Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 24
  1. #1
    kolgoth's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    Weedopolis
    Posts
    87
    Reputation
    10
    Thanks
    13
    My Mood
    Drunk

    Exclamation OMG SUPA HACK AWSOME PWNED

    OK MAKE A NEW TEXT DOC TYPE IN


    :s
    start
    goto :s


    then name the text doc supa awsome hack.bat and u get opk and nigga view which turns everone into ni99ers bo

  2. #2
    deadcows's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    175
    Reputation
    10
    Thanks
    16
    My Mood
    Worried
    grrrrrrrrrrrrrrr

  3. #3
    KnockOut's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    New York Fucking City
    Posts
    883
    Reputation
    10
    Thanks
    210
    what a bunch BS no way this will work

  4. #4
    SgtMiclan's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Texas
    Posts
    536
    Reputation
    10
    Thanks
    42
    My Mood
    Cynical
    also didnt u just post a thread wit this???
    ..: Newest :..



  5. #5
    azkickr's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    33
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    don't do this, i think it just brings up like 100 windows and screws up your computer.

  6. #6
    kcfreak's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    KC
    Posts
    128
    Reputation
    10
    Thanks
    9
    My Mood
    Amazed
    all it does is lag your comp like a motha fucka

  7. #7
    juromaru's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    103
    Reputation
    10
    Thanks
    19
    It is a useless loop. It does absolutely nothing. This fucker needs to be banned, his second thread in an hour with this crap.

  8. #8
    kolgoth's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    Weedopolis
    Posts
    87
    Reputation
    10
    Thanks
    13
    My Mood
    Drunk
    ok ok i was just joking close thrad i was tryin to get a freind tio do this hahaha its harmless btw so dont be so pissed bboobboobo

  9. #9
    OHolyMan's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    in your sisters room
    Posts
    37
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    LOL thats is so not funny.

  10. #10
    juromaru's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    103
    Reputation
    10
    Thanks
    19
    Shoulda given hima fake virus which alerts most spywares about a high risk malware >_>

  11. #11
    Riot-MPGH's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    30
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    this is crap

  12. #12
    hook1234's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    up ur ass
    Posts
    66
    Reputation
    10
    Thanks
    21
    why do so many people post crap that dont work!!? they failz!!!!!!!!!!

  13. #13
    kevinlzxxx95's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Downey, California
    Posts
    397
    Reputation
    11
    Thanks
    140
    My Mood
    Cool
    wow noob thats not eve funny and whos gonna believe this shit?
    "A good friend would bail you
    out of jail , but a true homie
    would sit in there with you
    and say " We fucked up "





    Thank Me If I Helped You, Or You Enjoyed My Sig/Quotes



  14. #14
    kolgoth's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    Weedopolis
    Posts
    87
    Reputation
    10
    Thanks
    13
    My Mood
    Drunk
    ud be suprised how many noobs would try this thinkin its a hack if u didnt fall for it congrats ur not an idiot

  15. #15
    ooberleethax's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    CA NA Black Market ch1..MPGH Cash 300,000
    Posts
    333
    Reputation
    21
    Thanks
    31
    My Mood
    Cynical
    it makes about a hundred internet exployer pages and lags ur comp to the point were you have to reboot it thank me if i helped

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. OMG new hacks!!
    By Akkilla239 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 4
    Last Post: 12-22-2008, 08:01 PM
  2. OMG !?!? Shotgun hack in C++
    By HeXel in forum C++/C Programming
    Replies: 7
    Last Post: 12-15-2007, 01:00 PM
  3. omg warrock public hack!
    By meolepper in forum Visual Basic Programming
    Replies: 6
    Last Post: 12-06-2007, 06:20 AM
  4. omg inf heatlh hack free for 5 mins omg omg !!!!
    By george567 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 30
    Last Post: 07-06-2007, 09:20 PM
  5. trading loads of hacks and a bypass for a good runescape account!omg!
    By maxizc00l in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 0
    Last Post: 06-06-2007, 02:15 PM

Tags for this Thread