Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18
  1. #1
    jmend736's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    Summoners Rift
    Posts
    654
    Reputation
    12
    Thanks
    78
    My Mood
    Happy

    WOAH NEW NX WEPS

    FLAME THOWER OMG cool

    Also a mk48 mod with a scope cant w8 to see that

    also a sagia 20k cqb

    Finaly Bonus 40 % exp and gp

    i forgot a new nx backpack that has 3 slots....

    GP Items
    l85a1 camo..looks cool

    all i saw.. cant w8 now i wana try out the l85a1
    Last edited by jmend736; 07-28-2009 at 10:57 PM.

    I’m afraid of three things: Women, snakes, and the police. They all have the ability to hurt me and make it look like it was my fault.

  2. The Following User Says Thank You to jmend736 For This Useful Post:

    whitten (07-28-2009)

  3. #2
    askmeagain32's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    89
    Reputation
    11
    Thanks
    18
    My Mood
    Mellow
    <--- Just got a boner







    Quote Originally Posted by revengeru View Post
    hey kid, how stupid do you thinck he is?

  4. #3
    tooktheriver2's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    395
    Reputation
    11
    Thanks
    27
    My Mood
    Sick
    WEER DID U GET THIS INFO FROM I WANT TO SEE THE WEAPONS

    http://www.rew ards1.com/index.php?referrer_id=1235684
    remove the spaces, and click on the link on top for free nx!!

  5. #4
    moralityboy's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    .............
    Posts
    389
    Reputation
    13
    Thanks
    38
    My Mood
    Bitchy
    BONER.lolz thanx man!!that helps a lot want to see l9 thing >
    my chicken gave birth to a cow, what should i do now? i needed a chicken to give me eggs, but then i get a cow, god really screwed me on this...

    imma hungry so feedz me munchies >:3

  6. #5
    neononxxx's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    why do you wanna know?? so you can kill me?
    Posts
    1,227
    Reputation
    36
    Thanks
    341
    My Mood
    Goofy
    go look around the nexon site.lol

    didn't the l85a1 melt and sorta disintegrate?
    Loading content... Please wait while the rest of this post loads.

  7. #6
    neononxxx's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    why do you wanna know?? so you can kill me?
    Posts
    1,227
    Reputation
    36
    Thanks
    341
    My Mood
    Goofy
    sorry for the double post.

    i pressed reply twice.... sorry.
    Loading content... Please wait while the rest of this post loads.

  8. #7
    whitten's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,461
    Reputation
    21
    Thanks
    491
    yeah i seen these at the site.
    fucking straight ownage!
    thanks bro!

  9. #8
    rabownz's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Us/Az/Phx
    Posts
    227
    Reputation
    10
    Thanks
    29
    My Mood
    Lonely
    Dam u noob.
    Mine still didnt patch.

  10. #9
    Obama's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    The Black house
    Posts
    22,197
    Reputation
    870
    Thanks
    6,071
    My Mood
    Cool
    I jizzed in my pants

  11. #10
    clashbanger101's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    ~!~!~MPGH~!~!~
    Posts
    602
    Reputation
    11
    Thanks
    52
    My Mood
    Cool
    That sounds awesome too bad im never gonna get NX

  12. #11
    alfonso951's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    In A House In Southern California
    Posts
    966
    Reputation
    9
    Thanks
    39
    My Mood
    Amused
    im so getting the flame thrower... i was gonna get SAT, but not worth it.

  13. #12
    gallopokoi's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,584
    Reputation
    15
    Thanks
    226
    My Mood
    Cheeky
    F'in Nexon making everything good NX.......

  14. #13
    collisions's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    246
    Reputation
    10
    Thanks
    19
    My Mood
    Fine
    lmao
    now u can go 1on1 with spy flamethrower vs flamethrower
    but this is bs
    why they release new nx and gud guns
    but no free public guns
    tht gey
    SIGLESS

  15. #14
    urukillora's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Posts
    872
    Reputation
    10
    Thanks
    40
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by collisions View Post
    lmao
    now u can go 1on1 with spy flamethrower vs flamethrower
    but this is bs
    why they release new nx and gud guns
    but no free public guns
    tht gey
    there are public guns.. its just u gotta be like 2lt 5 or something to get the flam thrower >.> and 1LT to get the back pack
    I KNOW WAY MORE FKING ANIMES THAN U DO SO DONE MISS WITH ANIME SHET ON ME
    If u want advises on anime i will glad to help u. Just gimme what kind of anime u want
    This pic is from Code Geass. If u didnt watch it yet, go watch it. If u hate it, dont talk to me. I watched both seasons 4+ times....
    [img]http://smileyrainbow.files.*********.com/2008/10/code_geass_r2.jpg[/img]

  16. #15
    collisions's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    246
    Reputation
    10
    Thanks
    19
    My Mood
    Fine
    Quote Originally Posted by urukillora View Post
    there are public guns.. its just u gotta be like 2lt 5 or something to get the flam thrower >.> and 1LT to get the back pack
    oh tht just sks!!!

    thts like 10or more ranks away from meh D:
    SIGLESS

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. new hacks - fast wep no reload chams fake pistol underground
    By iownageXD in forum CrossFire Hacks & Cheats
    Replies: 24
    Last Post: 04-17-2009, 05:05 PM
  2. New Years!
    By arunforce in forum General
    Replies: 8
    Last Post: 08-26-2008, 12:56 AM
  3. [trade] lvl 1 with all the new weps just made it
    By prox32 in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 7
    Last Post: 07-24-2007, 08:25 PM
  4. how do i get the new weps
    By ballin22 in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 8
    Last Post: 05-27-2007, 04:40 PM
  5. My new signature
    By arunforce in forum Art & Graphic Design
    Replies: 5
    Last Post: 01-10-2006, 04:41 PM

Tags for this Thread