Thread: Chams... sorta.

Page 11 of 13 FirstFirst ... 910111213 LastLast
Results 151 to 165 of 186
  1. #1
    Synns's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Gender
    male
    Posts
    5,176
    Reputation
    170
    Thanks
    2,554
    My Mood
    Bitchy

    Chams... sorta.

    Well.. new HS update coming to CA soon. WarRock just got updated and so will CA, VERY soon. I decided to release this!

    No Fog
    XHair
    Chams

    Always on...



    Crashes when you start a second game. Yes, I know, it's frustrating.

    Credits

    xFaith
    Gordon`
    Hans
    Croner
    Sheza <- weird British bloke xP
    JoshRose

    http://www.virustotal.com/analisis/a...36c-1250171531
    Last edited by Synns; 08-13-2009 at 09:49 AM.

  2. The Following 27 Users Say Thank You to Synns For This Useful Post:

    -CoNdEmNeD- (08-16-2009),4shotG (08-14-2009),ajt (08-13-2009),Azn210 (08-13-2009),ddd555 (08-13-2009),dfjsk (08-13-2009),Dmnbones (08-31-2009),egghelmet21 (08-16-2009),Ghty82 (08-16-2009),GreekSneak75 (09-25-2009),Hackiscool (08-24-2009),iChain (08-28-2009),indokido009 (09-05-2009),jawa12083 (08-14-2009),MaxQc562 (08-18-2009),Mick Thomson (09-05-2009),mikifajlo (08-14-2009),mrscandy (08-18-2009),nite2knight (08-14-2009),omar12 (08-15-2009),Pavilion360 (08-13-2009),playgames3 (09-05-2009),RoflMyWaffle (08-15-2009),semmel09 (08-18-2009),Shadowraccon (08-17-2009),SorMax2 (08-13-2009),ssj58trunks (08-13-2009)

  3. #151
    lalobon's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Lima - Peru
    Posts
    245
    Reputation
    10
    Thanks
    48
    My Mood
    In Love
    i'm gonna try it out :P

  4. #152
    n3m1s1s's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Torontonomnomnomom
    Posts
    1,754
    Reputation
    34
    Thanks
    232
    My Mood
    Fine
    No need to double post...



  5. #153
    mooserman's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    529
    Reputation
    7
    Thanks
    29
    My Mood
    Busy
    How come there are like now hacks that last more than one game around?
    [YOUTUBE]NsOG1khq8Rs[/YOUTUBE]

    ^^^Check Out the Crazy Black Chick that was on my Bus^^^






  6. #154
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    ???

    Isn't that good?
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  7. #155
    n3m1s1s's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Torontonomnomnomom
    Posts
    1,754
    Reputation
    34
    Thanks
    232
    My Mood
    Fine
    It is! too bad it crashes.



  8. #156
    4shotG's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    OFWGKTA
    Posts
    287
    Reputation
    11
    Thanks
    29
    My Mood
    Drunk
    Yeahhh i Use this hack with No recoil only thin is gotta restart ca 2nd Gamee. Still Good
    Hip Hop Saved My Life.

  9. #157
    Melikepie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,653
    Reputation
    12
    Thanks
    131
    My Mood
    Amazed
    Wish i'd seen it sooner so i could try it dam...

  10. #158
    wsxzaq's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    105
    Reputation
    10
    Thanks
    11
    My Mood
    Relaxed
    im trying to get 40post in an hour wish me luck

  11. #159
    brandonroy's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    2
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    my computer doesnt allow me to run rar files. when i open them, it comes up as a notepad

    would you be able to post this hack as a zip file?

    thanks

  12. #160
    -InvoKe's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    32
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Angry
    Iit's cool but im lookin for no d/c because it's so anyyoing!!


    [img]http://************.com/sig/016/-InvoKe.jpg[/img] <------ New acc Main got banned




    Help me raise my Habamon!

  13. #161
    random_person's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    around the corner
    Posts
    223
    Reputation
    10
    Thanks
    35
    My Mood
    Cheeky
    Omg this is leeched and it's been posted before.....

    FREE VIP COMBAT ARMS HACKS, just click it (I know i gave it a stoopid name)

    My
    M416 --> M416 camo HERE click me!
    my xmas themed mpgh loading screen click here
    M4A1 to Desert Warrior click me
    DEFAULT M16A3 TO M4A1 Desert warrior click here
    My m16 to MP5K mod click me


    OMG COD: MW3!!!!



  14. #162
    mongoose5697's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Atlantis
    Posts
    530
    Reputation
    13
    Thanks
    446
    My Mood
    Sneaky
    why did you bump an old thread

    Quote Originally Posted by Obama View Post
    You are a modding god
    You heard it from obama.











    Remember to thank me for my mods or if i helped you.

  15. #163
    teroristaboy's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Canada
    Posts
    317
    Reputation
    16
    Thanks
    17
    My Mood
    Confused
    nice chams 2 bad d/c after one game

  16. #164
    HaX00R's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Laval in Quebec, La belle province
    Posts
    454
    Reputation
    9
    Thanks
    102
    My Mood
    Cool
    oready posted


    U CAN'T SKIP, U CAN'T HIDDEN, U CANT PROTECT, U CAN ONLY DIE WHIT MaGNuM

  17. #165
    playgames3's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    on the internet
    Posts
    207
    Reputation
    9
    Thanks
    29
    ya whats with any chamm I try it only lasts for 1 game and it d/c the next game?





    I LOVE TO HACK.


Page 11 of 13 FirstFirst ... 910111213 LastLast

Similar Threads

  1. ESP/Chams For BHD 1.5.0.5 Arugs 1.2m: Undetected
    By sf0d in forum General Game Hacking
    Replies: 1
    Last Post: 11-05-2008, 03:31 PM
  2. anyone give me free cham?
    By warpebble in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 2
    Last Post: 05-24-2007, 11:03 AM
  3. Chams Ftw
    By ballin22 in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 5
    Last Post: 05-22-2007, 09:13 AM
  4. Does chams work here?
    By Spoking in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 0
    Last Post: 05-18-2007, 02:10 AM
  5. Chams!
    By Underglow450 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 50
    Last Post: 03-17-2007, 06:19 AM

Tags for this Thread