grammar you sound like a 8 year old wanting hacks.
    Last edited by hsicarlos; 01-28-2009 at 05:54 AM. Reason: I hate max.


    fail:

    Quote Originally Posted by oanator View Post
    hey does this give a viris? if so i will tell an admin and u will be band

  12. #11
    Remorse's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Follow the yellow brick road
    Posts
    2,286
    Reputation
    33
    Thanks
    184
    My Mood
    Psychedelic
    well, hacks are good but there really should be a regional thing because i really hate those dam brazilians
    Time to start cycling through old sigs.
    __________________________________________________

    Well that is that and this is this,
    You tell me what you want and I'll tell you what you get,
    You get away from me.
    You get away from me
    .
    Modest Mouse
    Ocean Breathes Salty
    Float On
    __________________________________________________

  13. #12
    Gotchuthief's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    Gourav2122's belly button
    Posts
    603
    Reputation
    11
    Thanks
    266
    Exactly, they either never talk, if they do it's in gibberish.

    And they make it too obvious they hack.

  14. #13
    SoreBack's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Posts
    25
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    I could make chams easily, now that i've noticed its patched..I'll make a private one.

  15. #14
    Shark's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    6,057
    Reputation
    118
    Thanks
    651
    My Mood
    Mellow
    I don't play Combat Arms too much anymore.
    Bibamus, gaudeamus.

  16. #15
    Hyperion's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Gender
    male
    Posts
    8,159
    Reputation
    32
    Thanks
    1,198
    My Mood
    Lurking
    Hah, make friends? I would rather befried a hobo than make friends with a 40-year-old pedophille trying to get little boys' addresses online.

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. [Download] Combat Arms
    By Str8Thimo in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 28
    Last Post: 08-05-2008, 09:00 PM
  2. Replies: 1
    Last Post: 12-17-2007, 02:52 PM
  3. nexon's combat arms
    By brownsfan91 in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 11
    Last Post: 12-17-2007, 12:04 PM
  4. Combat Arms
    By Synns in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 0
    Last Post: 11-21-2007, 10:09 PM
  5. Combat Arms
    By tednugent in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 7
    Last Post: 07-10-2007, 08:53 AM

Tags for this Thread