Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Poif's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    287
    Reputation
    10
    Thanks
    66
    My Mood
    Cold

    That free Vip thred

    Your welcome to close this.
    Where did the Free Vip link go where if you click it that guy dances and you cant close it? Coz i opened it on my mums laptop =/

    Sorry it got sent to spammers corner and got closed =/, i fucken opened it i hope it goes away when my mum turns on her laptop =/
    Last edited by Poif; 08-30-2009 at 04:07 AM.

  2. #2
    Vizz's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    male
    Location
    Five ★'s
    Posts
    3,245
    Reputation
    112
    Thanks
    1,968
    My Mood
    Bored
    Rickrolled?

    http://smouch.net/

  3. #3
    Luke420's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    The Computer :/
    Posts
    6,711
    Reputation
    436
    Thanks
    803
    My Mood
    Cold
    Quote Originally Posted by v1kash View Post
    wow lmao dont post that gay shit

  4. #4
    trex's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    In a house in AUSTRALIA FTW!!!
    Posts
    684
    Reputation
    16
    Thanks
    84
    My Mood
    Amused
    Is that the website? i think obama got hit by that xD he was like. dang, got me. haha. i was gonna click, but i just got a keylogger so i aint risking nothing. that reminds me. im gonna write him a story just to piss him off xD (or her)


  5. #5
    DonMadawg's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    miami
    Posts
    1,135
    Reputation
    8
    Thanks
    100
    My Mood
    Mellow
    it wa sjsut an idiot noob who thought he was funny



  6. #6
    Poif's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    287
    Reputation
    10
    Thanks
    66
    My Mood
    Cold
    lol yeah i clicked it.... i hope it goes away lol. It kept moving from side to side so i closed it with task manager and when u opened up firefox it was still there. But then power in my mums laptop went out so it shut down

    Edit: Donmadwg did u copy sum other guys sig? coz i've seen that with someone elses name on it b4...

  7. #7
    trex's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    In a house in AUSTRALIA FTW!!!
    Posts
    684
    Reputation
    16
    Thanks
    84
    My Mood
    Amused
    Well... i got hit by something like that, but it was anal sex with men. EEEWWWW... xD Also, i just shut it down and it fixed it xD


  8. #8
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    Yes He copied justine's and He copied mine. Dave already removed it...

    >.< That means brute force...

    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




Similar Threads

  1. Want free VIP hacks?? (its not advertisement)
    By cline_colin in forum General
    Replies: 15
    Last Post: 11-05-2008, 08:35 PM
  2. omg new free vip
    By mgrung in forum Spammers Corner
    Replies: 16
    Last Post: 10-27-2008, 08:31 PM
  3. Free VIP TODAY!
    By Kurbyz in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 1
    Last Post: 09-11-2007, 08:58 PM
  4. SOTW #6 + 2 weeks FREE VIP
    By arunforce in forum Hack/Release News
    Replies: 0
    Last Post: 02-17-2007, 12:00 PM

Tags for this Thread