Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 21
  1. #1
    satindemon4u's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,192
    Reputation
    12
    Thanks
    260
    My Mood
    Lonely

    [READ]Hold the polls![READ]

    Ok. Look at my profile to the left of your screen.

    Look when i joined.

    Now, when i joined this section was FILLED with hacks, some working, some new, some old, and some...well some broken.

    But now i have noticed something else that this section is starting to be full of.

    POLLS


    Yes, polls. Just now i went to the main hacks page for combat arms. You know how many polls were there?

    1 [X]
    3 [X]
    5 [X]
    7 [X]
    WRONG
    10 [XXXXXXXXXXXX]

    10 polls going at once. MOST of them useless nonsense. About the only one that is needed is the one to bring back the general section to the forums.

    So what i am i saying? STOP WITH THE POLLS. That dosnt mean go make a ton of posts with out polls either........

  2. The Following 3 Users Say Thank You to satindemon4u For This Useful Post:

    broly7 (08-25-2009),dontsassme (08-25-2009),ramiro12345 (09-11-2009)

  3. #2
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    I totally agree. Its just a spawn pool for spam and breeding ground for getting cheap post count. If your going to post a poll I would recommend the spam section.

    I was going to put this but decided not to >.<
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  4. #3
    satindemon4u's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,192
    Reputation
    12
    Thanks
    260
    My Mood
    Lonely
    Hehe...

    great minds think alike huh?


  5. #4
    Acen's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Have you checked under YOUR BED?!?!?!?!?!?!?!?!?
    Posts
    174
    Reputation
    10
    Thanks
    19
    My Mood
    Bitchy
    yeah me and user1 do think alike

  6. #5
    satindemon4u's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,192
    Reputation
    12
    Thanks
    260
    My Mood
    Lonely
    Hehehe. Good one, hopping in here like that.

  7. #6
    Acen's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Have you checked under YOUR BED?!?!?!?!?!?!?!?!?
    Posts
    174
    Reputation
    10
    Thanks
    19
    My Mood
    Bitchy
    want me to sluaghter you? i brought my knife to forums today just for a situation like this

  8. #7
    satindemon4u's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,192
    Reputation
    12
    Thanks
    260
    My Mood
    Lonely
    DO IT!

    lol

  9. #8
    daniellasin's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    418
    Reputation
    11
    Thanks
    62
    My Mood
    Aggressive
    i agree.....

  10. #9
    Grim's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    5,362
    Reputation
    112
    Thanks
    3,781
    My Mood
    Cynical
    its always been full of spam threads and polls.. just that back when you joined and even when i joined myself, the coders on mpgh were on a lucky streak with having everything able to work.. now they are in a rut cuz its harder to get anything working.. gotta give the coders time to get something working, and until then, most people on here are just gonna be makin goofy threads to try and pass the time
    Want to see my programs?
    \/ CLICK IT BITCHES \/

  11. #10
    satindemon4u's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,192
    Reputation
    12
    Thanks
    260
    My Mood
    Lonely
    I realize that...but there are a LOT of goofy threads :/

  12. #11
    dontsassme's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    uhh......
    Posts
    1,139
    Reputation
    30
    Thanks
    155
    My Mood
    Fine
    I vote you delete all polls in the CA section.

  13. #12
    Corndog's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Salem, NH
    Posts
    10,139
    Reputation
    526
    Thanks
    2,906
    WHO WANTS TO MAKE A POLL TO STOP POLLS?


    12 POLLS CURRENTLY ON THE FIRST+SECOND PAGE.

    9 On The First.

  14. #13
    satindemon4u's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,192
    Reputation
    12
    Thanks
    260
    My Mood
    Lonely
    told ya corndog.

    its re-goddamn-diculus

  15. #14
    Mouzie's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Saegertown
    Posts
    9,151
    Reputation
    520
    Thanks
    2,036
    My Mood
    Happy
    Hush, I make good goofy threads. :3

  16. #15
    satindemon4u's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,192
    Reputation
    12
    Thanks
    260
    My Mood
    Lonely
    HAHAHA

    Im not saying just you mouz

    People in general. :/

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. What is Better? Take The Poll
    By xxjakeoxx98 in forum C++/C Programming
    Replies: 20
    Last Post: 03-11-2009, 06:53 PM
  2. {Selling}RS Working Pass Cracker+Site to get all the proxys and read etc...
    By White Mask in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 19
    Last Post: 12-12-2007, 07:12 PM
  3. [Pls dave, Fix it!!] U can't use the trainers made in CE? read this!!
    By juanitobalde in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 4
    Last Post: 04-24-2007, 03:27 PM
  4. OMG, Read The News?!
    By arunforce in forum General
    Replies: 23
    Last Post: 09-19-2006, 08:00 PM
  5. [Tutorial] Reading from the CMD line
    By shercipher in forum C++/C Programming
    Replies: 7
    Last Post: 04-04-2006, 01:49 PM

Tags for this Thread