Poll: Should the programmers be volunteered for shit?

Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Grim's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    5,362
    Reputation
    112
    Thanks
    3,781
    My Mood
    Cynical

    STOP VOLUNTEERING PROGRAMMERS FOR SHIT!!!

    ok..Here's the deal.. i personally am sick of people creating threads and polls about other people and programmers! IF they wanted to do such things THEY would be the ones to bring it up and ask somebody about it! Legify offered a friendly competition to lolz would be a good example of THEM DOING IT THEMSELVES! The poll on lolz becoming an MPGH or Minion is a good example of what im pissed about! these people have full access to each others profiles, public messages and are able to send private messages back and forth on this site alone INCLUDING any other sort of communication they wish to use and if they wanted to team up with eachother THEY WOULD! your own god dam greed is going to ruin it for fuckin everybody else..

    mods leave this up for discussion cuz honestly people should stop doing stupid shit like this.. volunteering people for shit that they shouldnt and suggesting things they dont know a damn thing about.. like the newest one talkin about gettin everybody together to make a super hack, when they dont even know what the programmers and testers are actually capable of figuring out or finding as a hack

    THEY'LL DO IT THEIR GOD DAM SELVES!

    EDIT: i just say the post asking lolz to release an opk program.. WTF IS WRONG WITH YOU?
    Last edited by Grim; 07-28-2009 at 02:17 PM.
    Want to see my programs?
    \/ CLICK IT BITCHES \/

  2. #2
    drgnforce9's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    A Little To The Left
    Posts
    873
    Reputation
    11
    Thanks
    267
    My Mood
    Dead
    dude you need to stfu
    ReSpEcT LiSt:
    WarPathSin666
    Thank me if i helped.
    Flame me if i didnt.
    Hate me because im awesome.


  3. #3
    Truly Free's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Merica
    Posts
    1,088
    Reputation
    97
    Thanks
    134
    My Mood
    Amazed
    There do it them selves WRONG THIS IS FUCKING WRONG They cant do it them selves with out asking if you do work together Ya Get shit r.r.. Simple child life lesson.
    First of all Put this in flaming section. second of all. No one gives a shit r.r..

  4. #4
    donutvampire's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    idk
    Posts
    284
    Reputation
    10
    Thanks
    31
    My Mood
    Buzzed
    buddy lolz mentioned the opk thing himself and i bet the person who made that post saw it and decided to make a poll about it so calm down

  5. #5
    Grim's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    5,362
    Reputation
    112
    Thanks
    3,781
    My Mood
    Cynical
    ok.. THEY SEARCH FOR WHAT THEY FIND AND MAKE IT INTO A PROGRAM! they dont just write this shit from scratch you retards they make what they can find they dont just make what they think would be a good hack.. they search and search and search and when they come across something that works they turn it into a .exe
    Want to see my programs?
    \/ CLICK IT BITCHES \/

  6. #6
    DjFunky's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    BehindYou!
    Posts
    824
    Reputation
    10
    Thanks
    70
    My Mood
    Brooding
    Quote Originally Posted by drgnforce9 View Post
    dude you need to stfu
    You totally right what's his problem dude omg xD
    ~Back~

  7. #7
    ryansasz's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    seallte wa
    Posts
    137
    Reputation
    10
    Thanks
    24
    My Mood
    Breezy
    haha this is too long to read

    Kidd Ninjaa

    1st video: Music video -Cant Be Real | 2nd video: Me and JR Parker - Let Me Love You


  8. #8
    123rune20's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    428
    Reputation
    11
    Thanks
    33
    My Mood
    Hungover
    I believe your spamming mate?
    "I'd show you the marks, but I don't wanna pull my pants down right now...." Tallahassee Pain.


    List of accomplishments:
    Survive Y2K
    Survive 6/06/06
    Survive May 21st
    Survive 2012



  9. #9
    Obama's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    The Black house
    Posts
    22,197
    Reputation
    870
    Thanks
    6,071
    My Mood
    Cool
    Lol becoming a minion or a mod just because you release hacks you didn't totally make yourself lol. lol

  10. The Following User Says Thank You to Obama For This Useful Post:

    Derek (07-28-2009)

  11. #10
    r3k0n's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    217
    Reputation
    10
    Thanks
    31
    My Mood
    Cheeky
    Careful, War, you don't want to get banned. This really does belong in the flaming section. Well, while I'm here, I agree. I abhor people requesting hacks. Some are more difficult to make than others. If I was a coder, and I'm best at wallhacks, but people are asking nametags, I would probably tell them to go consummate themselves in an old tin shed. People shouldn't be requesting hacks, or demanding hacks or whatever the hell they're doing. Take what they give, don't bitch, and have fun while they're undetected.

  12. #11
    Filvex's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    hackville
    Posts
    39
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Yeehaw
    Well, i can see where hes coming from, "why do C++ Pros have to do what others say?" The point is Drgn is a programmer and he doesnt mind. Lolz actually likes the attention i think. Anyways, didnt u just make a poll about programmers so whats the problem.

    Obama nice 2x lol. Lol.


    GANGSTA PIMP SPONGEBOB IN DA HOUSE! AND HES PIMP SLAPPIN

  13. #12
    pimpinallovertheworld666's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Under a palm tree, shaded from the blazing heat of summer....
    Posts
    972
    Reputation
    10
    Thanks
    93
    My Mood
    Fine
    Quote Originally Posted by drgnforce9 View Post
    dude you need to stfu
    Dick thing to say...
    ON TOPIC
    just stay out of it...if ur name isnt in it dont worry about it...IF they wanna be jackasses let them...its not ur concern if they get banned or not...cuz if YOU get involved theres no telling what could happen...ppl who jump in and start saying shit is really wat makes PPL LIKE YOU LOOK RETARDED...

  14. #13
    Derek's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Canada, ON
    Posts
    480
    Reputation
    9
    Thanks
    75
    My Mood
    Amused
    no flaming please, if flaming continues i will close this.

Similar Threads

  1. STOP FUCKING APPLYING FOR MOD MOTHER FUCKER FUCKERS
    By Obama in forum Flaming & Rage
    Replies: 17
    Last Post: 06-28-2009, 02:14 PM
  2. i fucking hate paying for shit
    By meg2deth4 in forum Flaming & Rage
    Replies: 12
    Last Post: 01-06-2009, 07:35 PM
  3. Pateco, stop spamming you dumb shit.
    By xxBigBuns in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 7
    Last Post: 08-29-2008, 09:01 AM
  4. New scam programm for trade
    By x0wn3rx in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 10
    Last Post: 07-30-2008, 12:06 PM
  5. DAMN FAT ASS NIGGER CANT WRITE FOR SHIT
    By radnomguywfq3 in forum Flaming & Rage
    Replies: 31
    Last Post: 12-18-2007, 07:14 PM

Tags for this Thread