Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 29
  1. #1
    cheyester10's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Gender
    female
    Posts
    158
    Reputation
    9
    Thanks
    60

    [Guide]Crosshair/Aimpoint With tape

    Ok so Its never gonna be detected if you think it will you fail...

    Get a scope or a sniper or a gun that has a built in scope...
    Go into scope mode
    Get a piece of tape and put it over your Dot in the middle of The screen not big.
    Get a knife or some thing and be careful and make a small hole by cutting around where The dot is.
    Take the extra tape off.
    Then don't scope
    Good luck owning without aiming....

  2. #2
    LeetWarrior's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Posts
    169
    Reputation
    10
    Thanks
    84
    My Mood
    Amused
    aha nice, i might try it later xD

  3. #3
    chrisisafoo's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    ~In Dave's Pants~
    Posts
    828
    Reputation
    9
    Thanks
    157
    My Mood
    Psychedelic
    haha this is the stupidest thing ever!

    lol I did this when i was legit though

    JUST PM ME AND I'LL SEND YOU A CROSSHAIR PROGRAM!

  4. #4
    ltjustas1's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Gender
    male
    Location
    Lithuania
    Posts
    483
    Reputation
    10
    Thanks
    83
    My Mood
    Angelic
    this seems stupid and i don't understand it

  5. #5
    Rike73's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Texas
    Posts
    360
    Reputation
    18
    Thanks
    22
    My Mood
    Yeehaw
    This is the funniest thing I have ever read. Don't cut your screen while attempting to make a crosshair.

  6. #6
    TheFr34k's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    40
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Cool
    u also just can make a point with a pen in the middle of ur screen ..? 0.ô easier and better for the destop ....

  7. #7
    chrisisafoo's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    ~In Dave's Pants~
    Posts
    828
    Reputation
    9
    Thanks
    157
    My Mood
    Psychedelic
    wow u guys are so lame

    HERE YA GO!!!!

    just set it to your screen size, then chose a size and color for the crosshair

    sorry i dont have a virus scan, it's is clean

    dont use if u dont trust me

    I TAKE NO CREDIT FOR THIS
    Last edited by Obama; 06-22-2009 at 09:15 PM.

  8. #8
    Ryan's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    7,924
    Reputation
    411
    Thanks
    998
    My Mood
    Relaxed
    that hack is old lol...
    but i would rather use it than cut my screen wth a knife...

  9. #9
    TheFr34k's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    40
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Cool
    same her

    i also dun do that with the penm on my desktop , but some ppl i know are doing it

    but with those programz its much eeasier and better ^^

  10. #10
    Inna's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Gender
    male
    Posts
    11,161
    Reputation
    61
    Thanks
    270
    My Mood
    Tired
    Noobs need tape to fuck up their screen.

  11. #11
    -SKULL3000-'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    DA N00BZ VILL3A
    Posts
    895
    Reputation
    8
    Thanks
    43
    Rofl,
    Are You Noobs That Desperate?
    LOL
    Just Download A Crosshair,
    There Are Alot That Are Undetectable
    .:Favorite:.



    "If You Run You'll Only Die Tired!"

  12. #12
    aaronsxc's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Posts
    248
    Reputation
    9
    Thanks
    50
    My Mood
    Blah
    Quote Originally Posted by chrisisafoo View Post
    wow u guys are so lame

    HERE YA GO!!!!

    just set it to your screen size, then chose a size and color for the crosshair

    sorry i dont have a virus scan, it's is clean

    dont use if u dont trust me

    I TAKE NO CREDIT FOR THIS
    lol cool thats my crosshair hack

  13. #13
    chrisisafoo's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    ~In Dave's Pants~
    Posts
    828
    Reputation
    9
    Thanks
    157
    My Mood
    Psychedelic
    lol you didnt make it....did you?

  14. #14
    luckybug's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    2
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    lol i kno u wanted to help ppl...but i laughed so so so hard when i read that....

    but there is a program already made for this...and its not a hack so it will never be patched

  15. #15
    ~Katlyn~'s Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    female
    Location
    In A Box
    Posts
    333
    Reputation
    10
    Thanks
    170
    My Mood
    Cheerful
    Quote Originally Posted by chrisisafoo View Post
    haha this is the stupidest thing ever!

    lol I did this when i was legit though

    JUST PM ME AND I'LL SEND YOU A CROSSHAIR PROGRAM!
    I did this with "Soldier Front (IJJI)" before CA came out.

    (I was legit BEAST)

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Guide to injecting with Perx Injector
    By ~Gamer~ in forum Combat Arms Tutorials
    Replies: 17
    Last Post: 10-03-2010, 09:58 AM
  2. Need help with editing crosshair
    By xtrylanx in forum Soldier Front General
    Replies: 4
    Last Post: 08-26-2009, 01:27 PM
  3. why did the admin here close a thread, with a crosshair which works?
    By Sambo123abc in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 7
    Last Post: 09-11-2008, 09:56 AM
  4. Help with Crosshairs and VB6!
    By condor01 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 4
    Last Post: 07-03-2007, 09:39 PM
  5. WarRock WarRock NFV2 Edition Guide With hacks.
    By Warlordrody in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 34
    Last Post: 06-08-2006, 03:01 PM

Tags for this Thread