Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16
  1. #1
    prefire420's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    Under Ground!
    Posts
    102
    Reputation
    11
    Thanks
    17
    My Mood
    Angry

    Tryingto upload a aimbot!!

    Thank you Liz!!Liz for Gmod Now!!!!!
    Last edited by prefire420; 10-08-2009 at 12:38 AM.

  2. #2
    Liz's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    female
    Location
    Karnaca
    Posts
    30,717
    Reputation
    4094
    Thanks
    17,862
    My Mood
    Aggressive
    you have to put it in a rar, add virus scan and a screenshot of aimbot at work.


    Click Here to Become a MPGH Premium Member by Donating $25 or More.

    If anyone claims to be me via MSN/Skype/Email or any other source outside of MPGH private or visitor messages, IT'S NOT ME!
    They are trying to trick or scam you. Report them immediately and PM me here for verification.
    "Don’t confuse my personality with my attitude. My personality is who I am. My attitude depends on who you are." — Frank Ocean
    Moderator: 5/2009-10/2009 | GMod: 10/2009-10/2010 | Staff Administrator: 10/2010-Present
     
    Stupid/Pointless Private messages = SPAM, SPAM = BAN.

  3. #3
    linuxandmegasrulz's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Posts
    374
    Reputation
    11
    Thanks
    54
    My Mood
    Amused
    rofl nice VIRUS.........................jk but you dont sound suspicious AT ALL

    Mr.Anderson.................

  4. #4
    prefire420's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    Under Ground!
    Posts
    102
    Reputation
    11
    Thanks
    17
    My Mood
    Angry
    lol funny But when i rename to a .rar it wont open!!!!

  5. #5
    Liz's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    female
    Location
    Karnaca
    Posts
    30,717
    Reputation
    4094
    Thanks
    17,862
    My Mood
    Aggressive
    -sigh.. you dont rename it, you put it in an archive.. aka a rar or zip.


    Click Here to Become a MPGH Premium Member by Donating $25 or More.

    If anyone claims to be me via MSN/Skype/Email or any other source outside of MPGH private or visitor messages, IT'S NOT ME!
    They are trying to trick or scam you. Report them immediately and PM me here for verification.
    "Don’t confuse my personality with my attitude. My personality is who I am. My attitude depends on who you are." — Frank Ocean
    Moderator: 5/2009-10/2009 | GMod: 10/2009-10/2010 | Staff Administrator: 10/2010-Present
     
    Stupid/Pointless Private messages = SPAM, SPAM = BAN.

  6. #6
    prefire420's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    Under Ground!
    Posts
    102
    Reputation
    11
    Thanks
    17
    My Mood
    Angry
    How do you do that? Put it in an archieve??

  7. #7
    linuxandmegasrulz's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Posts
    374
    Reputation
    11
    Thanks
    54
    My Mood
    Amused
    rofl.....newbie..............winrar buddy google it


    ROFL NICE EDIT TO THE POST LIZ....that was funny
    Last edited by linuxandmegasrulz; 10-08-2009 at 12:38 AM.

    Mr.Anderson.................

  8. #8
    iownageXD's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    1,231
    Reputation
    61
    Thanks
    178
    My Mood
    Angelic
    lolol..
    I doubt he has a working aimbot >.>

  9. #9
    prefire420's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    Under Ground!
    Posts
    102
    Reputation
    11
    Thanks
    17
    My Mood
    Angry
    Wait till it get's approved Dick fuck. What was the least you tried to do for members here??

  10. #10
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    Quote Originally Posted by prefire420 View Post
    Wait till it get's approved Dick fuck. What was the least you tried to do for members here??
    Sorry to say but he actually helped out a lot...
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  11. #11
    iownageXD's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Australia
    Posts
    1,231
    Reputation
    61
    Thanks
    178
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by prefire420 View Post
    Wait till it get's approved Dick fuck. What was the least you tried to do for members here??
    Fucking idiot, you were hardly here.
    I've released around 7 unlimited respawn, nametag and recruit-kilo-sergeant server hacks here one by one after each patch.. >.>

  12. #12
    zlavik's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    male
    Location
    ƵĻÆVÍĶ
    Posts
    839
    Reputation
    18
    Thanks
    103
    My Mood
    Angelic
    wrong section? and close this caz he had been helped?!

  13. #13
    prefire420's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Location
    Under Ground!
    Posts
    102
    Reputation
    11
    Thanks
    17
    My Mood
    Angry
    Lol they closed it/.. Google valve aimbot, I got it to shoot when i move my curser over a red cham body but i cant get it to aim at them instead it fires for me instead of aiming but i am working on it and will repost it with instructions o get it to work!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  14. #14
    viinnh's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    female
    Posts
    5
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    ok goodluck buddy im srs goodluck no sarcasm

  15. #15
    JiuDian's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Victoria, Australia
    Posts
    24
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Psychedelic
    LOL. what a noob... it's normally best to do some research before you try anything (in my opinion) and also learn how to spell

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. GBWC Aimbot
    By Super-Man in forum GunBound Hacks / Bots
    Replies: 7
    Last Post: 08-05-2010, 06:49 PM
  2. Hacks for Warrock (Aimbot, Wallhack)
    By Clarity in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 32
    Last Post: 01-19-2006, 06:30 PM
  3. [SEARCHING] Color Aimbot v3
    By stfustfu in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 4
    Last Post: 01-13-2006, 03:51 AM
  4. GPS Aimbot
    By Paolo1993 in forum Hack Requests
    Replies: 0
    Last Post: 01-09-2006, 04:10 AM
  5. America's Army aimbot
    By garebear in forum General Game Hacking
    Replies: 6
    Last Post: 12-30-2005, 05:52 PM