Page 5 of 6 FirstFirst ... 3456 LastLast
Results 61 to 75 of 90
  1. #1
    SpiKe86's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    153
    Reputation
    10
    Thanks
    135
    My Mood
    Blah

    Cool Ebot v1.0 Beta (In Development)(AIMBOT)

    OK guys, I'm currently working on a Aimbot here is some screenshots of what i got going so far :P will be releasing soon.

    This is partially some of the code from whitten so i give my shoutz for that :> ( It is heavily modified )







    give me some feedback of what you think, or what you dont see that might be a good idea :> Thanks!

    I need some feedback :> or i'll release it just like this when i'm done =)) and i wont change it! until the next version of it ;
    Quote Originally Posted by ghostsbow View Post
    LOL... DUDE UR A GENIUS BRO.... U r a hacking god






  2. The Following 13 Users Say Thank You to SpiKe86 For This Useful Post:

    AuraHacker (08-05-2009),bontage (08-11-2009),dura2 (08-10-2009),EricTheRedGamer (08-05-2009),Fender94 (08-06-2009),HeavyCalibre (08-07-2009),jayden1212 (08-10-2009),josh77577 (08-11-2009),Khahnlehuu (08-13-2009),masterlook (08-15-2009),reidelier97 (08-05-2009),Rocco (08-11-2009),~.D@nGeR.~ (08-05-2009)

  3. #61
    imustbebad's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Gender
    male
    Posts
    12
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by whts_backup View Post
    DANG I DONT HAVE CHAMS WHERE CAN I GET ONES THAT DONT D/c?
    try Combat Arms Hacks - MPGH - MultiPlayer Game Hacking they have a few charms

  4. #62
    Dextral's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Helloworld.java
    Posts
    742
    Reputation
    52
    Thanks
    72
    My Mood
    Hungover
    I want this xDDDDDDD

  5. #63
    exonian's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    56
    Reputation
    10
    Thanks
    10
    Hey Spike, any update on your progress?

  6. #64
    Pixie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Pixie wird wieder steigen.
    Posts
    1,890
    Reputation
    22
    Thanks
    229
    My Mood
    Fine
    It is taking long time to make, how much longer, you shouldn't really make a thread like this unless it's already made...

  7. #65
    asfdr12345's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    female
    Posts
    191
    Reputation
    10
    Thanks
    60
    My Mood
    Breezy
    Respct him lmao. Why would u make a thread if its gona take ahwile!

  8. #66
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by arodsport View Post
    u should post this hack, it looks really good.= my opinion
    looks good but we need chams and we dont have them they all d.c and suck just sayin well umm yeah

  9. #67
    asfdr12345's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    female
    Posts
    191
    Reputation
    10
    Thanks
    60
    My Mood
    Breezy
    justine TNT doesent dc

  10. #68
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by asfdr12345 View Post
    justine TNT doesent dc
    huh thats fucked i cant even get the menu up so its fucked for me lol

  11. #69
    bob678's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Posts
    55
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    My Mood
    Psychedelic
    ugh i hate it when people claim they have an aimbot.. if it searches for a color it is a pixel, or color, bot.. not a aimbot. Aimbots are coded to lock onto a character model, not a specific color.

  12. #70
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    its a automatic program that aims for u. Aimbot.
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  13. #71
    bob678's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Posts
    55
    Reputation
    10
    Thanks
    7
    My Mood
    Psychedelic
    An Aimbot hijacks control to the current API used to render a game's graphics to the screen to locate players and other objects. Once a player has been identified and tagged as the target, a series of calculations are performed to take the three dimensional location of a single coordinate within this model and convert it to a two dimensional set of coordinates. This pair of x and y values is then used in conjunction with some input API to move the cursor to the specified location, thus causing the player to aim at the target.

    While Colorbots work by scanning the entire or parts of the players screen for the selected RGB value. Once a pixel of the colour is detected the aimbot will move the players mouse cursor to that pixel.

    there is a huge difference

  14. #72
    Mhawk1's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    66
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Cool
    nice bro but will u be releasing it to the public for free.. plz can u

  15. #73
    gallopokoi's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,584
    Reputation
    15
    Thanks
    226
    My Mood
    Cheeky
    Aimbot looks sweet. Nice work Dude, YOur a legend.

  16. #74
    Katie_Perry's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    3,089
    Reputation
    31
    Thanks
    175
    My Mood
    Sneaky
    I hope the aimbot your in development..Is simple one. xD

  17. #75
    Hardcore0wn's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Behind you :)
    Posts
    17
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Breezy

    Thumbs up Nice!

    hi


    Nice idea with the chams on it looks for the color of what u chose plz release to public plz! And pm me when u are done

Page 5 of 6 FirstFirst ... 3456 LastLast

Similar Threads

  1. Crossfire beta V2 NACF Aimbot ( BETA !! )
    By I <3 Death metal in forum Crossfire Video Sharing
    Replies: 3
    Last Post: 08-27-2011, 07:21 PM
  2. [Release] Color Aimbot Beta 0.2: Codename Scorpion
    By Samueldo in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 2
    Last Post: 01-27-2010, 04:36 PM
  3. New hack beta (Wallhack + Aimbot)
    By OsSk4R in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 45
    Last Post: 07-31-2009, 02:36 PM
  4. [BETA TESTERS WANTED] AIMBOT
    By ileechforyou in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 40
    Last Post: 07-22-2009, 07:51 PM
  5. Replies: 2
    Last Post: 03-01-2007, 08:10 PM

Tags for this Thread