Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 78
  1. #1
    mshjr's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    weojfbgwj
    Posts
    55
    Reputation
    10
    Thanks
    5

    How to get HeadShot.exe aimbot to work more than one game /w chams

    Hey there all
    I was luky enough to grap tht aimbot while it was out

    Ne how i will give u a quick and ez setup of how to make the aimbot work more thn one game and with chams WOOT


    First off here's what u need
    1.) NeverBorns Bypass
    2.) Corndogs Tnt hack.dll
    3.) D3D9.dll
    4.) HeadShot.exe
    5.) ValkyrieMeM thingy (Idk why but the aimbot wouldnt run more thn one game w/o it)

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~

    1.) Firstly Open PerX or Valkyrie and set to auto inject into Engine.exe
    2.) I will not being uping the files simply because im too lazy
    3.) Alright in this order put the .dll's d3d9.dll, Tnthack.dll, Nbproductions.dll, valkyrieMeM.dll
    4.) Now open Headshot.exe as admin (Open Headshot.exe Before Ca But after perX)
    5.) Now start CA and w8 for everything to inject and go away (cept for the valkyrie mem)
    6.) Join a server then a chnnle then a game.
    7.) while in game press insert and put on Chams, Weapn chams, and fullbright
    8.) To use aimbot Hold the shift key
    9.) Have fun and thank me if i helped ^_^


    I take no credit for ne of these hacks
    All credit goes to the makers

    Btw Im using vista x64 running CA in Windows Xp sp2 compt mode

  2. The Following 4 Users Say Thank You to mshjr For This Useful Post:

    jacob16O6 (08-18-2009),Takezhi (08-17-2009),XGelite (08-18-2009),xTMx (08-18-2009)

  3. #16
    BARON's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,304
    Reputation
    11
    Thanks
    514
    Quote Originally Posted by Banned4life View Post
    what is this ValkyrieMeM thingy?
    Check the forum ,xfaith(also the maker of one of the forums most used injector) made a hack for nametags ,server hack ,and unlimited respawns and it actually works so its nice

  4. #17
    Faith's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Gender
    male
    Posts
    189
    Reputation
    28
    Thanks
    1,778
    Valkyrie is the name of the series of projects im doing related to hacking.
    Valkyrie Injector = Injector like perx
    ValkyrieMEM = Combat Arms trainer.
    Check FaithDEV for my latest applications.
    //Given permission by Dave to post a link to my blog.

  5. #18
    moralityboy's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    .............
    Posts
    389
    Reputation
    13
    Thanks
    38
    My Mood
    Bitchy
    llol i use ******** aimbot 24/7 its no virus u choob
    my chicken gave birth to a cow, what should i do now? i needed a chicken to give me eggs, but then i get a cow, god really screwed me on this...

    imma hungry so feedz me munchies >:3

  6. #19
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    /ban. It is advertisement
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  7. #20
    moralityboy's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    .............
    Posts
    389
    Reputation
    13
    Thanks
    38
    My Mood
    Bitchy
    dont ban dude hes not posting it o.O
    my chicken gave birth to a cow, what should i do now? i needed a chicken to give me eggs, but then i get a cow, god really screwed me on this...

    imma hungry so feedz me munchies >:3

  8. #21
    Banned4life's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    New York
    Posts
    1,256
    Reputation
    12
    Thanks
    111
    My Mood
    Buzzed
    anyone tested this yet

  9. #22
    moralityboy's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    .............
    Posts
    389
    Reputation
    13
    Thanks
    38
    My Mood
    Bitchy
    i wood but im too lazy D: sorry guys
    my chicken gave birth to a cow, what should i do now? i needed a chicken to give me eggs, but then i get a cow, god really screwed me on this...

    imma hungry so feedz me munchies >:3

  10. #23
    Daquon's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Somewhere in germany
    Posts
    1
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Bitchy
    Lol, I just found headshot.exe on Aimbot.com. Did you get it from there?

  11. #24
    moralityboy's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    .............
    Posts
    389
    Reputation
    13
    Thanks
    38
    My Mood
    Bitchy
    no its from rage k[i]..ngs website.im not gunna advertise tho o.O holy crap lolz22much is looking o.O
    my chicken gave birth to a cow, what should i do now? i needed a chicken to give me eggs, but then i get a cow, god really screwed me on this...

    imma hungry so feedz me munchies >:3

  12. #25
    whtlight's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Smokin trees
    Posts
    3,116
    Reputation
    -25
    Thanks
    413
    Download anywhere?
    50 grand every week, fuckin' rat budget.
    I win, always.

  13. #26
    moralityboy's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    .............
    Posts
    389
    Reputation
    13
    Thanks
    38
    My Mood
    Bitchy
    cant.if u download it has an advertisement with is against the rules.sorry man.help my habamon peesh i give u food lol
    my chicken gave birth to a cow, what should i do now? i needed a chicken to give me eggs, but then i get a cow, god really screwed me on this...

    imma hungry so feedz me munchies >:3

  14. #27
    FlamingoShakes's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    12
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Sneaky
    tried it and got a bunch of errors, the game couldn't even start
    Last edited by FlamingoShakes; 08-17-2009 at 09:55 PM.

  15. #28
    Dextral's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Helloworld.java
    Posts
    742
    Reputation
    52
    Thanks
    72
    My Mood
    Hungover
    jsut attach the links

  16. #29
    moralityboy's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    .............
    Posts
    389
    Reputation
    13
    Thanks
    38
    My Mood
    Bitchy
    poor noobs lol.w00t w00t 200th post i pwn lol
    my chicken gave birth to a cow, what should i do now? i needed a chicken to give me eggs, but then i get a cow, god really screwed me on this...

    imma hungry so feedz me munchies >:3

  17. #30
    mooserman's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    529
    Reputation
    7
    Thanks
    29
    My Mood
    Busy
    Does anyone know whats up with the red and green bars under you user name? they are kinda wierd being there....
    [YOUTUBE]NsOG1khq8Rs[/YOUTUBE]

    ^^^Check Out the Crazy Black Chick that was on my Bus^^^






Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast

Similar Threads

  1. HOW TO GET an087535's HACK TO WORK
    By gsu in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 18
    Last Post: 06-11-2009, 02:47 AM
  2. How to get the battlefield Ultimate hack working
    By zifra in forum Battlefield Heroes Hacks
    Replies: 0
    Last Post: 04-17-2009, 04:12 AM
  3. [TUT] How to get MPGH PUB v1.01 Working.
    By Zhellbound in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 145
    Last Post: 10-18-2008, 01:58 PM
  4. [Tutorial] How to get the Wall hack to work.
    By wr194t in forum WolfTeam Hacks
    Replies: 38
    Last Post: 03-01-2008, 03:52 AM
  5. How to get standard exe template for VB?
    By wakaraka in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 8
    Last Post: 10-17-2007, 06:43 PM

Tags for this Thread