Thread: By the way...

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 29 of 29
  1. #1
    Sharpe's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    Dont worry about it
    Posts
    1,219
    Reputation
    15
    Thanks
    99

    By the way...

    If you hack, you suck. Simple as that. If you hack, you obviously suck too bad to beat people legit. Us legit players are better than you, we can actualy play the game fairly and win. If there were no hackers, you would have more things to do because Nexon would not have to spend half their time 'improving' their hackshield. So, FUCK ALL YOU HACKERS.
    Sexy sig ujelly?

  2. The Following User Says Thank You to Sharpe For This Useful Post:

    GTKillaZZZ (11-14-2009)

  3. #16
    BARON's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Posts
    2,304
    Reputation
    11
    Thanks
    514
    Coming From The "Legit" Player On A Hacking Site?

  4. #17
    Tynas's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    77
    Reputation
    10
    Thanks
    3
    My Mood
    Amazed
    Thanks for the rage

  5. #18
    Disturbed's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Gender
    male
    Posts
    10,405
    Reputation
    1063
    Thanks
    2,559
    Quote Originally Posted by Sharpe View Post
    If you hack, you suck. Simple as that. If you hack, you obviously suck too bad to beat people legit. Us legit players are better than you, we can actualy play the game fairly and win. If there were no hackers, you would have more things to do because Nexon would not have to spend half their time 'improving' their hackshield. So, FUCK ALL YOU HACKERS.
    Comming from a guy with 1,000 post on a HACKING website.

    /Fail.


  6. #19
    imgunna's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Posts
    298
    Reputation
    9
    Thanks
    21
    My Mood
    Amused
    well ermmmm he is on a hacking site and well he is raging at *us* in the combat arms section because he is mad cause someone prob tapped him

  7. #20
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    Wow sharpie, what a hypocryte. Why don't you ask for your acc permabanned, make a new one, use a proxy THEN try to fool us that ur legit.
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  8. #21
    obama#2's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    125
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    My Mood
    Amused
    i dont suck at CA i just lag a whole lot thats y i hack
    and btw ur asking for a ban if u dont like hacking GTFO this site

  9. #22
    User1's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Above the influence
    Posts
    4,085
    Reputation
    61
    Thanks
    4,294,967,295
    My Mood
    Crappy
    Oh and if you saw his sig b4, it said:

    I = not hypocrite
    Any donations would help


    Quote Originally Posted by Bombsaway707

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Blood

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Alby-kun


    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Ali

    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by CodeDemon
    HOLY SHIT ITS USER1
    Quote Originally Posted by Jussofresh View Post
    HOLY SHIT ITS USER1!
    [21:13] CoderNever: HOLY SHIT ITS USER1!
    Yes it is me... Yup Yup




  10. #23
    ROUGHS3X's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    MPGH's resident persona non grata.
    Posts
    3,368
    Reputation
    38
    Thanks
    481
    My Mood
    Amused
    Let's see. YOU have 1,106 posts on a hacking forum and you're not at all interested in hacking?

    Good day kind douche *cough* I mean sir.

  11. #24
    (Corndog)'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    260
    Reputation
    19
    Thanks
    25
    Don't Play A F2P FPS On The PC If You Don't Want Hackers.
    The Only Games That Don't Have Hackers Are Console Games.
    May I Reccomend MW2 For The 360?

  12. #25
    rifleman14's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    male
    Posts
    340
    Reputation
    10
    Thanks
    44
    My Mood
    Twisted
    Quote Originally Posted by Sharpe View Post
    If you hack, you suck. Simple as that. If you hack, you obviously suck too bad to beat people legit. Us legit players are better than you, we can actualy play the game fairly and win. If there were no hackers, you would have more things to do because Nexon would not have to spend half their time 'improving' their hackshield. So, FUCK ALL YOU HACKERS.
    If u dont hack why r u at this site.I hate dumb noobs like this.

  13. #26
    (Corndog)'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Posts
    260
    Reputation
    19
    Thanks
    25
    oh, and most of your arguments fail. "dont like hacks? GTFO a hacking site"

    well, we have a pretty cool community here.
    most people in the general section (well known members, etc...) don't even play Combat arms, or any other game here.

  14. #27
    RawVb's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    SoFLa
    Posts
    81
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    Hacking is fun. Legit is fun, but when i can get unbelievable plus every 5 seconds i like it more. you should try -.-

  15. #28
    stevethehacker's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Gender
    male
    Location
    USA bitch
    Posts
    416
    Reputation
    14
    Thanks
    51
    My Mood
    Bored
    this guys just pissed because he probably got raped by some vip hacker. gtfo. I play legit most of the time and I never complain about hacks

  16. #29
    Obama's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    The Black house
    Posts
    22,197
    Reputation
    870
    Thanks
    6,071
    My Mood
    Cool
    If you hate hackers gtfo with your 1k+ posts.

  17. The Following 3 Users Say Thank You to Obama For This Useful Post:

    Amaurys-RD (11-14-2009),ROUGHS3X (11-14-2009),XGelite (11-14-2009)

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. THE WAY FOR THE BEST GLITCHING
    By Kuro Tenshi in forum Combat Arms Europe Hacks
    Replies: 6
    Last Post: 04-18-2009, 07:08 AM
  2. THE WAY FOR THE BEST GLITCHING
    By x_GAZ_x in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 5
    Last Post: 04-17-2009, 05:01 PM
  3. On the way to Heaven
    By BPK in forum Showroom
    Replies: 24
    Last Post: 12-17-2008, 09:22 AM
  4. RUMOR OF PATCH 1.8 ON THE WAY
    By dibola in forum Call of Duty 4 - Modern Warfare (MW) Hacks
    Replies: 8
    Last Post: 10-17-2008, 08:07 PM
  5. Is This The Way To Amarillo?
    By Dave84311 in forum General
    Replies: 2
    Last Post: 04-27-2007, 01:06 AM