Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 36
  1. #16
    danygold98's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    Look at ur back
    Posts
    289
    Reputation
    10
    Thanks
    285
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Apakaumau12 View Post
    LoL....hahaha

    I think u should lower ur speaker volume
    hahahaha! nice trick lol

  2. #17
    DJ_Dreamer's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    Home Sweet Home :3
    Posts
    1,660
    Reputation
    10
    Thanks
    961
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by danygold98 View Post
    hahahaha! nice trick lol
    Yes it is.i want to download it but maybe later becoz it is a big file
    Hack always good! some or not


    Without a DJ the music wont be cool


  3. #18
    danygold98's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    Look at ur back
    Posts
    289
    Reputation
    10
    Thanks
    285
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Apakaumau12 View Post
    Yes it is.i want to download it but maybe later becoz it is a big file
    Oh good, when u have download it.. tell me what it sounds like.. i don't like MAKSIAT sound.. xD

  4. #19
    DJ_Dreamer's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    Home Sweet Home :3
    Posts
    1,660
    Reputation
    10
    Thanks
    961
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by danygold98 View Post
    Oh good, when u have download it.. tell me what it sounds like.. i don't like MAKSIAT sound.. xD
    "MASKITA"? what is that?
    Hack always good! some or not


    Without a DJ the music wont be cool


  5. #20
    danygold98's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    Look at ur back
    Posts
    289
    Reputation
    10
    Thanks
    285
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Apakaumau12 View Post
    "MASKITA"? what is that?
    not "maskita" lah bahalol.. "maksiat" if ur islam u should know.. but im not islam.. but i know.. haha

  6. #21
    Sirius Black's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Gender
    male
    Location
    Hogwarts
    Posts
    919
    Reputation
    41
    Thanks
    1,205
    My Mood
    Aggressive
    Unreal Tournament Good times xd Bought it for 4$

  7. #22
    danygold98's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    Look at ur back
    Posts
    289
    Reputation
    10
    Thanks
    285
    My Mood
    Angelic
    Quote Originally Posted by Sirius Black View Post
    Unreal Tournament Good times xd Bought it for 4$
    lol dude.. you again? ur blackshot player? niceee..

  8. #23
    DJ_Dreamer's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    Home Sweet Home :3
    Posts
    1,660
    Reputation
    10
    Thanks
    961
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by danygold98 View Post
    not "maskita" lah bahalol.. "maksiat" if ur islam u should know.. but im not islam.. but i know.. haha
    I'm not islam i'm christian
    Hack always good! some or not


    Without a DJ the music wont be cool


  9. #24
    amry92's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Gender
    male
    Posts
    5
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    Quote Originally Posted by Apakaumau12 View Post
    I'm not islam i'm christian

    "maksiat" means that the bad thing that will give you sin..

    haha...I wonder what this pack got...
    aaaah aahhh (girl having sex) ???

  10. #25
    DJ_Dreamer's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    Home Sweet Home :3
    Posts
    1,660
    Reputation
    10
    Thanks
    961
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by amry92 View Post
    "maksiat" means that the bad thing that will give you sin..

    haha...I wonder what this pack got...
    aaaah aahhh (girl having sex) ???
    LoL LoL LoL

    Ouhhh..........

    Zzzzz lol so funny
    Hack always good! some or not


    Without a DJ the music wont be cool


  11. #26
    darrenlimch's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Posts
    38
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    My Mood
    In Love
    Haha..Me use headset..better!!

  12. #27
    DJ_Dreamer's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    Home Sweet Home :3
    Posts
    1,660
    Reputation
    10
    Thanks
    961
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by darrenlimch View Post
    Haha..Me use headset..better!!
    Yeah good choice....
    Hack always good! some or not


    Without a DJ the music wont be cool


  13. #28
    darrenlimch's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Posts
    38
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    My Mood
    In Love
    OMG,i donwload d,the other sound is quite cool,but the 1 kill 2kill and above was like......=.="

  14. #29
    DJ_Dreamer's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Gender
    male
    Location
    Home Sweet Home :3
    Posts
    1,660
    Reputation
    10
    Thanks
    961
    My Mood
    Bored
    Quote Originally Posted by darrenlimch View Post
    OMG,i donwload d,the other sound is quite cool,but the 1 kill 2kill and above was like......=.="
    Like what??
    Hack always good! some or not


    Without a DJ the music wont be cool


  15. #30
    darrenlimch's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Posts
    38
    Reputation
    10
    Thanks
    6
    My Mood
    In Love
    Quote Originally Posted by Apakaumau12 View Post
    Like what??
    Ahh......Ahh double kill....AHHHHHHHH triple kill.....MEGA KILLLLLLL.....(just very GELI..Sound is like when you having..S*x..)=.="

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. [Release] Unreal Tournament Kill Sounds
    By g&ngr in forum CrossFire Mods & Rez Modding
    Replies: 7
    Last Post: 04-18-2011, 08:47 AM
  2. [RELEASE] Unreal tournament mod
    By skaterwouter in forum Call of Duty Modern Warfare 2 Server / GSC Modding
    Replies: 6
    Last Post: 10-29-2010, 01:07 PM
  3. Combat Arms To Unreal Tournament 2004 (Sound Mod)
    By SniperJJS13 in forum Combat Arms Mods & Rez Modding
    Replies: 13
    Last Post: 07-10-2010, 08:04 PM
  4. [LEECHED] Unreal tournament female sounds.
    By Richo in forum CrossFire Mods & Rez Modding
    Replies: 0
    Last Post: 03-19-2010, 07:22 PM
  5. Unreal Tournament Kill Sounds
    By ColeSullivan in forum CrossFire Mods & Rez Modding
    Replies: 6
    Last Post: 02-20-2010, 03:52 PM

Tags for this Thread