Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 31
  1. #1
    essembi's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Posts
    31
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Cool

    Smile some working bypass

    ok then, last night i was surfing in internet and i found a LOT of working Bypass !!

    u have just to inject them with perX...

    DO NOT INJECT ALL THE BYPASS LIKE ONE SHOT IT WILL FUCK UR COMBAT ARMS !!

    there is the Bypass name's
    Bypass.dll
    d3d9.dll
    HackShield_CheatEngine_Bypass For Combat Arms.dll
    NBproductions.dll
    Use CE or MHS bypass.dll

    Virus Scan

    http://www.virustotal.com/fr/analisi...b4c-1253909228
    Last edited by User1; 10-05-2009 at 08:50 PM.

  2. The Following User Says Thank You to essembi For This Useful Post:

    lilbre88 (09-25-2009)

  3. #2
    Corndog's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Salem, NH
    Posts
    10,139
    Reputation
    526
    Thanks
    2,906
    virus scan link, not copy and paste.

    were not idiots...


    we have/had all of these, and they should have false positives. either you are a moron and dont know what false positives are, or you are giving us viruses.

  4. #3
    bug_NOT_ME's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    265
    Reputation
    10
    Thanks
    98
    My Mood
    Mellow
    Quote Originally Posted by Corndog View Post
    virus scan link, not copy and paste.

    were not idiots...


    we have/had all of these, and they should have false positives. either you are a moron and dont know what false positives are, or you are giving us viruses.

    Same thing...


  5. #4
    essembi's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Posts
    31
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Cool
    ya he's noob

  6. #5
    caspstaytrueXD's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Where the Bud, Flows & Graffiti be at New York
    Posts
    640
    Reputation
    10
    Thanks
    98
    My Mood
    Psychedelic
    This Was Posted Ages ago -___-
    Doesnt People read other threads besides the ones in the 1st page

  7. #6
    essembi's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Posts
    31
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Cool
    aww sorry
    then /close it

  8. #7
    caspstaytrueXD's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Where the Bud, Flows & Graffiti be at New York
    Posts
    640
    Reputation
    10
    Thanks
    98
    My Mood
    Psychedelic
    Hmmm !
    For once he aint get mad starting another Thread in Rage xD

  9. #8
    mariofan901's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Hanging in CA section/Helping.
    Posts
    772
    Reputation
    13
    Thanks
    290
    None of these work fully as they use to either.

  10. #9
    essembi's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Posts
    31
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    My Mood
    Cool
    lol omg im cool today XD

  11. #10
    Zoom's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Gender
    male
    Location
    Your going on my 24/7 DDoS hit list.
    Posts
    8,561
    Reputation
    127
    Thanks
    5,912
    My Mood
    Happy
    Leach from GK! Choob
    -Rest in peace leechers-

    Your PM box is 100% full.

  12. #11
    metalfrost's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    in my 64 jackin the bitches and slappen the hoes
    Posts
    379
    Reputation
    14
    Thanks
    39
    My Mood
    Buzzed
    hey dont call this kid a noob and stuff he was just tryin to help out ^^
    METAL ALL DAY EVERYDAY!!

    ----♥♥-♥♥----Put This
    ---♥♥---♥♥---In Your
    ---♥♥---♥♥---Sig If
    ---♥♥---♥♥---You Know
    ----♥♥-♥♥----Someone
    -----♥♥♥-----Who Died Or Is Suffering
    ----♥♥-♥♥----from
    ---♥♥---♥♥---Cancer


  13. #12
    Corndog's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Salem, NH
    Posts
    10,139
    Reputation
    526
    Thanks
    2,906
    Quote Originally Posted by metalfrost View Post
    hey dont call this kid a noob and stuff he was just tryin to help out ^^
    who cares...
    due to low post count, we can call him whatever we want to.
    you don't gain your MPGH rights til about 250 posts.
    doesn't anybody read the ToS/ToU anymore?

  14. #13
    caspstaytrueXD's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Where the Bud, Flows & Graffiti be at New York
    Posts
    640
    Reputation
    10
    Thanks
    98
    My Mood
    Psychedelic
    Lmaoo yeah anyone under 250 is considered what everyone else w/ High posts wants him to be Good thing im not under 250 & i been on this site since January this is jus my 3rd account b/c i dont wanna hear anyone say "ohh you only been here for a month so stfu"

  15. #14
    Corndog's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Location
    Salem, NH
    Posts
    10,139
    Reputation
    526
    Thanks
    2,906
    Quote Originally Posted by caspstaytrueXD View Post
    Lmaoo yeah anyone under 250 is considered what everyone else w/ High posts wants him to be Good thing im not under 250 & i been on this site since January this is jus my 3rd account b/c i dont wanna hear anyone say "ohh you only been here for a month so stfu"
    Is your 'period' key broken?
    nah..you fall into the catagory still. You dont know how to make sentences that are understandable.

  16. #15
    caspstaytrueXD's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Location
    Where the Bud, Flows & Graffiti be at New York
    Posts
    640
    Reputation
    10
    Thanks
    98
    My Mood
    Psychedelic
    Quote Originally Posted by Corndog View Post
    Is your 'period' key broken?
    nah..you fall into the catagory still. You dont know how to make sentences that are understandable.
    Thats MEGA HEAD [ Dont know what it means ohh well ]
    Just because im not like you who Doesnt get off MPGH at all & does nothing but post [ Even though you been helpful im not gonna lie ]
    && You think i care if im under that category NOO!
    to them i might be but i know what category im in so yeah
    Btw thats how i write since im always on AIM talking to my friends so yeah . . .

Page 1 of 3 123 LastLast

Similar Threads

  1. we are w8ting some 1 to provide or released the working bypass
    By d1v1ne in forum Blackshot Hacks & Cheats
    Replies: 3
    Last Post: 07-30-2009, 03:01 PM
  2. LVL 16 wr account + Working Bypass + Some hacks for a retail code
    By eusker03 in forum Trade Accounts/Keys/Items
    Replies: 2
    Last Post: 06-11-2007, 04:49 AM
  3. tradiing real working bypass for lvl 14 and up warrock account
    By gmgundamx7 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 10
    Last Post: 04-29-2007, 10:53 AM
  4. ok i trade working bypass
    By aprill27 in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 2
    Last Post: 04-25-2007, 11:48 AM
  5. Working Bypass
    By Jeckels in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 27
    Last Post: 04-24-2007, 06:52 PM