Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    jkescobedo's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    113
    Reputation
    10
    Thanks
    4

    Thumbs down Ohh wow... WhhattTheeFuuuck

    i jus logged on to combat arms and it says my acc is perm-banned?
    wtf?!?! i used nx on tht shiit too....

  2. The Following User Says Thank You to jkescobedo For This Useful Post:

    HeavyCalibre10 (08-08-2009)

  3. #2
    DARIONS3's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    26
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Relaxed
    lol sux bro but this will bbe closed -_-

  4. #3
    revengeru's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    105
    Reputation
    10
    Thanks
    12
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by jkescobedo View Post
    i jus logged on to combat arms and it says my acc is perm-banned?
    wtf?!?! i used nx on tht shiit too....
    and using nx gets you unbannable?
    shit happents dude.

  5. #4
    jkescobedo's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    113
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    yeaa porbly but has this happened to anyone else?
    i meean wtf?!?
    as soon as i tried to log in it jus said tht

  6. #5
    jkescobedo's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    113
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    Quote Originally Posted by revengeru View Post
    and using nx gets you unbannable?
    shit happents dude.
    no but a waste of money :[
    and
    duude
    idk what i even got banned for this was my mostly legiit acc

  7. #6
    Vizz's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Five ★'s
    Posts
    3,245
    Reputation
    112
    Thanks
    1,968
    My Mood
    Bored
    Don't double post, you'll get unbanned in a few weeks if your lucky. Were you hacking?

  8. #7
    Pixie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Pixie wird wieder steigen.
    Posts
    1,890
    Reputation
    22
    Thanks
    229
    My Mood
    Fine
    Quote Originally Posted by jkescobedo View Post
    no but a waste of money :[
    and
    duude
    idk what i even got banned for this was my mostly legiit acc
    "mostly" legit...

  9. #8
    revengeru's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    105
    Reputation
    10
    Thanks
    12
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by PixieCorp View Post
    "mostly" legit...
    i had 2 guys in my clan that i'm shure don't hack.
    and they gott banned =))
    only one managet to get unbanned
    the opther just had tto make another account


    Anyways hacking/using hacks means: you could get banned... and scobedo man you just did.

  10. #9
    metalfrost's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    in my 64 jackin the bitches and slappen the hoes
    Posts
    379
    Reputation
    14
    Thanks
    39
    My Mood
    Buzzed
    sucks dude but iv seen alot of people saying what the fuck i just bought nx then i got banned anyone else noticed this? think nexon is fucking over nx buyers?
    METAL ALL DAY EVERYDAY!!

    ----♥♥-♥♥----Put This
    ---♥♥---♥♥---In Your
    ---♥♥---♥♥---Sig If
    ---♥♥---♥♥---You Know
    ----♥♥-♥♥----Someone
    -----♥♥♥-----Who Died Or Is Suffering
    ----♥♥-♥♥----from
    ---♥♥---♥♥---Cancer


Similar Threads

  1. How many people on this forum Play WoW?
    By RebornAce in forum General
    Replies: 27
    Last Post: 12-31-2009, 06:27 PM
  2. DOWNLOAD WoW.exe HERE! (Full Client For MPGH Server)
    By RebornAce in forum General Gaming
    Replies: 25
    Last Post: 05-14-2006, 03:54 AM
  3. WoW Hack, Wondring if ppl are intrestid
    By gunot in forum General Gaming
    Replies: 15
    Last Post: 12-30-2005, 07:56 AM

Tags for this Thread