Thread: BFH Aimbot

Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    FreshxX's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Why ya wanna kno?
    Posts
    14
    Reputation
    10
    Thanks
    2

    Exclamation BFH Aimbot

    If Anyone Has One And Would Like To Trade For COD4 Instant Lvl 55 Hack And UnDetected Hacks PM Me. You Must Send Your Things First. If You Don't Trust Me Or Like Me Don't Do It Plain And Simple. Thanks For Reading ~~ Sarah :P

  2. #2
    reversflux's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    idk
    Posts
    202
    Reputation
    11
    Thanks
    101
    My Mood
    Bitchy
    I lold at this.

    No one cars about it There is not BFH aimbot atm in pub. And VIP ones have antileak.

    Now gtfo and leave

  3. #3
    FreshxX's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Why ya wanna kno?
    Posts
    14
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    If Your Gonna Post Something Post It Related To The Topic Or The Title. Second Why Are You Even Talking Your Such A Waste Of A Post. And Third Its Not My Fault Your Balls Haven't Dropped Yet And That You Can't Get Laid. And Last No One Card? Lol Its Cared You Noob.

  4. #4
    reversflux's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    idk
    Posts
    202
    Reputation
    11
    Thanks
    101
    My Mood
    Bitchy
    Quote Originally Posted by FreshxX View Post
    If Your Gonna Post Something Post It Related To The Topic Or The Title. Second Why Are You Even Talking Your Such A Waste Of A Post. And Third Its Not My Fault Your Balls Haven't Dropped Yet And That You Can't Get Laid. And Last No One Card? Lol Its Cared You Noob.
    Fuck you.. i am on topic fuck face.


    No one is going to give you what ever your asking for and you give them the SO CALLED undetected hack. Now Stfu. You want to ask the other people what they think? Go head make a fool out of your self.

  5. #5
    Robodex's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Norway, Østfold, Askim
    Posts
    30
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Relaxed
    reversflux you are way of topic and calm down your the fool!

  6. #6
    reversflux's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    idk
    Posts
    202
    Reputation
    11
    Thanks
    101
    My Mood
    Bitchy
    Quote Originally Posted by Robodex View Post
    reversflux you are way of topic and calm down your the fool!
    *cough* Maybe if you where a mpgh member are some one higher then a choob i whould.. But HEY YOUR NOT SO FUCK OFF!



    Thanks!

  7. #7
    FreshxX's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Why ya wanna kno?
    Posts
    14
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    You Noob. You Need To Calm Down. Maybe Drop Your Balls Too. And They Are Undetected And I Use Them All The Time. And Learn To Fucking Spell If Your Going To Post On My Topic Atleast Make It Fucking Readable Not Go Head Make A Fool Out My Self. Don't Waste Your Time Posting On My Post If You Don't Got Anything Good To Say. Your A Noob And You Need To Chill The Fuck Out.

  8. #8
    reversflux's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    male
    Location
    idk
    Posts
    202
    Reputation
    11
    Thanks
    101
    My Mood
    Bitchy
    Quote Originally Posted by FreshxX View Post
    You Noob. You Need To Calm Down. Maybe Drop Your Balls Too. And They Are Undetected And I Use Them All The Time. And Learn To Fucking Spell If Your Going To Post On My Topic Atleast Make It Fucking Readable Not Go Head Make A Fool Out My Self. Don't Waste Your Time Posting On My Post If You Don't Got Anything Good To Say. Your A Noob And You Need To Chill The Fuck Out.
    Orly?
    Nothing is wrong with my english for one.
    Two You want a ban?
    Three I can talk how ever the fuck i want.


    Now just stfu.. And go to some other forum to post this lame ass shit.

    + No one here EVEN trust you, Ask every one Ask dave/obama/toymaker.

    IF you asked all of them they would say GTFO no. NoW stfu choob. If you don't trust me Go ask them your Self and see what you get back.

    And i am 85% sure that every one of them is out in pub free to get for nothing.
    Last edited by reversflux; 07-25-2009 at 09:06 AM.

  9. #9
    FreshxX's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    female
    Location
    Why ya wanna kno?
    Posts
    14
    Reputation
    10
    Thanks
    2
    Quote Originally Posted by reversflux View Post
    Orly?
    Nothing is wrong with my english for one.
    Two You want a ban?
    Three I can talk how ever the fuck i want.


    Now just stfu.. And go to some other forum to post this lame ass shit.

    + No one here EVEN trust you, Ask every one Ask dave/obama/toymaker.

    IF you asked all of them they would say GTFO no. NoW stfu choob. If you don't trust me Go ask them your Self and see what you get back.

    And i am 85% sure that every one of them is out in pub free to get for nothing.
    Lol I Never Said I Didn't Trust You And Seeing how You Post I wouldn't Second You Should Get A Ban For Not Chilling The Fuck Out And You Can't Spell properly You Fucking Noob. And I Don't Care If they Trust Me Or Not I Fully Said It Above You Fucking Noob. And Why Are You Even Replying To My Topic For The Fucking Last Time I Said Don't Fucking Reply If You Don't Got Shit To Say. You Fucking Need To Drop Your Balls or Get Laid You Fucking Fatman.

  10. #10
    vellain's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    156
    Reputation
    8
    Thanks
    38
    My Mood
    Twisted
    Wow, reverseflux... Your a dick. and don't tell me "I am a choob blah blah blah". I have been a member of Mpgh.net for 2 years now, which is longer then you. I would shut up if I were you. Czar in another thread got banned because he insulted the thread maker... I don't think you want that to happen to you.

  11. #11
    Sharpcut's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    285
    Reputation
    10
    Thanks
    14
    My Mood
    Yeehaw
    Quote Originally Posted by reversflux View Post
    *cough* Maybe if you where a mpgh member are some one higher then a choob i whould.. But HEY YOUR NOT SO FUCK OFF!



    Thanks!
    how can you talk like that when you are just a "member"...u have no more autority than a choob and I don't either....so stop acting like you are the boss and let the mods do their work.





    **RESPECT LIST**
    Barcode - First MPGH member I've got respect for
    ShadowWrath - Keeps me aware(as he says...he's the shitz)

  12. #12
    jRah's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    male
    Posts
    3
    Reputation
    10
    Thanks
    0
    FreshXX, why the hell are all your words capatalized?

  13. #13
    Robodex's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    male
    Location
    Norway, Østfold, Askim
    Posts
    30
    Reputation
    10
    Thanks
    5
    My Mood
    Relaxed

    thx man

    Quote Originally Posted by Sharpcut View Post
    how can you talk like that when you are just a "member"...u have no more autority than a choob and I don't either....so stop acting like you are the boss and let the mods do their work.
    Thx for backing me up that guy should take a chill pill!

  14. #14
    chainsawdaz's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    male
    Posts
    57
    Reputation
    10
    Thanks
    40
    My Mood
    Sleepy
    i want aimbot too we all do lol

Similar Threads

  1. Nice BFH aimbot ! download here
    By wouterkabouterlol in forum Battlefield Heroes Hacks
    Replies: 14
    Last Post: 10-30-2009, 03:39 PM
  2. Hacks for Warrock (Aimbot, Wallhack)
    By Clarity in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 32
    Last Post: 01-19-2006, 06:30 PM
  3. [SEARCHING] Color Aimbot v3
    By stfustfu in forum WarRock - International Hacks
    Replies: 4
    Last Post: 01-13-2006, 03:51 AM
  4. GPS Aimbot
    By Paolo1993 in forum Hack Requests
    Replies: 0
    Last Post: 01-09-2006, 04:10 AM
  5. America's Army aimbot
    By garebear in forum General Game Hacking
    Replies: 6
    Last Post: 12-30-2005, 05:52 PM

Tags for this Thread