Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    i_am_gaz's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Argentina ,Buenos Aires
    Posts
    80
    Reputation
    10
    Thanks
    39

    Thumbs up Do you hate the EndingBanner when you turn off Combat Arms?

    Do you hate the EndingBanner when you turn off Combat Arms?

    If you do, just delete the "EndingBanner" in your CA folder
    Then, EndingBanner won't show up~

  2. The Following 6 Users Say Thank You to i_am_gaz For This Useful Post:

    combatjordan (03-13-2009),dj1793 (03-14-2009),fr93274 (03-12-2009),havehax (03-13-2009),matt55 (03-14-2009),The Killer_ (03-14-2009)

  3. #2
    fr93274's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    91
    Reputation
    10
    Thanks
    22
    really?
    lol i never kknew that lol

  4. #3
    mexican's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    58
    Reputation
    11
    Thanks
    9
    ok........

  5. The Following User Says Thank You to mexican For This Useful Post:

    H14G (03-14-2009)

  6. #4
    i_am_gaz's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Argentina ,Buenos Aires
    Posts
    80
    Reputation
    10
    Thanks
    39
    if i helped u plz press the button THANKS

  7. The Following User Says Thank You to i_am_gaz For This Useful Post:

    fr93274 (03-12-2009)

  8. #5
    fr93274's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    91
    Reputation
    10
    Thanks
    22
    kk i did thx man :P

  9. #6
    havehax's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Posts
    2
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    LOL, i do that everytime !
    the ending banner is annoying !
    Last edited by havehax; 03-13-2009 at 08:34 PM. Reason: error.

  10. #7
    kevstar323's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    in ur moms pants
    Posts
    150
    Reputation
    10
    Thanks
    32
    dude omg if u delete it hacksheild will detect it as a hack then all ur data gets reset

    DONT DO IT UNLESS U WANT TO BE A RECRUIT AGAIN

  11. #8
    megaflcl's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    In Your Head
    Posts
    1,262
    Reputation
    27
    Thanks
    276
    My Mood
    Inspired
    Quote Originally Posted by kevstar323 View Post
    dude omg if u delete it hacksheild will detect it as a hack then all ur data gets reset

    DONT DO IT UNLESS U WANT TO BE A RECRUIT AGAIN
    shhhhhhhhh thats a secret >.>


  12. #9
    3dimage's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    female
    Location
    ♥♥At the bottom of sum1 Heart♥♥
    Posts
    311
    Reputation
    12
    Thanks
    37
    My Mood
    Cheeky
    LOL who will be that _______ to go and delete it ? ROLF ! It look like there already have a few , heh ...

  13. #10
    420airik's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    I LOVE YOU WHORES!!!
    Posts
    114
    Reputation
    10
    Thanks
    10
    My Mood
    Buzzed
    Ive deleted a couple times before, usually when i just see and be like oh wait i dont even need that shit.... and 3d, ive never had ANY sort of problem doing this like at all, after a patch it just goes back anyways... maybe you should actually try stuff before saying people are stupid, ya know?, dont be a douche bag.

  14. #11
    Joshcarr2006's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Location
    ☠☆★☆★☆☠
    Posts
    11,017
    Reputation
    880
    Thanks
    2,626
    My Mood
    Lurking
    Just go to your ca folder and delete the ending banner

  15. #12
    str8flush's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    20
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    I delete it every update. i've never keep the ending banner. and i've ever been demoted to recruit.


  16. #13
    Nicoh94's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Argentina
    Posts
    57
    Reputation
    10
    Thanks
    8

    Cool

    Quote Originally Posted by kevstar323 View Post
    dude omg if u delete it hacksheild will detect it as a hack then all ur data gets reset

    DONT DO IT UNLESS U WANT TO BE A RECRUIT AGAIN
    NO IF U DIDNT SAY THAT A LOT OF PLAYERS WOUL BE T AGAIN MORON
    LOL

Similar Threads

  1. READ THIS WHEN URE NEW TO COMBAT ARMS !
    By Drake in forum Combat Arms EU Discussions
    Replies: 7
    Last Post: 08-11-2010, 02:36 AM
  2. Tell here which weapon you like on combat arms xD
    By crazy-tatar in forum Combat Arms Europe Hacks
    Replies: 31
    Last Post: 03-04-2009, 06:29 AM
  3. What is the best C++ reading tool for Combat Arms?
    By gunman353 in forum C++/C Programming
    Replies: 0
    Last Post: 02-19-2009, 04:23 PM
  4. i read the instructions then log in on combat arm and dont get the hack
    By Miniman42 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 2
    Last Post: 01-13-2009, 01:48 PM
  5. Can you guys play combat arms right now?
    By azndarkboy in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 9
    Last Post: 10-24-2008, 09:28 PM

Tags for this Thread