Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    cj5142's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    47
    Reputation
    10
    Thanks
    29

    a GOOD clan .Fallen.

    must have 1.00 or higher kdr if not u will not be accepted and u must be active and a pretty high rank well join if u need a clan or a good one

  2. #2
    PyrexxHero®'s Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    My house
    Posts
    4,953
    Reputation
    575
    Thanks
    493
    My Mood
    Lurking
    You don't even have a 1.0kd you noob.
    No one wants to join your shitty ass noob clan.
    Stop fucking advertising.

    SuperBadassExtraordinaire says (5:53 PM):
    babysitting is ghey
    Corndog says (5:53 PM):
    ur ghey
    Baron De Montesquieu..Wtf? [Czar] says (5:53 PM):
    you're a breaded hotdog

  3. #3
    elmokills's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    too ninja for you to know
    Posts
    200
    Reputation
    11
    Thanks
    15
    Quote Originally Posted by WoopwoopJuggalo View Post
    You don't even have a 1.0kd you noob.
    No one wants to join your shitty ass noob clan.
    Stop fucking advertising.
    thats pretty true. plus if its a new clan you wont have any idea what the actual level of the clan is compared to other clans.

  4. #4
    PyrexxHero®'s Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    My house
    Posts
    4,953
    Reputation
    575
    Thanks
    493
    My Mood
    Lurking
    Gay name too.
    WAY too cliche.

    SuperBadassExtraordinaire says (5:53 PM):
    babysitting is ghey
    Corndog says (5:53 PM):
    ur ghey
    Baron De Montesquieu..Wtf? [Czar] says (5:53 PM):
    you're a breaded hotdog

  5. #5
    cj5142's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    47
    Reputation
    10
    Thanks
    29
    well fuck u little kid and its not as nooby as u think and the name goes with emblem and colors and shit

  6. #6
    Pharmon's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Chicago,Illinois
    Posts
    32
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Aggressive
    If your clan is so good, why do you need to advertise it?

  7. #7
    icetrey2009's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    14
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    haha i agree with both sides yeah ok it might be a good clan and he just wants more people in it but also you should advertise shit its just a big waste.

Similar Threads

  1. looking for good clan, 2.56 kdr
    By aaronsxc in forum Combat Arms Clan Recruitment & Advertising
    Replies: 6
    Last Post: 07-13-2009, 04:56 PM
  2. looking for a good clan
    By matt.hewgray in forum Combat Arms Clan Recruitment & Advertising
    Replies: 0
    Last Post: 06-16-2009, 08:16 PM
  3. Looking for a Good Clan.(hack/no hack idc. :D)
    By bluehustler in forum Combat Arms Europe Hacks
    Replies: 11
    Last Post: 04-16-2009, 08:21 AM
  4. GOOD CLAN NAME?
    By _-NO-NAME-_ in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 15
    Last Post: 03-04-2009, 01:24 PM
  5. Looking for a good clan who speaks english
    By ext4zio in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 5
    Last Post: 03-15-2008, 12:07 PM

Tags for this Thread