Page 27 of 27 FirstFirst ... 17252627
Results 391 to 405 of 405
  1. #1
    satindemon4u's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,192
    Reputation
    12
    Thanks
    260
    My Mood
    Lonely

    [Working]CHAMS[Working]

    SPEEDHACK !!!MUST!!! BE RUNNING FOR THIS TO WORK. IF YOU DO NOT WISH TO SPEED HACK THEN SET THE SPEED AT 1.0 WHEN PROMPTED TO DO SO (this is how it is for me anyway)

    I did NOT make this.

    ORIGINAL POST::: http://www.mpgh.net/forum/164-combat...hack-pack.html

    CREDITS:
    ddd555

    This little post is to let you know these are STILL WORKING

    INJECTION ORDER FOR THE ENTIRE THING...Remember that you MUST run speedhack with it

    1. Open Perx (as admin on Vista)
    2. Open a 2nd Perx (admin on vista)
    3. Set CA to Windows 2000 compatibility
    4. Set both to inject into Engine.exe
    5. In one Perx inject the following in this order: d3d9.dll, EliteHackBastard V2.1.dll, Bypasss.dll
    6. In the other PerX inject the following: NBspeedhack.dll
    7. Do NOT inject the speedhack bypass CA will crash.
    8. Make sure both Perx's are set to auto inject and to close when finished.
    9. Start and Run CA
    10. A small box will pop up with the new speed and sleep time. Dont touch the sleep time. Set the speed to 1.4 if you DO want to speed hack. Set the speed to 1.0 if you do NOT want to speed hack.
    11. turn the following things off for the Chamms: Wireframe, weapon chams, head chams.

    Virus Total:
    Virustotal. MD5: 3a60a876870e4d4692147ab05e8c1e57 Riskware.Tool.inj.268800 Trojan.Generic.2242157 SPR/Tool.inj.268800
    His also has 19/41

    Give thanks to me for letting you know this and giving some directions...if you didnt know already

    GIVE BIG THANKS TO ddd555 FOR MAKING THESE CHAMMS




    Download:
    Last edited by satindemon4u; 09-10-2009 at 04:50 PM.

  2. The Following 50 Users Say Thank You to satindemon4u For This Useful Post:

    actafool1 (09-22-2009),adrian45 (09-17-2009),Alex1002 (09-10-2009),armed007sg (09-10-2009),austin4324 (09-15-2009),AWESOMELY COOL (09-18-2009),b00mBoxMonkey (09-10-2009),Beliinzo (09-13-2009),bleach1221 (09-14-2009),bobthestoner (09-11-2009),callenbs (09-09-2009),chain1 (09-12-2009),combatnoob3 (09-09-2009),crocogator7 (09-13-2009),dadirty (09-09-2009),darkonezu (09-13-2009),ddeae1 (09-11-2009),DibsVsYogos (09-13-2009),ebildude (09-12-2009),Fub (09-12-2009),gabpayettgab (09-13-2009),gimpydomis (09-13-2009),Gobblin87m (09-14-2009),GridMaster (09-10-2009),gtfo (09-13-2009),IceGuru (09-10-2009),imablah (09-10-2009),jacksimon12 (09-12-2009),Jako87 (09-09-2009),joeiscrazy1 (09-21-2009),Jordagill (09-12-2009),k3nshin20 (09-09-2009),mariajosef (09-12-2009),mexkill (09-13-2009),miyavixd (09-12-2009),mrosack (09-21-2009),powerwoofer (09-13-2009),privatebomley (09-15-2009),ramiro12345 (09-12-2009),sampunhar (09-18-2009),selo-prinz (09-10-2009),shafi786 (09-09-2009),Shatta540 (09-21-2009),spadezs235 (09-11-2009),t-bomb (09-13-2009),tegezee (09-09-2009),The Doctor (09-10-2009),thekingbx321 (09-12-2009),truong (09-19-2009),yellowtrack44 (09-17-2009)

  3. #391
    CRUSTY's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    ._.
    Posts
    8,016
    Reputation
    161
    Thanks
    497
    My Mood
    Pensive
    Mlkey I think it's funny when you spam on several old threads for more posts.

    Yeah, patched for me... All of the chams are patched for me

    EDIT: I realize I am also spamming, and I am a choob, etc etc...

    Yeah, whatever, I just wanted to point out that he is pissing me off...
    Last edited by CRUSTY; 09-23-2009 at 09:46 PM.

  4. #392
    dohp111's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    727
    Reputation
    14
    Thanks
    176
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by CRUSTY View Post
    Mlkey I think it's funny when you spam on several old threads for more posts.

    Yeah, patched for me... All of the chams are patched for me
    Lol your basically doing the same thing.

    (If you respond back telling me i'm doing the same thing then STFO choob )

    WOOT 69 post lol

    BTW this is leeched and patched
    FREE NX [LEGIT!]




    Ftgamer.com is part of MPGH it's the VIP site for ous

  5. #393
    Dr.Dental's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Aus
    Posts
    4,197
    Reputation
    180
    Thanks
    545
    My Mood
    Busy
    Lol yeah this is also patched for me

  6. #394
    THExBOOGEYMAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    57
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Devilish
    ...not only has this been patch for awhile but all you do is leech!

  7. #395
    The Doctor's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Posts
    21
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Psychedelic
    Well if it's patched then stop fucking bumping it! (i did not bump this)

  8. #396
    Resaun's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    SkyFall...
    Posts
    1,985
    Reputation
    97
    Thanks
    178
    My Mood
    Amused
    This isn't patched for me.... It still works, and if u use it right it will for you... All it does is makes the enemy visible without using any colors, mainly like a wallhack would & yea u get speed with it... lol
    Last edited by Resaun; 09-24-2009 at 06:12 AM. Reason: Missing Text
    Rèsaun









    Press Thanks & Rep Me If I Helped You....

  9. #397
    gtfo's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Ching Chong Land
    Posts
    1,415
    Reputation
    65
    Thanks
    105
    My Mood
    Psychedelic
    it works u mther fking choobs altho im a choob IT WORKS FFS i am not lying

  10. #398
    gtfo's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Ching Chong Land
    Posts
    1,415
    Reputation
    65
    Thanks
    105
    My Mood
    Psychedelic
    THANK ME plz the buuton is not very far

  11. #399
    1337_Me's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    female
    Location
    BASEMENT
    Posts
    390
    Reputation
    19
    Thanks
    50
    My Mood
    Relaxed
    Quote Originally Posted by satindemon4u View Post
    Not patched so stfu.

    MODS: Test this. If it IS patched then lock it.
    They are patched, obviously there is no way ive only gotten them to work 1 game then i have to restart combat arms, stop being gay and ignorant you leeching noob.

    Hey resaun you said you got it working no d/c, let us know, unless ur alier >>.
    Last edited by 1337_Me; 09-24-2009 at 01:02 PM.

  12. #400
    1337_Me's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    female
    Location
    BASEMENT
    Posts
    390
    Reputation
    19
    Thanks
    50
    My Mood
    Relaxed
    DELETE THIS Accidently clicked reply twice!

  13. #401
    Stephen's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    Engine.exe
    Posts
    4,690
    Reputation
    184
    Thanks
    1,147
    My Mood
    Aggressive
    People PLEASE stop bumping...

  14. #402
    ZippoFreak's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    US
    Posts
    811
    Reputation
    10
    Thanks
    43
    My Mood
    Lurking
    You just did it too -.-

  15. #403
    satindemon4u's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,192
    Reputation
    12
    Thanks
    260
    My Mood
    Lonely
    Quote Originally Posted by 1337_Me View Post
    They are patched, obviously there is no way ive only gotten them to work 1 game then i have to restart combat arms, stop being gay and ignorant you leeching noob.

    Hey resaun you said you got it working no d/c, let us know, unless ur alier >>.
    Not leaching dumb fuck.

    Im telling people how to get it to work. If you didnt notice i gave credit, besides i dont even use these chamms anymore.

    It does work for one game UNLESS you reinject after EVERY match.

    So shut the fuck up.

  16. #404
    GridMaster's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Xbox Dashboard
    Posts
    1,629
    Reputation
    54
    Thanks
    204
    Tis patched. Always crashes about a minute into game.
    Tried several copmat combos.
    Tried several injectors.
    Tried a few different bypasses.
    Nothing.
    Crashes.

    Quote Originally Posted by Dave84311 View Post
    Boys and girls, this is what we call a retard.

  17. #405
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    /Closed upon request
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




Page 27 of 27 FirstFirst ... 17252627

Similar Threads

  1. [Request] Working Chams for CA that runs with vista
    By Billnkat in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 7
    Last Post: 10-08-2008, 09:06 AM
  2. [TUT]Get Chams Working Again!
    By Tjrulesz in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 58
    Last Post: 08-26-2008, 06:01 PM
  3. cant get the preinstalled chams to work..
    By longjohnisme in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 1
    Last Post: 08-08-2008, 10:30 AM
  4. need one chams with work after update
    By gabiruskt in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 6
    Last Post: 08-07-2008, 03:04 PM
  5. Does chams work here?
    By Spoking in forum WarRock Korea Hacks
    Replies: 0
    Last Post: 05-18-2007, 02:10 AM

Tags for this Thread