View Poll Results: Was your hash different?

Voters
44. This poll is closed
  • Yes

    17 38.64%
  • No

    27 61.36%
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 44 of 44
  1. #1
    TheIceLord's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    125
    Reputation
    12
    Thanks
    9

    Resolving the Engine.exe rumor.

    Yup. Some weirdo thought up a crazy idea that CA would somehow take the time to make millions of different Engine.exe's for every different user to pervent hacks from working.

    So think about it. They need to diversely code millions of Engine.exe's in the time between 1 patch and the next. Likely? No.

    Well, some people still believe it. So how about we compare MD5 Hashes!

    Mine is: 221dcc746eaf5a4a106b176293f7559a

    Is your hash different? Then you may be a victim of stupidity.

  2. #31
    lolz2much's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    743
    Reputation
    28
    Thanks
    807
    My Mood
    Amused
    we have already confirmed 3 diff engine .exe's in another thread one was 1.79mb and other was 1.82mb and another one was the same size as the first but had a completly diff md5

    i had no idea how many people in ca are on mpgh...i went in a game, and there was a room called "lol2much fly hack" and everybody had it...it was fun...




  3. #32
    hihiman1's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Posts
    252
    Reputation
    9
    Thanks
    34
    My Mood
    Fine
    Quote Originally Posted by Obama View Post
    Short for hash browns



    HAHAHAHAHAHAAAA!!!!

    [img]http://************.com/sig/017/hiyohihi.jpg[/img]





    mpgh.net/freeVIP

  4. #33
    d00ms33k3r's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    at a party
    Posts
    225
    Reputation
    10
    Thanks
    35
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by lolz2much View Post
    we have already confirmed 3 diff engine .exe's in another thread one was 1.79mb and other was 1.82mb and another one was the same size as the first but had a completly diff md5
    it's true there is more then one or all the hacks we have would work. nexon might not have made one for every user but they did make more then one

    p.s. lolz2much what the hell is the white stuff in your sign pic. . . . i hope it's not why i think it is lol








  5. #34
    reidelier97's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Homestead
    Posts
    12
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Cheerful
    mine is 122dcc746eaf5b4a106b176293f9559q

  6. #35
    Disturbed's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    10,405
    Reputation
    1063
    Thanks
    2,559
    Quote Originally Posted by d00ms33k3r View Post
    it's true there is more then one or all the hacks we have would work. nexon might not have made one for every user but they did make more then one

    p.s. lolz2much what the hell is the white stuff in your sign pic. . . . i hope it's not why i think it is lol
    Why is this site full of perverted children?

    My hash was: 221dcc746eaf5a4a106b176293f7559a
    And its 1.80 Mb

    They would never make a diffrent exe for every player, but i can see them making about 20 and mixing them up.
    Last edited by Disturbed; 08-09-2009 at 11:43 AM.


  7. #36
    d00ms33k3r's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    at a party
    Posts
    225
    Reputation
    10
    Thanks
    35
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by xdiducktapex View Post
    Why is this site full of perverted children?

    My hash was: 221dcc746eaf5a4a106b176293f7559a
    And its 1.80 Mb

    They would never make a diffrent exe for every player, but i can see them making about 20 and mixing them up.
    sorry for spam
    i'm not a perverted child drugs have just killed most of my brain cells it's not my fault








  8. #37
    Disturbed's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    10,405
    Reputation
    1063
    Thanks
    2,559
    Quote Originally Posted by d00ms33k3r View Post
    sorry for spam
    i'm not a perverted child drugs have just killed most of my brain cells it's not my fault
    I dont see how its not your fault, you could have not done the drugs, then you would still have your brain cells.


  9. #38
    d00ms33k3r's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Location
    at a party
    Posts
    225
    Reputation
    10
    Thanks
    35
    My Mood
    Buzzed
    Quote Originally Posted by xdiducktapex View Post
    I dont see how its not your fault, you could have not done the drugs, then you would still have your brain cells.
    ya but thats why i quit








  10. #39
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    sshh Don't give nexon any ideas, on the other hand nexon can just simply change the pointers to make a few versions, not too much pain there. Although is nexon that smart? I'll get my hash l8tr at teh airport b4 i leave lol..
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  11. #40
    Timmarus's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    212
    Reputation
    10
    Thanks
    19
    Quote Originally Posted by kira714 View Post
    and this is mine = 221dcc746eaf5a4a106b176293f7559a

    i believe u

    but it may be a virus

    Virustotal. MD5: 221dcc746eaf5a4a106b176293f7559a Suspicious:W32/Malware!Gemini W32/Heuristic-210!Eldorado Trojan.Packed-142

    wtf is nexon hacking us?
    Nexon uses some sort of hacking thing to check our Combat Arms folder to see if we have hacks. You agree to let them use it when your register and Download Combat Arms.

  12. #41
    TheIceLord's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    125
    Reputation
    12
    Thanks
    9
    Confusing.

    Guess my MD5 hash is one of the Engine.exe's that work with all the hacks.

  13. #42
    Iceyair's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    188
    Reputation
    10
    Thanks
    13
    lol what happen to the post that started it lol i posted a message that proves it that its not really and when did this topic turn from Rumor to Breakfeast im Drolling.
    I'm ABC

  14. #43
    Grim's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    5,362
    Reputation
    112
    Thanks
    3,781
    My Mood
    Cynical
    lolz was the one that brought this up and he didnt say MILLIONS he just said that they made a few.. of course not millions but that they could make a couple different versions isnt so unlikely.. and he tested it himself on his own computer.. backed up his engine.exe and downloaded a new one, they were different...
    Want to see my programs?
    \/ CLICK IT BITCHES \/

  15. #44
    weaselm01's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Bisbar Village, Russian Federation
    Posts
    1,216
    Reputation
    12
    Thanks
    290
    My Mood
    Bored


    /Closed

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Similar Threads

  1. can somone post the new engine.exe for me
    By lolz2much in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 6
    Last Post: 08-04-2009, 12:23 PM
  2. Replies: 2
    Last Post: 06-23-2009, 08:50 AM
  3. dude i does the same thing engine.exe error =( WTF
    By cachon in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 4
    Last Post: 12-20-2008, 09:21 PM
  4. I Need The Real Engine.exe
    By kimodragon in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 6
    Last Post: 08-28-2008, 10:39 PM
  5. i am making the guide2007.exe
    By obsedianpk in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 13
    Last Post: 10-25-2007, 04:43 PM

Tags for this Thread