Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 84
  1. #16
    Pathogenic's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Gender
    male
    Location
    The Great White North.
    Posts
    965
    Reputation
    344
    Thanks
    139
    My Mood
    Pensive
    Quote Originally Posted by Oneirish View Post
    LMAO. here's the death rate compared to other things you may have tried like alcohol and tobacco
    Nope Chuck Testa

    EDIT: Lol you changed it, and I'm not surprised by these numbers. When was the last time you heard someone die from an OD of Marijuana?
    Last edited by Pathogenic; 08-20-2013 at 11:10 PM.
    Being an ass 95% of the time.

  2. #17
    Arun's Bitch's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Gender
    female
    Location
    Not even gay
    Posts
    1,484
    Reputation
    265
    Thanks
    206
    My Mood
    Angelic
    I think he tryna get someone high.

  3. #18
    Distraught's Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Gender
    male
    Location
    California
    Posts
    1,898
    Reputation
    659
    Thanks
    1,344
    Fucking pro thread. Looks nice

  4. #19
    Oneirish's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    3Oh!3, Colorado
    Posts
    4,573
    Reputation
    876
    Thanks
    862
    My Mood
    Inspired
    Quote Originally Posted by Neo. View Post
    Nope Chuck Testa

    EDIT: Lol you changed it, and I'm not surprised by these numbers. When was the last time you heard someone die from an OD of Marijuana?
    yeah it's impossible. you have to smoke your body weight in marijuana within a few hours and you're OD...

    and yeah the link was blocked so had to find another statistic.

    ---------- Post added at 10:13 PM ---------- Previous post was at 10:12 PM ----------

    Quote Originally Posted by Arun's Bitch View Post
    I think he tryna get someone high.
    trying to get all of mpgh high

    ---------- Post added at 10:14 PM ---------- Previous post was at 10:13 PM ----------

    Quote Originally Posted by Distraught View Post
    Fucking pro thread. Looks nice
    i remember us talking about a thread in that drug one. Took me 6 hours but managed to do it haha

  5. #20
    Arun's Bitch's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Gender
    female
    Location
    Not even gay
    Posts
    1,484
    Reputation
    265
    Thanks
    206
    My Mood
    Angelic
    wut?

  6. #21
    Denelf's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Gender
    male
    Location
    DEAD
    Posts
    5,323
    Reputation
    422
    Thanks
    639
    Drugs is bad

  7. #22
    DєfKOniK's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    male
    Location
    Ottawa
    Posts
    3,222
    Reputation
    234
    Thanks
    414
    My Mood
    Cynical
    i always mix in tobacco into my joints because it was a habit i picked up from my friends. BUT I DON'T know why... @Oneirish

  8. #23
    PyrexxHero®'s Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    male
    Location
    My house
    Posts
    4,952
    Reputation
    575
    Thanks
    493
    My Mood
    Lurking
    Sick, really explains a lot for people who don't know.

    Should take a picture of your setup, was ganna try to convince the parents to let me do a single plant for just this season

    SuperBadassExtraordinaire says (5:53 PM):
    babysitting is ghey
    Corndog says (5:53 PM):
    ur ghey
    Baron De Montesquieu..Wtf? [Czar] says (5:53 PM):
    you're a breaded hotdog

  9. The Following User Says Thank You to PyrexxHero® For This Useful Post:

    5clemax5 (08-28-2015)

  10. #24
    Kenshin13's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    male
    Location
    Cloud 9
    Posts
    3,473
    Reputation
    564
    Thanks
    5,876
    My Mood
    Psychedelic
    @ @Oneirish,since I rarely ever get Sativa strains in my country, I was wondering, does your memory get impaired as it does with Indica?


    Also, nice thread. Very informative and HQ.

  11. #25
    Transfixed's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Gender
    male
    Location
    Over ze rainbows.
    Posts
    3,290
    Reputation
    252
    Thanks
    1,415
    My Mood
    Aggressive
    Interesting xD I want to eat da fish
    http://i.imgur.com/HCSHIhT.jpg

    Need a vouch done? Click the banner above!

  12. #26
    TeddyBoy95's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    male
    Location
    Canada
    Posts
    1,390
    Reputation
    72
    Thanks
    463
    My Mood
    Grumpy
    lol I think I smoked too much weed to care about it lol

  13. #27
    People aren't against you;
    They are for themselves

    Former Staff
    Premium Member
    T-Bone's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Gender
    male
    Location
    Home
    Posts
    12,217
    Reputation
    1473
    Thanks
    1,696
    My Mood
    Tired
    Quote Originally Posted by Neo. View Post
    Nope Chuck Testa

    EDIT: Lol you changed it, and I'm not surprised by these numbers. When was the last time you heard someone die from an OD of Marijuana?
    OD by marijuana is physically impossible unless you smoke 10,000 buds at once


    Quote Originally Posted by LunaScratch View Post
    He's the hero MPGH deserves, but not the one it needs right now. So we'll hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent guardian, a watchful protector. A dark knight.
    MPGH Minion+ 2/2/2016 - 8/9/2016
    CockSucker 7/24/2015 - 7/25/2015
    Other Semi-popular FPS Hacks Minion 12/27/2015 - 8/9/2016
    Combat Arms Minion 11/4/2015 - 8/9/2016
    Maplestory Minion 6/1/15 - 8/9/2016
    League of Legends Minion 6/1/15 - 8/9/2016
    Other FPS Hacks Minion 5/31/15 - 8/9/2016
    Minecraft Marketplace Minion 6/18/15 - 9/15/2015
    Combat Arms Marketplace Minion 4/05/15 - 6/2/15
    Marketplace Minion 8/1/14 - 6/2/15
    MPGH Minion 8/1/14 - 2/2/2016

    Official Middle Man 12/12/13 - 6/2/15
    Member 11/15/09 - Current

  14. #28
    HalfBajan's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    male
    Posts
    5,762
    Reputation
    879
    Thanks
    1,096
    @Oneirish
    fucking sick job!

    Should be stickied in reefer section btw





  15. #29
    Vince˛'s Avatar
    Join Date
    Aug 2013
    Gender
    male
    Posts
    14
    Reputation
    10
    Thanks
    4
    :@Oneirish nice and informative thread there are still kids out there who thinks it's cool to say that they to drugs even if they don't.

  16. #30
    Oneirish's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Gender
    male
    Location
    3Oh!3, Colorado
    Posts
    4,573
    Reputation
    876
    Thanks
    862
    My Mood
    Inspired
    Quote Originally Posted by Marceline View Post
    [SIZE="2" @Oneirish
    fucking sick job!

    Should be stickied in reefer section btw[/SIZE]
    yeah when it dies in general, I'll have it stickied

    ---------- Post added at 09:45 AM ---------- Previous post was at 09:43 AM ----------

    Quote Originally Posted by Kenshin13 View Post
    @ @Oneirish,since I rarely ever get Sativa strains in my country, I was wondering, does your memory get impaired as it does with Indica?


    Also, nice thread. Very informative and HQ.
    well memory impairment is pretty normal atleast when you're high, I've became accustomed to it but when I get really fucking high I notice it alot. I've been smoking for a long time, so after a while those effects start to wear off and your body becomes accustomed to it. I don't really get high off weed anymore, have to upgrade to oil which is a whole different high. More of a functional go to work kinda high

    ---------- Post added at 09:46 AM ---------- Previous post was at 09:45 AM ----------

    Quote Originally Posted by PyrexxHero® View Post
    Sick, really explains a lot for people who don't know.

    Should take a picture of your setup, was ganna try to convince the parents to let me do a single plant for just this season
    yeah great idea, i'll add some photos on the bottom of the thread. (done)

    ---------- Post added at 09:54 AM ---------- Previous post was at 09:46 AM ----------

    Quote Originally Posted by DєfKOniK View Post
    i always mix in tobacco into my joints because it was a habit i picked up from my friends. BUT I DON'T know why... @Oneirish
    like me dem spliffs. but yeah if you get your hands on hash oil or some sort, smear it on a cigarette. make sure to cut filter in half

Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast

Similar Threads

  1. Everything you need to know about Defiance.
    By Plutonsvea in forum Defiance Hacks & Cheats
    Replies: 2
    Last Post: 04-02-2013, 10:29 PM
  2. [Info] Everything you need to know about CAPS
    By supercarz1991 in forum Combat Arms Mods ELITE
    Replies: 0
    Last Post: 01-17-2013, 07:46 PM
  3. [Info] All You Need to Know About The A.V.A Section
    By /b/oss in forum Alliance of Valiant Arms (AVA) Hacks & Cheats
    Replies: 25
    Last Post: 07-08-2012, 10:31 AM
  4. All you need to know about MW3
    By diekos995 in forum XBOX General Discussion
    Replies: 20
    Last Post: 05-23-2011, 09:49 AM
  5. Combat Arms: everything you need to know + stickies.
    By Hispiforce in forum Combat Arms Hacks & Cheats
    Replies: 0
    Last Post: 08-10-2008, 03:57 PM

Tags for this Thread