Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
Results 46 to 60 of 74
  1. #1
    CrazzzzyKid's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    101
    Reputation
    10
    Thanks
    59

    Thumbs up [Step-By-Step] CA International Wallhack + No Fog (UPDATED with pics)

    Hey Everyone,

    I recently found a working hack that people at MPGH don’t know how to use. So I thought of posting up the Full Hack + Step-By-Step Instructions as to how to get it to work. I take NO credits for this, I just wanted to repost this to make it easier for people.

    •Please read all the steps to the end•

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------

    Steps:

    1) Download Hack and Extract to your Desktop.

    2) Run the 3 x i-XFire+Public+Installer.exe and the Install Wizard will guide you and all files will be downloaded to your Combat Arms Folder. 2 files will also be placed on your Desktop.



    3) Place d3d9.dll (which is on your desktop) into your Combat Arms Folder.



    4) Next, run the 3 x i Gaming-XFire Hacks.exe (which is on your desktop) which will open a window (Vista Users: run as administrator).


    5) Now right-click your Combat Arms.exe and click the compatibility tab. Then tick: 'Run this program in compatibility mode for' and select Windows 95 from the drop down menu.



    6) Open up Combat Arms.

    7) When at Login Screen press 'Insert' and a menu will open up at the top left. Using the arrow keys go down to "No Fog" and "Wallhack" and press the right arrow key on both (which will place a '1' beside each). DO NOT mess with anything else or it will D/C you in game. No Fog and Wallhack are the only working hacks nothing else works so DON’T mess with them.

    8) Finally press insert again and Login into Combat Arms. After you login you CANNOT press Insert again or it will D/C you.

    9) Have Fun Hacking!

    ••CA is in windowed mode••

    ••After the Download you will also have a .exe called Grey Chams, just delete it its unimportant••

    ••You will have to repeat steps 4 and 7 every time you want to use the hacks.••

    If you follow all my steps perfectly, nothing should go wrong. If you still have problems please tell me in your reply.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Virus Scan (VirusTotal): Virustotal. MD5: c660cead9f0f1138526e3eaf60723311 Trojan.Packed.650 Suspicious File High Risk Fraudulent Security Program

    **100% Guarantee there are no Viruses, only FALSE positives**

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Thank me if i Helped

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Download:
    Files that you are downloading =
    Last edited by CrazzzzyKid; 04-26-2009 at 11:44 AM.

  2. The Following 20 Users Say Thank You to CrazzzzyKid For This Useful Post:

    Ayex (04-28-2009),batudancer (04-27-2009),blackdragon4661 (04-26-2009),blind-king (04-26-2009),dandark78 (04-28-2009),diegocpata (04-26-2009),fgmmgf (04-26-2009),ihawx (04-26-2009),John42 (04-26-2009),jonathan.pd (04-27-2009),KillaRm (04-27-2009),Megakilla77 (04-26-2009),metalfrost (04-26-2009),mofoka (04-26-2009),rayoky (04-26-2009),Ross15 (04-26-2009),SignUpAtLive (04-26-2009),SubzeroZeus (04-26-2009),Wbaez93 (04-26-2009),xiiav (04-26-2009)

  3. #46
    John42's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Posts
    348
    Reputation
    10
    Thanks
    17
    My Mood
    Tired
    ^^ I said thanks cause you posted it - now what happens?

    I'm using Vista, when I do all the steps correctly, in Windows 95 mode, d3d9 in CA folder, run Injector as admin, it just says "Combat Arms has stopped working"

  4. #47
    prodogy33's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    In your house...
    Posts
    47
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    Quote Originally Posted by PKshadow View Post
    noob, almost everyone knows how to use this already so fucking delete this noob post.
    Ummm as you can see "Noob" hr has more post than you so that entitles you are the noob so be nice and stop being a flaming fuck. Thank you

  5. #48
    305kings's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    20
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    DUDE IT SAID CONNOT INJECT .DLL @__@ WHAT SHOULD I DO?

  6. #49
    mawimbo's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    10
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Dead
    i know is a dumb question but...how can i make it full screen?... i see the little screen only...and dont flame me for something i dont know ¬¬
    Last edited by mawimbo; 04-26-2009 at 03:43 PM.

  7. #50
    305kings's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    20
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    I NEED HELP IT SAID IT DOSENT INJECT .DLL ?

  8. #51
    infamousdesi's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    yeah but what going on?

  9. #52
    Stealez4ever's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    no?
    Posts
    182
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    I've followed all of the steps corectly, but after about 1 min, it closes.

  10. #53
    RecoveryOne's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    91
    Reputation
    10
    Thanks
    65
    It is starting to D/C me in the middle of the game like most hacks now.
    [img]http://************.com/sig/005/RecovOne.jpg[/img]
    Legit account ^
    Stupid
    Habamon is stupid.

    (Level him anyway =P)
    Jump the bandwagon (Make a goal list) [x]
    Complete this goal list (lol paradox) []
    Get 50 posts [x]
    Get 100 posts []
    Get 150 posts []
    Get 200 posts []
    Get 300 Posts []
    Get 1.00 kdr [x]
    Get 1.25 kdr [x]
    Get 1.50 kdr []
    Get 1.75 kdr []
    Get 2.00 kdr []
    Get 2.50 kdr []
    Get 3.00 kdr []
    Get called a hacker when playing legit [x]
    Learn C++ [Chapter 1/15, Page 12/46]
    Make a sig []
    Mane an Avatar []

    Respect List:
    Legify
    Woopwoopjuggalo

  11. #54
    ihawx's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    129
    Reputation
    10
    Thanks
    16
    My Mood
    Hot
    Quote Originally Posted by PKshadow View Post
    noob, almost everyone knows how to use this already so fucking delete this noob post.
    i just gave him a thanks and added rep cuz this actually helped me
    i am one of those who dont kno so shut up.....

  12. #55
    RecoveryOne's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    91
    Reputation
    10
    Thanks
    65
    Quote Originally Posted by ihawx View Post
    i just gave him a thanks and added rep cuz this actually helped me
    i am one of those who dont kno so shut up.....
    pwned. And any suggestions to my last post? xD
    [img]http://************.com/sig/005/RecovOne.jpg[/img]
    Legit account ^
    Stupid
    Habamon is stupid.

    (Level him anyway =P)
    Jump the bandwagon (Make a goal list) [x]
    Complete this goal list (lol paradox) []
    Get 50 posts [x]
    Get 100 posts []
    Get 150 posts []
    Get 200 posts []
    Get 300 Posts []
    Get 1.00 kdr [x]
    Get 1.25 kdr [x]
    Get 1.50 kdr []
    Get 1.75 kdr []
    Get 2.00 kdr []
    Get 2.50 kdr []
    Get 3.00 kdr []
    Get called a hacker when playing legit [x]
    Learn C++ [Chapter 1/15, Page 12/46]
    Make a sig []
    Mane an Avatar []

    Respect List:
    Legify
    Woopwoopjuggalo

  13. #56
    blackdragon4661's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    19
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by PKshadow View Post
    noob, almost everyone knows how to use this already so fucking delete this noob post.
    yeah, thanx to his post, i kno how to set this up now. I tried b4 countless times, and it kept d/c'ing me, and i was like "WDF!?!?!?!?!?!?!?!?!" now, i'm all "FANTASTIC!"

  14. #57
    slayrofevil's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Location
    im lost =(
    Posts
    154
    Reputation
    10
    Thanks
    43
    cool this works

  15. #58
    3dimage's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    female
    Location
    ♥♥At the bottom of sum1 Heart♥♥
    Posts
    311
    Reputation
    12
    Thanks
    37
    My Mood
    Cheeky
    This is an old hack that will also D/C you , LOL ?

  16. #59
    dirtbiker977's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by John42 View Post
    ^^ I said thanks cause you posted it - now what happens?

    I'm using Vista, when I do all the steps correctly, in Windows 95 mode, d3d9 in CA folder, run Injector as admin, it just says "Combat Arms has stopped working"
    Same thing happens for me anyone know how to fix this?

  17. #60
    metalfrost's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    in my 64 jackin the bitches and slappen the hoes
    Posts
    379
    Reputation
    14
    Thanks
    39
    My Mood
    Buzzed
    lol i miss how hacks used to be so easy u downlode put in file and start playing haha are those days gone forever?? =(

Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast

Similar Threads

  1. [Release April 19] Combat Arms Wallhacks, No Fog, Full Bright
    By hotass6 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 35
    Last Post: 04-19-2009, 02:30 PM
  2. [Release April 18] Combat Arms Wallhacks, No Fog, Full Bright
    By Convict693 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 14
    Last Post: 04-18-2009, 09:23 PM
  3. Transparent cape symbol (7 steps tut)
    By AN1MAL in forum Knight Online Hacks
    Replies: 8
    Last Post: 12-25-2007, 08:55 PM
  4. C++ Help pls ^^,, [step by step]
    By kingkicker8 in forum C++/C Programming
    Replies: 1
    Last Post: 06-23-2007, 03:48 PM
  5. Last step help
    By Cadelaf in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 2
    Last Post: 05-05-2007, 02:55 PM

Tags for this Thread