Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 71
  1. #1
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy

    MPGH Public Add-On Utility for Nov 11, 2009 Release

    Hello guys, I have updated it to be compatible with the new features as well as fixed the Chams configuration settings so it'll now work.

    Steps:

    1. Download Dave's new Pub: http://www.mpgh.net/forum/164-combat...11-2009-a.html
    2. Extract and place his files accordingly.
    3. Download the utility attached on this thread.
    4. Select the correct items, configure the Chams and hit "Apply"
    5. Start up CA and Pwn.
    6. Come back and give feedback rep and thx

    Hope you enjoy!

    VS: Virustotal. MD5: 40cc7d85e0de094f685658a0b8c9b543 Worm.MSIL

    MPGH Pub GUI Add-On.zip MD5:40cc7d85e0de094f685658a0b8c9b543 - VirSCAN.org 5% Scanner(s) (2/37) found malware!

    (Its a false positive as a worm because of the new added window mode, the same false positive is on my window mode utility)




    Enjoy!
    Last edited by Liz; 11-14-2009 at 01:56 AM.
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  2. The Following 23 Users Say Thank You to User1 For This Useful Post:

    -XpliCitt- (11-12-2009),10codyk (12-06-2009),breaksafe (11-13-2009),DarkRafinha (11-16-2009),deathninjak0 (11-15-2009),devons12 (12-06-2009),dragondcd (12-27-2009),Fatty* (11-17-2009),GridMaster (11-12-2009),harper3372 (11-12-2009),Jabes2345 (11-17-2009),jmend736 (11-12-2009),JOCam (11-20-2009),jorgebxxio (11-12-2009),kandel123 (12-06-2009),leon_scott (11-19-2009),looneytoon43 (11-24-2009),MINIYOGUI (12-06-2009),ScathDeSolas (12-18-2009),ScRuFF.09 (11-16-2009),Slimjim880 (12-01-2009),UR1 (11-13-2009),UTStrad (11-13-2009)

  3. #16
    JIGS4W's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,912
    Reputation
    48
    Thanks
    156
    I like this.... a lot


  4. #17
    D Worm's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Gender
    male
    Posts
    283
    Reputation
    14
    Thanks
    373
    My Mood
    Aggressive
    good job.. could come in good use.. i think u couldve made it look a little better but i understand u was probably in a hurry so gj

  5. #18
    gtfo's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    Ching Chong Land
    Posts
    1,415
    Reputation
    65
    Thanks
    105
    My Mood
    Psychedelic
    Grrrrrr still dont work D/C at login...

  6. #19
    SpaceMan's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    I forgot. :/
    Posts
    4,291
    Reputation
    162
    Thanks
    896
    My Mood
    Pensive
    It's working for me btw. And i'm using Dave's Updated Hack. The one with No Recoil. The Best Combination is Red and Blck

  7. #20
    Amaurys-RD's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Location
    Santiago, Dominican Republic
    Posts
    198
    Reputation
    10
    Thanks
    32
    My Mood
    Devilish
    Nice Buddy, Im Gonna use it
    THIS IS MY SIG

  8. #21
    deathninjak0's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    1,512
    Reputation
    12
    Thanks
    294
    My Mood
    Cool
    Wheres the download o.o

  9. #22
    daniellasin's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    418
    Reputation
    11
    Thanks
    62
    My Mood
    Aggressive
    this is sick nice corndog

  10. #23
    Heghogies's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Posts
    183
    Reputation
    14
    Thanks
    81
    My Mood
    Amused
    [BANNED]User1


    affffffff pfffffttt
    Got bitchy with Dave, eh?


    Quote Originally Posted by Luizfe View Post
    I hate them gold mods.
    They're like herpes: Everyone haves 'em.

  11. #24
    my80chevette's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    House
    Posts
    44
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    My Mood
    Goofy
    Uhhh I looked but cant find the updated gui???? Where the heck is the link? Virus scan and shot are there but no file. Or am I going blind?

  12. #25
    Teiva's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    13
    Reputation
    10
    Thanks
    18
    Wow very Nice.

    Good Job

  13. #26
    H0PE's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    13
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    My Mood
    Cheerful
    Yea it does look very nice,i will try it

  14. #27
    xzrocket's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    male
    Posts
    32
    Reputation
    10
    Thanks
    1
    My Mood
    Amazed
    the attatchment has been removed =(

  15. #28
    -XpliCitt-'s Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    Spokane, Washington
    Posts
    3,231
    Reputation
    63
    Thanks
    2,271
    My Mood
    Tired
    Closed until further notice.

  16. #29
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    /Bump

    Attachment added back and opened.

    Thx liz.
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  17. #30
    iceman666999's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Gender
    male
    Location
    on the stairway to heaven
    Posts
    265
    Reputation
    10
    Thanks
    66
    My Mood
    Breezy
    Thanks sooo much :P

    Oh, and by the way does this work if u inject the file, because i found JD09's way of injecting the dll made it lagg less...
    Last edited by iceman666999; 11-14-2009 at 01:56 PM.
    U gotta admit, that's funny...LOL


    Originally posted by FPS Russia
    "In Soviet Russia, pussy eats you!"

    PRESS THANKS, DON'T SAY IT

Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast

Similar Threads

  1. How to get MPGH Public Hack to work for Vista users
    By Bacardi151 in forum Combat Arms Help
    Replies: 104
    Last Post: 03-17-2010, 01:42 AM
  2. How to get MPGH Public Hack to work for Vista users
    By Bacardi151 in forum Combat Arms Discussions
    Replies: 18
    Last Post: 11-14-2009, 06:42 PM
  3. How to get MPGH Public Hack to work for Vista users
    By Bacardi151 in forum Combat Arms Help
    Replies: 0
    Last Post: 11-13-2009, 03:06 PM
  4. [Release] [Beta]MPGH Public Add-On Utility/Easy RGB Picker
    By User1 in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 48
    Last Post: 11-12-2009, 06:59 PM
  5. Tip for MPGH Public
    By AtSpZr in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 3
    Last Post: 10-19-2008, 03:17 PM